Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

V květnu tohoto roku se nám podařilo sladit zapůjčení testovacího Tucsonu s takovým pidisrazíkem a následně všichni zúčastnění napsali své dojmy do mého vlákna.
V návaznosti na Igorovu reakci na tuto naši akci mne napadlo iniciovat vznik sekce Testy. Níže následují vykopírované jednotlivé příspěvky týkající se testu Tucsonu. U příštích testovaných aut už budeme své dojmy psát přímo do této sekce.
Věřím, že případným zájemcům o nákup auta naše postřehy pomohou a v samostatné sekci se budou lépe hledat :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jako první psal uživatel Mirus30:

Odkud to vzít.... Tucson

Přiznám se, že se mi to auto líbilo už ve chvíli kdy přišlo na trh, tzn verze před FL, zvenčí působí mohutně, důstojně, naopak pri jízdě vůbec nemám pocit, že je to auto velké, spíš naopak, krásně se ovládá a není problém s odhadem místa které člověk potřebuje ať už k projetí nebo parkování.
Motor, 1.6CRDI 100kW v manuálu, jsem měl tu čest v aktuální Kie Ceed kombi, kde nebyl úplně tak tichý, jako v Tucsonu, nicméně jízdní projev a hlavně spotřeba, která je pro mě nulovým ukazatelem, respektive neumím (Nebo nechci :twisted: ) jezdit ekonomicky, tak mě doslova dostala. V mých rukách, jsem to auto nebyl schopný dostat přes 5l na sto v kombinaci za celou dobu co jsem s ním jezdil, což je opravdu neuvěřitelné číslo. V Tucsonu to určitě nebude až takhle růžové, ale každopádně je vidět, že úsporný bude i zde, což je jen dobře, navíc je fantasticky odhlucneny a ani o něm nevíte, žádný typický naftovy projev se nekoná, akustika prostě skvělá.
Automat se mi líbí už dlouho, i když to dle aktuálního auta nevypadá, ale zvykl bych si rychle a spojení s naftovym CRDI se k Tucsonu vyloženě hodí, asi by to byla i moje volba, pokud bych se rozhodoval o koupi.
Design, přiznám se, že původní se mi líbil víc, hlavně když na trh přišla verze po FL, ale za tu dobu co se prodává, jsem už tomu FL přišel na chuť, až na jeden detail, musí mít LED světla! Pro někoho možná malichernost, ale bez nich bych ho nevzal, kazí mi to dojem, ty žárovky a projektory. Vnitřek se mi už teď líbí víc než v původní verzi, nějak jsem si na vystavený tablet zvykl a v Tucsonu je pěkně zakomponovaný do palubky, že mě vůbec neruší a navíc je krásně ovladatelný a na očích.
Nakonec si nechám mojí největší slabost pro Tucsona, tou je podvozek. Ano, ještě pořád jsem "nedospěl" do věku, kdy dám komfortu jízdy přednost před většinou ostatních věcí, co by mi v Tucsonu chyběly, ale ono to přijde. Ladnost a suverenita s jakou to auto žehlí nerovnosti, projíždí zatáčky, minimálně se naklání a je krásně tichý bez jakéhokoliv bouchání nebo odskakovani, mě prostě dostává a moc se mi líbí. Druhá stránka věci je, že kdybych ho pořizoval tak vzhledem k cenám co aktuálně stojí a výbavě za tu cenu, bych volil N-line a to je kámen úrazu, ten stojí na 19kach a to bude jiné kafe s tím podvozkem, to už na ten vychvalovany komfort můžu zapomenout.

Závěr je tedy jasný, aktuální verze Adventure na 17kach by mi i vyhovoval, výbavu bych oželel, ale ta cena..... ](*,) když za podobné peníze můžu mít N-line (samozřejmě, předváděčku...) kde jsou ale zase ty zatracený 19ky #-o pro mě tedy aktuálně zakletá kruh a jsem celkem rád že tuhle hádanku můžu nechat nevyřešenou, narozdíl od někoho, viď Štěpo :lol: 8)

Ale ty to nějak vymyslíš, věřím ti! =D>
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Následoval kyrmon:

Tak taky přidám trošku do mlýna (pokusím se být stručný). V prvotní řadě chci poděkovat Štěpánovi za zápůjčku a Mírovi za rady, protože to bylo mé první setkání s automatickou převodovkou :-$

Vzhled: Nemám co vytknout, už když jsem poprvé zavítal s ácou do autorizovaného servisu, tak jsem tam nad Tucsonem tajně slintal

Motor: Krásně odhlučněn, slyšet je méně než benzín v mém Accentu, takže člověk si dle zvuku ani neuvědomí, že vlastně sedí v ,,traktoru". To si uvědomí až následně, když na něj zapůsobí jeho síla.

