i40 problem zo startovanim
Moderátor: Moderátoři
i40 problem zo startovanim
pozdravujem ,
neviem ci sa niekdo stretol z niecim podobnym auto stalo necely tyzden na parkovisku a nechce nastartovat , na palubovke zostane svietit kontrolka ,,auto v strede kluc,, imobilizer , bateriu som nabijal ale robi to stale ? nechce ani starter pretocit ....
dakujem za radu
neviem ci sa niekdo stretol z niecim podobnym auto stalo necely tyzden na parkovisku a nechce nastartovat , na palubovke zostane svietit kontrolka ,,auto v strede kluc,, imobilizer , bateriu som nabijal ale robi to stale ? nechce ani starter pretocit ....
dakujem za radu
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 problem zo startovanim
Kontrolku s názvem "auto v strede kluc" opravdu neznám To je překlad strejdy googla? Ptám se, protože kolegovi občas auto (jiná značka) taky někdy startovalo a někdy ne a příčínou byla spojka nedošlápnuta do podlahy.
Ještě by bylo dobré uvést motorizaci.
Ještě by bylo dobré uvést motorizaci.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 problem zo startovanim
i40 , 1,7 crdi , 2015
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 problem zo startovanim
Jo tohleee Promiň, nějak mi to nedošlo
Problém s imobilizérem. Může být zaseklá jehla, nechal bych zkušeného elektrikáře zkontrolovat to.
Problém s imobilizérem. Může být zaseklá jehla, nechal bych zkušeného elektrikáře zkontrolovat to.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 problem zo startovanim
zasekla jehla na cem konkretne. ?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 problem zo startovanim
Zaseklá jehla imobilizéru.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 problem zo startovanim
Máš klasické, nebo bezklíčkové startování-tlačítkem?
Druhý klíč jsi zkoušel?
Druhý klíč jsi zkoušel?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i40 problem zo startovanim
bezklicova startovani , zistil sem ze paka v polohe N neutral a auto startuje , ako dam na polohu P tak to znova nejde ....
Re: i40 problem zo startovanim
A v poloze P s nohou na brzdě...?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i40 problem zo startovanim
preens tak ... Ako to bolo v neutrale auto hned nastartovalo..