Studený štart
Moderátor: Moderátoři
Studený štart
Tak sa nám užochladilo. Moja 1,7 crdi 104kW začína trošku štrajkovať. Au má najazdené 74 000 km a olej a filtre menené každých 15tis. Ráno teplota pod -5. Auto naštartuje v pohode aj keď bolo -10 ale motor klepe ako traktor a otáčky kolíšu medzi cca 850-1000. Pokiaľ oškrabem sklá, tak sa chod upraví na pravidelný. Potom už všetko ok.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Traktorovré zvuky jsou při -10 u nafty normální, po ohřátí se motor zklidní a stichne. Otáčky mi nikdy nelítaly, takže nevím. U mně aktuálně nájezd téměř 116.000, akumulátor přežívá čtvrtou zimou a začíná zlobit (motor naskočí až po několika otočeních startéru). O víkendu otestováno měřákem, stav zdraví 100%, ale akumulátor asi bude potřebovat přes zimu několikrát dobít, aby dožil do jara. Tohle bude asi jeho poslední zima.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
Palivový filtr taky měněn po 30tis. km....?herkulo28 píše: ↑07 pro 2019, 10:44 Tak sa nám užochladilo. Moja 1,7 crdi 104kW začína trošku štrajkovať. Au má najazdené 74 000 km a olej a filtre menené každých 15tis. Ráno teplota pod -5. Auto naštartuje v pohode aj keď bolo -10 ale motor klepe ako traktor a otáčky kolíšu medzi cca 850-1000. Pokiaľ oškrabem sklá, tak sa chod upraví na pravidelný. Potom už všetko ok.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Studený štart
Olej a filtre každých 15t a palivový pri servisnej prehliadke každých 30t. A auto trasie aj keď menej ako -5. To ako keby isiel na 3 valce a po chvíli sa rozbehol. Ja viem ako sa správa diesel pri - 10. Auto mám už 4 zimu. Budúci týždeň som obj. do servisu. Dúfam že to bude maximálne žhavič.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Studený štart
To opravdu vypadá na žhavící svíčky, myslím, že Tuscon už má řídící jednotku žhavení , tak by diagnostika měla říci která konkrétní svíčka je vadná.
My u Snata fe I gen. 92Kw měli všechny žhaviče v háji a auto startovalo do cca -15 -18 pak už ne, ale určitě to nebylo bez obtíží a nepravidelného běhu. Já u IX55 měl jednu vadnou, start bez problémů akorát auto trochu při startu zakouřilo, po výměně vše OK.
Je jen otázka zda měnit všechny žhavičky nebo jen vadnou
My u Snata fe I gen. 92Kw měli všechny žhaviče v háji a auto startovalo do cca -15 -18 pak už ne, ale určitě to nebylo bez obtíží a nepravidelného běhu. Já u IX55 měl jednu vadnou, start bez problémů akorát auto trochu při startu zakouřilo, po výměně vše OK.
Je jen otázka zda měnit všechny žhavičky nebo jen vadnou
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Studený štart
Jednoznačně všechny...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Startování dnes ráno při -5 jen tak tak... asi bude KO akumulátor Zkusím ho ještě večer píchnout na nabíječku a uvidím ráno...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
Že by baterka šla po třech letech do nebe? Já jí měl na starým Tucsonovi 12,5 roku (korejskou). To ještě neměli auta samochcíp a vyhřívání volantu + sedačky a baterie se dobíjely za jízdy i do kopce.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Daň za ISG + inteligentní dobíjení. A prý ekologie... leda tak na papíře a v hlavě blbky Grety
Jinak OEM baterie je Varta, náhrada bude také Varta.
Jinak OEM baterie je Varta, náhrada bude také Varta.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
K autorovi vlakna.. to tarokovanie motora su najpravdepodobnejšie žhaviče.. vymeniť všetky pri jednej robote. Aj tak to môže byť boj pre servis pri demontáži.
To AF: pozerám že v Nošoviciach montujú čo je práve skladom, ja mám v i30 aku Rocket....vypada to ako Korea podľa webu. Prvý krát som na to pozeral ako puk, keď som kapotu otvoril. Som ani netušil, že taká značka existuje..
To AF: pozerám že v Nošoviciach montujú čo je práve skladom, ja mám v i30 aku Rocket....vypada to ako Korea podľa webu. Prvý krát som na to pozeral ako puk, keď som kapotu otvoril. Som ani netušil, že taká značka existuje..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Studený štart
To je ta značka baterie co mi vydržela 12,5 roku.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Taky neznám. Asi výroba speciálně pro
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
diagnostika vraj nič neukázala. Auto teraz štartuje ok. Ak je pod 0 tak ako traktor.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Viděl bych to na zhaviče. Kolegovi měnil servis žhaviče před týdnem, nemá najeto ani 50.000 km.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
ale že ta kurv. diagnostika neukázala, že je žhavič v (I).
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)