Převodovka: Řadí hezky plynule, normální režim na takové to domácí poježděníčko bohatě postačuje, když přepnete do Sport, tak hned cítíte, jak auto znatelně ožije i bez přidání plynu. Ale nechtěl bych ji.. Nejenže se levá noha nudila, ale občas mi přišlo, že normální režim motor podtočil a Sport šel zas až moc ochotně do otáček, což u surového motoru taky není dobře. Automat bych bral asi jen v případě, ta převodovka byla adaptivní a já si ji mohl sám naučit, kdy má řadit.

Sedačka: Nevím, s čím má Štěpán problém, za mě úplně v pořádku :wink: Ale je fakt, že já za volantem sedím jak dobytek :-k

Kufr: Na můj vkus by tak velké auto mohlo mít i větší zavazadelník, ale věřím, že si to své zájemce najde :wink:

A protože jsem recenzi nikdy nedělal a slintám nad každým hezkým autem, tak se dalších komentářů zdržím (stejně mě teď žádné nenapadají :-$ ) Za mě je to ale povedené auto :-
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Posléze petzl62 ve tři ráno :D :

Tož... chvilku času na oddech nám dej ty nedočkavče :wink: Jsme to měli s Jožem trošku dál... no :P
Ale zase si člověk po cestě mohl utřídit myšlenky :wink:
Takže za 1.) Díky za možnost se pro mne po dlouhé době, vidět pohromadě se "starými" i dalšími známými i neznámými mladými =D>
a navíc na tak krásném místě =D>
2.) Díky za možnost prohlédnout a prolézt a projet z blízka a pravda i z daleka "nového" Tucsona
3.) Ač to vůbec není můj šálek kávy, musím uznat, že svým způsobem to má cosi do sebe.Teď tedy- co to má do sebe.
Jednoznačně za mě, to je jízda v tom autě. Když už tohle auto, tak smysl by mi dávalo jen v téhle kombinaci. Tzn.
diesel-ten jednoznačně a pro mě(promiň Igore) se 7°DCT. Je pro mne až opravdu s podivem, jak se podařila udělat
mapa sladění převodovky(DCT) s motorem. První co zájemce(budoucího potenciálního majitele) překvapí po zmáčknutí
startovacího tlačítka je-ticho. Což opravdu překvapí s dieslem pod kapotou. Podařilo se fakticky zapracovat na
odhlučnění motoru jak externím, tak hlavně interním měrou hodně velkou. Fakt člověk nepozná, jestli motor běží ani
uchem, ani zadkem. Ani hluk, ani vibrace :shock: A to ani za jízdy. Jen pokud převodovka podřadí o dva stupně, je na
chvilku-než odřadí, cítit že jedete v dieslu, jak lehce hlukově, tak hlavně díky krouťáku. Kdo s tou převodovkou jezdí
už nějaký čas ví, kam- do jaké polohy je třeba sešlápnou pedál plynu, aby auto jelo sametově plynule a sypalo tam
rychlosti, jak Ruská(korejsko-česko-moravsko-slovenská) sčotka. Takže Kyrmone v pohodě, na první pokus i tak velký
úspěch. S boulí na čele jste nedojeli, takže o.k. :D/
Další věc, kterou tady výborně popsal Miruš, je podvozek. Ten auťák je tak parádně vyváženě naladěný. Píšu-
podotýkám v konfiguraci, kterou jsme měli k dispozici,že dokážu pochopit Axela a jeho jízdy do trafiky za rohem pro
noviny. Eventuelně pro granule do Norska, nebo na kafe do Koperu a zmrzlinu do Puly :mrgreen: Prostě za volant se
těšíte a užíváte si každý metr jízdy tohoto auta po cestách i necestách. Prostě jej z míry budete vyvádět hodně těžko a
zrovna tak Vám to Tucson vrátí. Je to taková sametová napařovací žehlička- jedete si jako na parním obláčku a ostatní
Vás vidí trochu jako parní válec :lol:
Další velký klad je spotřeba, sice člověk za hodinu jízdy v Českém Švýcarsku nezíská adekvátní obraz, ale jezdit 50% v
režimu sport-Axel, 50% v režimu normal-já,suma sumárum za 6l/100km se syrovým motorem, to je sakra
k zamyšlení #-o Štěpáne, doporučuji uzavřít smlouvu s Čepro na odkup přebytků nafty, když ještě vysuneš panorámu,
bude ti nafta vytékat z nádrže #-o
Interiér za mě, palubka-ta se hodně zlepšila, MMS- jsem na to tak zvyklý a vyhovuje mi to o hodně víc, jak
utopený systém v kapličce a přijde mi opět o krůček lepší. Kvituji s uznáním v palubním PC záložku teplota
převodovky =D> Repro hrají slušně, ale za mě jen průměrně a to je Miruš ladil v equalizéru, jak to šlo :wink:
Chybí mi a to citelně, pádla pod volantem-nechápu absenci :roll: Na volantu už by po letech bylo potřeba taky
zapracovat.Volant v i30 mi přijde o level výš. S nastavením sedadla jsem na tom podobně se Štěpánem,ale je to
řešitelné úpravou ohnutí opěrky hlavy.
Jinak vše ostatní Tucson klasika. Neurazí- ani nenadchne. Chybí mi v tom autě takové to "Genius loci", něco co by mě
upoutalo na první pohled a nezevšednělo mi to za několik týdnů-měsíců. Sednu si do auta, usměju se, pohladím volant
a jsem doma. Prostě že ta plechová věc má duši a kus mě.
Já to prostě v Tucsonu za sebe nenacházím, ale třeba je to jen můj pocit.
Ale u auta za 700tis. bych to tak trošku sobecky očekával :-k
A ceníková cena mi přijde "trošku" přitažená za vlasy :o #-o

