Stránka 1 z 1
Kola dovnitř auta
Napsal: 08 črc 2020, 20:17
od jiba
Kdo má Konu a mohl by zjistit, jestli se vlezou 2 bicykly dovnitř auta? Bez předního kola.
Něco jako toto -
https://www.s1w.cz/traps-single/
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 11:33
od cernymotyl
Kona má vcelku malý kufr. Pokud to pomůže - výška k horní hraně dveří 70 cm. Šířka max. 95 cm.
Na kole už nějaký ten rok nejezdím, tak nemohu vyzkoušet.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 12:01
od Mexican
osobne si myslim, ze vedla seba dnu dat urco nepojdu
maximalne naplocho naseba. Inak ten predajca by ked uz predava tak premiovy vyrobok mohol uviest aspon rozmery. Od pohladu to ma tak 120-130cm na sirku a to do Kony v zivote nedas. To je skor pre midsize MPVcka ako Cmax, Berlingo a podobne
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 16:26
od 3bit
Sorry, ale zkoušet to nebudu, nechci si tam něco rozbít nebo ušpinit, už od pohledu je mi jasný, že se tam nevejde. Pak jsem vzal metr a jen jsem si to potvrdil. Měřím 175cm, sedačku na kole mám 95cm vysoko a kufr má na výšku 70-75cm. Takže ho tam nedostaneš. A to ani nemluvím o délce kufru a že podlaha není úplně rovná. Leda, že bys je úplně rozebral.
Už podle druhé fotky toho držáku je jasný, že je to v obrovským autě, nevím značku, ale podle interiéru bych tipoval nějakou Ameriku. Velikostně tak SantaFe a víc.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 19:49
od jiba
Nechtěl jsem , aby to někdo zkoušel k vůli mně. Třeba to už někdo má.Toto je fotka z Škoda Yeti. Tam se vleze v pohodě. Sedlo je oddělané za 5 sekund, přední kolo za 10 sekund. Kolo je navíc chráněno od vlivů počasí, částečně i před zrakem některých lidí.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 20:57
od 3bit
Jj v pohodě, ale Yety je tvarově jinej než Kona. Yety je krabice jako dodávka, Kona je částečně splývavá.
Jestli tam chceš za každou cenu vozit kola tak si asi zvol jiný auto.
Podle fotky co jsi přiložil, když takhle vytocíš řídítka tak si v Koně nejspíš rozbiješ okno.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 09 črc 2020, 21:05
od milosh
Ohledne prevozu kol je nejlepsi mit auto s kouli a koupit kvalitni nosic. Spotreba bude 0 0 stejná a nebudes muset resit, kde projedes nebo ne, kdybys je mel na strese. Jinak moje reseni je toto, kombik je k nezaplaceni. Sice je to astra, ale i treba i30 to bude mit podle me stejny. Kolo mam 29".
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 08:30
od stanKon
Jak píše 3bit, Kona má splývavou záď a kolo se tam vejde max jedno, rozložený, naplocho a oboucháš komplet vnitřek.
KONA jekoncepčně stavěná pro EKonu, tzn úplně jinak řešený skelet uzpůsobený pro uložení baterií, z toho vyplývají zřejmě jinak a jinde zesílené nosníky a funkční deformační zóny, díky tomu je úložný prostor opravdu jeden z nejmenších v této třídě.
Pro běžné týdení nákupy dostačující, na dovolenou pro dva nebo je třeba využít střechu.
Ale stejně je to auto pro radost
.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 08:55
od Mexican
no zhrnme si to, ze Kona by to pomenovanie SUV (sport-utility-vehicle) asi nemala mat. Maju ju nasi susedia, je to pekne auto vo vnutri sa vsak citim stiesnenejsie ako v Accentovi. V nom ako v sedanovi preveziem naplocho bez problemov bicykel (s demontovanym prednym kolesom). Kona je proste imidzove auto (co je vlastne v poriadku) ale nepocitajte s tym, ze oplyva nejakou rozumnou variabilitou
PS: pre 3bit: vies o tom, ze dedlkovku mozes spustit alebo vybrat? ak by len to bol problem dostat bicykel dnu, tak to vlastne nie je problem
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 09:10
od stanKon
Mexicane já bych jí to SUV nechal, je to určitě myšlený pro způsob využití v obtížnějším terénu,. Zejména čtyřkolka má prostupnost terénem danou hlavně pneumatikama, jinak se blíží offroadům (samozřejmě tam by pak chyběla i světlost). Musím říct, že i moje dvojkolka s automatem si umí dobře poradit na mokrý louce a blátivý cestě.
Co se týče "stísněnosti" v áccovi jsem neseděl, tak nedokážu posoudit rozdíl, ale mám 185 a nejsem zrovna prostorově nenáročnej, ale stísněnost na řidičově místě necítím. Mám dostatek místa kolem sebe i nad sebou. Možná je to spíš pocitové, protože vnitřek působí hodně kompaktně, to poznám když sedím pak v Tucsonu, ve kterém pak cítím zejména ten předo zadní prostor větší, ale v Koně necítím potřebu toho věšího prostoru, dává mi to takový větší sepětí s tím autem, jestli mi rozumíš?
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 10:17
od 3bit
Mexican píše: ↑10 črc 2020, 08:55
PS: pre 3bit: vies o tom, ze dedlkovku mozes spustit alebo vybrat? ak by len to bol problem dostat bicykel dnu, tak to vlastne nie je problem
Jasně, že vim, že se dá sedačka vyndat nebo snížit
, ale pak ji musíš znovu nastavovat. Pro někoho blbost, ale já už se cítím nesvůj, když mam sedacku třeba o 1cm jinak. Navíc rám kola bez sedačky, ale třeba i přední vidle s řídítkama bez kola meri kolem 75cm a vstupní otvor je mezi 70-75cm, záleží jak se měří. Takze kolo jedno a jenom na ležato(možná).
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 10:21
od stanKon
Spíše bočníma dveřma, než zadníma. Ale celý je to dost drbání levou rukou za pravým uchem. Jednou za rok možná, pro častější manipulaci velmi nepraktické.
Re: Kola dovnitř auta
Napsal: 10 črc 2020, 10:56
od 3bit
Asi ani jednou ta rok, radši bych koupil držáky na střechu nebo na tažný, jestli tam bude.