Hukot v kabině
Napsal: 17 říj 2019, 21:10
Dobrý den.
Mám indickou i20 1,4 Style z roku 2009 a cca poslední rok až dva je slyšet v kabině od cca 50km/hod chrčivé hučení (pokud si někdo pamatuje Jawu 21 se sundaným filtrem z karburátoru po přidání plynu, tak je to docela podobné), jehož frekvence i intenzita se zvyšuje se zvyšující se rychlostí. A to je postupně stále hlasitější. Pneumatikami to není, dělá to jak u letních, tak i u zimních. Huštění kol na to taky nemá vliv.
Je to slyšet zejména na kvalitním asfaltu když motor není přetáčen a jen se tak odvaluje při ustálené rychlosti a to je v tomto případě k mé smůle styl jízdy, který preferuji. Výsledkem je to, že při 90 už skoro nemá cenu pouštět rádio a jízda po dálnici je už skoro utrpením a tak se ji i při zaplacené známce spíše vyhýbám. Hluk v kabině je už velmi nepříjemný.
Hyundai servis jsem kvůli jejich cenám od ukončení záruky vynechával, ale mechanik, ke kterému s tím pravidelně jednou za rok jezdím na výměnu oleje plus k tomu ob rok STK, když si to poslechl, tak kvůli tomu, jak vytáčel motor nic neslyšel a ve výsledku mi sdělil, že mám na to kašlat a mám s tím dále jezdit. A ta rada mi přijde poněkud divná a čekat až se to úplně rozsype a bude škoda vyšší, se mi moc nechce. Než s tím přece jen pojedu do Hyundai servisu, tak bych alespoň v náznaku rád věděl, co to způsobuje. Osobně to tipuji na spojkové ložisko. Ale může to být cokoliv a možná už to někdo z vás taky řešil.
Pokusil jsem se to nahrát telefonem od cca 60 do 80km/hod a ubráním plynu zpět na cca 50km/hod. Je to sice málo výrazné, ale při vyšší hlasitosti to dá alespoň představu, o co jde. Je to jízda po novém hladkém asfaltu, kdy hluk od pneumatik, který byl slyšet na předchozím úseku skoro zmizel https://www.uschovna.cz/zasilka/RL35IK8NKL2TVG6W-YE7/ (uloženo do 31.10.2019, cca 30 stažení)
Mám indickou i20 1,4 Style z roku 2009 a cca poslední rok až dva je slyšet v kabině od cca 50km/hod chrčivé hučení (pokud si někdo pamatuje Jawu 21 se sundaným filtrem z karburátoru po přidání plynu, tak je to docela podobné), jehož frekvence i intenzita se zvyšuje se zvyšující se rychlostí. A to je postupně stále hlasitější. Pneumatikami to není, dělá to jak u letních, tak i u zimních. Huštění kol na to taky nemá vliv.
Je to slyšet zejména na kvalitním asfaltu když motor není přetáčen a jen se tak odvaluje při ustálené rychlosti a to je v tomto případě k mé smůle styl jízdy, který preferuji. Výsledkem je to, že při 90 už skoro nemá cenu pouštět rádio a jízda po dálnici je už skoro utrpením a tak se ji i při zaplacené známce spíše vyhýbám. Hluk v kabině je už velmi nepříjemný.
Hyundai servis jsem kvůli jejich cenám od ukončení záruky vynechával, ale mechanik, ke kterému s tím pravidelně jednou za rok jezdím na výměnu oleje plus k tomu ob rok STK, když si to poslechl, tak kvůli tomu, jak vytáčel motor nic neslyšel a ve výsledku mi sdělil, že mám na to kašlat a mám s tím dále jezdit. A ta rada mi přijde poněkud divná a čekat až se to úplně rozsype a bude škoda vyšší, se mi moc nechce. Než s tím přece jen pojedu do Hyundai servisu, tak bych alespoň v náznaku rád věděl, co to způsobuje. Osobně to tipuji na spojkové ložisko. Ale může to být cokoliv a možná už to někdo z vás taky řešil.
Pokusil jsem se to nahrát telefonem od cca 60 do 80km/hod a ubráním plynu zpět na cca 50km/hod. Je to sice málo výrazné, ale při vyšší hlasitosti to dá alespoň představu, o co jde. Je to jízda po novém hladkém asfaltu, kdy hluk od pneumatik, který byl slyšet na předchozím úseku skoro zmizel https://www.uschovna.cz/zasilka/RL35IK8NKL2TVG6W-YE7/ (uloženo do 31.10.2019, cca 30 stažení)