Každopádně je to opravdu kus auta. Jako rodinné auto to dokážu naprosto pochopit, pro mě- jako moje soukromé auto pro jednoho-max. dva a výrobní prostředek, by to byl ekonomický nesmysl i s ohledem na stárnoucí páteřní kosti apod. A navíc a to opakuji- není to můj šálek kávy. A já si na dobrou kávu potrpím :wink:
K mému závěru. I jsem jej prezentoval veřejně.
Igore- opravdu si tě v Tucsonu umím představit a to úplně živě a myslím, že budeš hodně mile překvapený, jak to auto jede a jak se s ním jezdí. Jen pokud možno vyzkoušej, jak manuál, tak automat. Diesel s AD Blue nebude až tak extra náchylný na krátké jízdy a problémy s tím spojené a ty jej i tak jednou týdně slušně protáhneš po dálnici a bude to o.k. Velikost kufru posoudit pro tvé účely neumím, to si musíš okouknout a zkusit sám. Co se odvozu rodičů týká, tam nevím :-k :| Určitě bych to zkusil a nechal je nastoupit a vystoupit. Ač se to na první pohled nezdá, je Tucson dost vysoký a posez v něm pro staré lidi taky.
Štěpáne, co se tvého rozhodnutí týká, já si myslím, že ty máš jasno. Teď je ještě důležité do svého meteorologického jasna vnést polojasno z :hyu: a ať z toho nevyjdou bouře :mrgreen:,ale kvetoucí jaro :wink:
Pozdravuj tvou drahou RRP (rychle rostoucí princeznu) :wink: a ještě dražší RCK (rychle couvající královnu) :)

Držte se všichni a ať nám to vrčí :wink: :D/ :mrgreen:
Dobré ráno a dobrou noc.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Navázal Axel.Foley:

Holky a kluci, děkuji všem za včerejšek, za setkání, pokec, svezení. Moc rád jsem Vás všechny viděl a rád Vás zase uvidím.

Píšu jako poslední a není to lehké psaní, jelikož vše podstatné již bylo řečeno přede mnou. I tak ale, jako majitel Tucsona, zkusím napsat pár slov. A budu porovnávat.

