Stránka 1 z 2
Accent 97 - naklánění ručičky palivoměru
Napsal: 07 úno 2007, 07:46
od McSatek
Chlapi,
je to u těchto modelů normál, že se po projetí ostré zatáčky, či občasném kolísnutí otáček ručička palivoměru nahne (vždycky pouze dolů
) a někdy se vrátí do původní polohy? Nebo mám zase něco vysraného s elektrikou.
Př.: Jízda po dálnici 120 km/h ručička klesá, sjedu z dálnice na 90 km/h ručička stoupne na aktuální stav.
Díky
Napsal: 07 úno 2007, 18:14
od zhrado
to robi aj mne aj kolegovi, asi je to normalne...
Napsal: 07 úno 2007, 19:40
od Yurii
Tak sem na to koukal jak tele na novy vrata, to prej Hyundaie delaj skoro vsechny. stav palivomeru se prizpusobuje aktualnimu stylu jizdy, takze kdyz padis 160 po dalnici tak klesne ale kdyz zpomalis ve meste na 50 tak se vrati tam kde ma bejt.
Napsal: 07 úno 2007, 19:44
od Tomikp
Když se jede rychle, tak se palivo v nádrži odstředivou silou nahrne dozadu a ručička sleze dolu. při zpomalení se zase vyrovná, pač palivo steče ze stěny nádrže zase na svojí vodorovnou hladinu. To je jak s cisternou, taky se s ní musí jezdit opatrně
Napsal: 07 úno 2007, 19:53
od Yurii
Ha ha ha
Napsal: 07 úno 2007, 22:38
od black_sheep
Tomikp píše:Když se jede rychle, tak se palivo v nádrži odstředivou silou nahrne dozadu a ručička sleze dolu. při zpomalení se zase vyrovná, pač palivo steče ze stěny nádrže zase na svojí vodorovnou hladinu. To je jak s cisternou, taky se s ní musí jezdit opatrně
mno taky jsem o tom premejslel, ale vazne to tak neni, pac to dela i na volnobeh.. zase to neni ferrari a hlavne alespon na scoupu to ma spozdeni..
¨
podle me je to mozna tim ze kdyz na to vic slapes tak cerpadlo nasaje z nadrze hodne benzinu do rezervy a drzi ho nekde ve okruhu a kdyz pak na to prestanes slapat tak se do ty nadrze vrati..
nebo
it's not a bug, it's a feature jak by rekl zastupce microsoftu
proste se do ukazatele paliva promitne i aktualni spotreba, coz ma za nasledek presne to co palubni PC kdyz ukazuje 20l/100km
RE..
Napsal: 08 úno 2007, 07:26
od McSatek
Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Naopak v opt. otáčkách (u mě 2500) se ručička vrátí na aktuální hodnotu.
Já s tím nahrnutím paliva do zadní části nádrže taky nesouhlasím, protože jak psal black_sheep, dělá to i na volnoběh.
Jo a to s tím palubním PC je opravdu dobrá poznámka, taky mi to tak někdy připadá. Když auto víc žere, ručička klesá, když žere málo, ručička se vrátí na aktuální hodnotu.
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač
Napsal: 08 úno 2007, 09:16
od ryba
BS: tak tak, typickej MS, z chyby udelat vyhodu a vyjimecnou ficuru
)
Re: RE..
Napsal: 08 úno 2007, 12:31
od black_sheep
McSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk
a v zatackach uz vubec nee!
tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva
ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi..
Re: RE..
Napsal: 08 úno 2007, 14:18
od McSatek
black_sheep píše:McSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk
a v zatackach uz vubec nee!
tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva
ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi..
Re: RE..
Napsal: 08 úno 2007, 14:20
od McSatek
black_sheep píše:McSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk
a v zatackach uz vubec nee!
tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva
ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi..
Tak to bude asi rozdíl mezi Accentem scoupem. To naklánění v zatáčkách. Jinak si to opravdu nemohu vysvětlit. Třeba je něco s plovákem a ten se po projetí zatáčky moc nahýbá...
Napsal: 08 úno 2007, 14:27
od Jirka
Já žádnej takovej jev nepociťuju. Je pravda, že jsou místa na budíku, že ručička padá rychleji, ale už se mrcha nevrací
Napsal: 08 úno 2007, 15:40
od Josef
Jenom úvaha
Kdesi na foru se řešila možnost odpojeni ukazatele paliva, který ukazuje i při vypnutém zapalování.
palivoměr má proměnný odpor závislý na množství paliva.
co takhle tuto informaci spojit se skutečností změny napětí v palubní síti v závislosti na nabíjecím proudu alternátoru v závislosti na otáčkách motoru a tím i rychlosti
proud do ukazatele paliva rozhodně musí být jiný při 12 V a při 14,8 V. Ohmův zákon přeci fungovat MUSÍ
Napsal: 08 úno 2007, 18:24
od tomexion
Josef píše:Jenom úvaha
Kdesi na foru se řešila možnost odpojeni ukazatele paliva, který ukazuje i při vypnutém zapalování.
palivoměr má proměnný odpor závislý na množství paliva.
co takhle tuto informaci spojit se skutečností změny napětí v palubní síti v závislosti na nabíjecím proudu alternátoru v závislosti na otáčkách motoru a tím i rychlosti
proud do ukazatele paliva rozhodně musí být jiný při 12 V a při 14,8 V. Ohmův zákon přeci fungovat MUSÍ
mm, muslis, ze korejci neznaji stabilizatory napeti (ie 78XX) nebo je z ekonomickych duvodu vynechavaji?
Napsal: 08 úno 2007, 19:05
od Tomikp
Však už sem to tu někde psal, dělá mi to taky. Přijel sem domu, zastavim a řikám si, dneska to nějak moc žralo, ručička za posledních pár km docela dost slezla. Druhej den do toho ráno vlezu a ručička vylezla o nějaký 3 mm zase nahoru. Jako by se ten benzín odněkud vrátil zpátky do nádrže.