Autorizovaný servis si neví rady
Napsal: 24 čer 2020, 09:02
Dobrý den,
v březnu mi občas začal zamrzat audiosystém, jednou při volání, pak navigace. V servisu vyměnili celý panel za nový, ale při odjezdu ze servisu to udělalo znovu. Nedělalo to pří každé cestě, ale i to občas mě štvalo. Tucson šel znovu do servisu, tam už to konzultovali s Nošovicemi, celý panel audiosystému znovu vyměnili. Po dvou dnech znovu stejná chyba, už to prý řeší v Německu. Tuscon máme nový od září 2017, záruka na příslušenství byla 2 roky. Nevím, co bude dál, ale tím auto dost ztratilo na hodnotě. Je to moje první nové SUV. Auto jsme kupovali v téměř kompletní výbavě. Neřešil jste to taky někdo?
v březnu mi občas začal zamrzat audiosystém, jednou při volání, pak navigace. V servisu vyměnili celý panel za nový, ale při odjezdu ze servisu to udělalo znovu. Nedělalo to pří každé cestě, ale i to občas mě štvalo. Tucson šel znovu do servisu, tam už to konzultovali s Nošovicemi, celý panel audiosystému znovu vyměnili. Po dvou dnech znovu stejná chyba, už to prý řeší v Německu. Tuscon máme nový od září 2017, záruka na příslušenství byla 2 roky. Nevím, co bude dál, ale tím auto dost ztratilo na hodnotě. Je to moje první nové SUV. Auto jsme kupovali v téměř kompletní výbavě. Neřešil jste to taky někdo?