Vzhled je záležitost hodně individuální. Nemůžu si pomoci, tady se mi pořád líbí původní generace. Změněný dizajn přední masky po FL jsem pořád neskousnul a vadí mi hlavně masivní plocha "chromu" na přední masce. I když řešení existuje, jedno odpoledne s černým plastidipem by to vyřešilo. Horší je to s chromovými lištami pod okny, ty se mi opravdu nelíbí. Na druhou stranu je fajn, že soudruzi zrušili dělící mezeru na pátých dveřích, ta je u předFL dobrá tak akorát na chytání bordelu do dveří. Autu víc sluší 18" kola, dodaná 17" ho ale nešpatí a jsou i praktická. Interiéru dominuje tablet, ten mi nevadí. Palubka je potažena koženkou a ta zde vypadá o milion procent líp než imitace karbonu v jiných verzích. Potah na sedačkách se mi taky zdá víc nápaditý u předFL, kde je to kombinace modrého obšití a středové výplně v kombinaci modrá-černá a potah je i trochu drsnější. Tady je na sedačkách nějaký abstraktní vzor v kombinaci s hladkým textilem.

Posez. Jak z řádků výše vyplývá, v autě se neusadí každý. Sám s ním problém nemám, usadil jsem i zde a vyhovuje mi. Musím ale říct, že výplň sedaček je o něco měkší než v předFL verzi. Pořád to ale není gauč, do kterého zapadnete.

Funkčnost interiéru znám, ta je za mně skvělá. Nejsem zastánce ovládání všeho přes dotykové displeje, takže "analogové" ovládání přes dedikovaná tlačítka mi vyhovuje. Musím ale dát palec dolů za výdechy proudění vzduchu do interiéru - v FL verzi zmizelo kolečko, kterým se dá regulovat proudění množství vzduchu do interiéru, takže zde prakticky existují jen dvě polohy: otevřeno a zavřeno. Vše ostatní je nepoužitelné za předpokladu, že nechcete, aby na vás foukalo bez ohledu na to, zda je proud vzduchu nastaven nahoru, dolů nebo doprostřed. Musím pochválit, že do výbavy bylo přidáno výškově stavitelné sedadlo spolujezdce a jednotykové stahování/vytahování okna taktéž u spolujezdce. Tyto dvě "vychytávky" u před FL chybí. Jak píše petzl, přibyl displej pro teplotu předovky, což také hodnotím jako praktickou věc. Středový displej mezi budíky je barevný, skvěle čitelný. Na budíkách se také nic nezměnilo, ty jsou dostatečně velké a čitelnost také skvělá.

Jak je uvedeno výše, zkoušené auto bylo syrové, s nájezdem jen těsně přes 400 km. I tak motor se svými 100 kW vydolovanými z objemu tří piv a dvou vychodňarskych frťanů (1,6 l) překvapil svou živostí a typicky naftovým zátahem s hodně rozumnou spotřebou kolem 6 l v značně kopcovitém terénu. Zvlášť jsem se podivoval úžasnému spojení se sedmikvaltem DCT (petzl by mohl vyprávět :-$ :lol: ). Automat řadí neznatelně, zbytečně nepodřazuje, nedrží auto v nízkých otáčkách. Tady se soudruzi konstruktéři předvedli v tom nejlepším světle =D> I když i mně tady chybí pádla pod volantem, přeci jen jsem zvyklý si podřadit si manuálně, když potřebuji. Ano, i tady to jde šaltpákou, ale když už mám automat, pádla by byla praktičtější. Tahle kombinace motoru dopovaného AdBlue a převodovky je i hodně tichá, člověk naftu pod kapotou opravdu nepozná, interiér je od motoru a jeho vibrací skvěle odhlučněný, zase líp, než u předFL. Ačkoliv ani ten se mi nezdá hlučný.

Podvozek je skvěle naladěný už u předFL (viz výše zmínka o mých ulítlých výletech :lol: ). To auto mně skrátka pořád baví :D Pokrok ale nezastavíš a tak má FL verze podvozek opět naladěný jinak. O úroveň výš. Jede víc hladce, lépe žehlí nerovnosti, na nerovnostech se do interiéru přenáší méně hluku, skvěle drží. V tomto ohledu jsou 17" kola vlastně skvělá volba, člověk se nemusí bát, když nedejbože trefí nějakou větší nerovnost. Řízení se mi zdálo v porovnání s předFL verzí přeposilováno a přepnutí do režimu Sport to moc nevylepšilo. Bohužel, auto mělo přefouklá kola, takže nevím, zda to bylo tím, nebo byla změněna charakteristika posilovače.

Záverečné hodnocení? Hodně povedená kombinace motoru, převodovky a posun v komfortu naladění podvozku =D> Hledat aktuálně nové auto v této kategorii, jdu do něj. Přesně v téhle kombinaci.

Mr. :hyu: , předávám slovo.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

A poslední jsem psal já:

Moc vám pánové děkuji za možnost se zase vidět. Drobátko alibisticky jsem se zařadil na konec psací fronty doufaje, že mě zatím něco převratného napadne. Byli jste velice rychlí a mě nenapadlo nic...

