Stránka 1 z 1
Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 14:53
od Birk
V servisu mi dali po 6 letech novou baterii prý podle VIN auta - má ale jen 44Ah. Auto je takřka v plné výbavě tzn. včetně vyhřívání sedadel, volantu,
klimatizace atd. Není slabá ? Pro 1,6 se dříve užívaly baterie od 50Ah nahoru a to neexistovaly takové blbiny, jako je řízené nabíjení.
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 15:38
od Axel.Foley
V tak daleké budoucnosti nevím, zda ještě budou v autě akumulátory
PS: Promiň, musel jsem si rýpnout
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 15:39
od Schnack
Axeli byls rychlejší, taky mne to hned napadlo
Tam už je jen taková malá knoflíková baterka (něco jako CR 2032) a ta drží při životě malý generátorek se studenou fůzí
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 15:57
od idam.i
Kamaráti,pekne ste mu poradili.
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 16:28
od motorol
Otazka proč to resit přes autorizak, kde je vse drazsi, ale výbavu auta bych do toho netahal. 44ah by měla stačit na roztočení motoru. Na ostatni je tam alternátor. Řízené dobíjení pokud tam je s/s bude trápit mene mensi baterku než větší. Protože tam se dobíjí až když klesne napětí někam dolu, takze u mensi baterky je šance, ze vic bude krmit alternátor než baterka.
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 28 kvě 2020, 18:40
od thornych
Jestli si dobře pamatuju, tak u 1.6 GDi (bez Start-Stop) jsme z výroby měli také okolo 44 Ah. A během pěti let nebyl nikdy problém...
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 29 kvě 2020, 09:31
od Richard555
Mě "zbyla" jedna 70Ah Varta z naftového Forda, tak jsem ji dal dceři do Kia Ceed 1,4 benzín , nijak si na to nestěžuje, akorát jsem lehce obrousil flexou rantlík u plastového držáku baterky..... kontakty byly OK baterka je nižší než původní a malinko širší.....
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 29 kvě 2020, 19:33
od thornych
Mě docela překvapilo, že u i30 1.6 GDi byla baterie 44 Ah a nyní u xCeedu 1.4 TGDi je baterie AGM 70 Ah. Ale je pravda, že u i30 nebyl Start Stop a "inteligentní nabíjení". Takže zatímco malá baterka fungovala bez problémů celých 5 roků (než jsme auto prodali a pravděpodobně funguje nadále), odejde možná velká a výrazně dražší baterka v Kie dříve
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 26 pro 2020, 00:06
od HasicSam
Máme s kamarádem oba i30 1.6 GDI, jen já mám digi klimu, vyhřívání sedadel a display s navi oproti němu. Oba baterii ještě z výroby, on má 44Ah, já mám 62Ah
Re: Jakou baterii do i 30 II 1,6 GDI r.v.3013
Napsal: 26 pro 2020, 11:32
od slabostka
v zásade dať "najsilnejšiu" baterku aká sa dá na dané miesto "napasovať". Overené životom.... čo sa týka start-stop to neviem, tam asi treba "lepšiu technologiu" ako úplnú klasiku. start-stop treba odpojiť najlepšie na furt.