Tak to zkusím "uzavřít" a tak trochu využít vaše postřehy :wink: .
Motor 1,6 CRDi 100kW se povedl. Už verze 85kW je velice příjemná a velice dobře odhlučněná. Silnější provedení si zachovalo až nenaftový projev, výborné odhlučnění a uživatelsky přátelskou charakteristiku. Výkonu je dost a s osvědčenou převodovku DCT je sladěn výborně.
Podvozek je krásně jistý, dlouhé dráhy tlumičů spolu s vysokým profilem pneu ten náš tankodrom parádně žehlí. Sladění náprav je na jedničku, žádné odskakování se nekoná.
V interiéru je spousta místa, což začalo být důležité zejména vzadu. Kufr je dostatečný.
Pozici za volantem jsem nakonec jakžtakž našel, ale ideál to není.
Výbava obsahuje vše potřebné. Cena se mi sice nelíbí, ale když vezmeme do ruky ceníky konkurence, tak je objektivně dobrá.
A žena se v něm cítí dobře, vyloženě si "sedly".
Takže rozhodnuto? Dokonalé auto a je vyřešeno?
NE
Naznačil to Tonda - to auto je objektivně dobré, ale chybí mu to "něco". Pro mě je to jen BEDNA, která pohodlně a úsporně převeze z bodu A do bodu B. Já tam necítím absolutně žádné emoce. Na rozdíl od i30 PDE. Tam se za volant těším pokaždé a je fuk, která z těch průběžně 4 to byla/je.
Díky tomu v Tucsonu velmi intenzivně vnímám drobné otravnosti velmi intenzivně - chybějící háčky v kufru (ten 1 dodatečně našpendlený do opěradla je k ničemu), divně plastový a křupavý chod ovladačů oken, humpolácky reagující LKA.....

Ne, nejsem SUV cílovka, k úvahám o Tucsonu mě přivedla nutnost hledat auto s podstatně větším prostorem pro nohy vzadu. Nevylučuji, že mě okolnosti do tohoto auta dotlačí. Ale bude to nudný a drahý pragmatismus.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Výsledkem této akce byla nakonec objednávka nového Tucsonu pro manželku v téměř stejné konfiguraci i barvě (navíc ještě panorama) jako byl testovaný kus.
Fotky z této akce nejsou, ale slibuji, že příští testíky už s fotkami budou!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od idam.i »

=D> za nápad spojiť testíky spolu.Verím,že čítanie to bude zaujímavé nielen pre mňa. :lol:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Nápad to byl vlastně Tvůj :wink: , já to jen "doformuloval" :lol: .
Za sebe můžu slíbit během měsíce nejméně 2 testíky. A snažil jsem se vybírat auta, která budou něčím zajímavá.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20283
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Axel.Foley »

idam: Skvělý nápad.

Mr. :hyu: , milosh: Děkuji za realizaci.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2230
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od milosh »

Každé vylepšení fóra i já osobně uvítám a taky díky panu hjundajovi za tip :lol:
Haberas
*
Příspěvky: 72
Registrován: 11 úno 2013, 15:19

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Haberas »

Máme doma od května letošního roku, bez Tech výbavy a nemůžu se dokochat:)
K rozmazlenosti bych bral asi už jen to elektronické otvírání kufru. Přední senzory by byly fajn, ale bez kamery jsem stejně málem skončil v kanále, nebýt vedle parkujícího kolegy a u i30 naopak přední senzory zabírají zbytečně moc daleko do boku (plevel za patníkem) . :)
Hyundai Tucson 1.6 CRDI / 100kW DCT (05/2020 - )
Hyundai i30CW 1.6 CVVT/88kW (03/2013 - )
Citroen C4 1.6 HDI/68kW (02/2012 - 04/2020)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20283
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Axel.Foley »

Čumák je o zvyku, je ale nutné včas se podívat, co je před ním (i když někdy by se opravdu hodila kamera vpředu).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od petzl62 »

Doplnění fotek k tomuhle testu a test "znalce" :wink:
Tak jsme se jako "amatéři", zase až tak neshodili :mrgreen: :idea:

https://www.novinky.cz/auto/automoto-te ... .seznam.cz
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 1,6 CRDi DCT 4x2 Adventure + Tech

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Odpovědět

Zpět na „Testy“