Stránka 1 z 2
přestavba na turbo???Scoupe
Napsal: 09 úno 2007, 18:08
od krul
Čau chci se zeptat co všechno obnáší přestavba z atmosfery na turbo:co všechno je potřeba a kolik to asi stojí ??? moc děkuji
Napsal: 09 úno 2007, 19:36
od black_sheep
co obnasi? prodat neturbo a koupit turbo
asi tak nejlevnejsi a nejjednodussi reseni,...
Napsal: 09 úno 2007, 20:12
od Yurii
Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Napsal: 09 úno 2007, 20:15
od Petr HC
Tady už jsem na to v podstatě reagoval
Napsal: 09 úno 2007, 20:18
od Petr HC
Yurii píše:Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Z tohodle bych souhlasil s tim, že levnější je prodat NA a koupit turbo. K těm nesmyslům cos napsal před tim se snad ani nemá cenu vyjadřovat
....Lidi vy něco hulíte, že jo? Jinak si to totiž nedokážu vysvětlit
Napsal: 09 úno 2007, 20:33
od Yurii
Proc by to mely bejt nesmysly? Motor z LS a GT je az na ty veci co jsem psal shodnej.
BTW: ty kontrolky sou pi*ovina se kterou skoro nestoji za to se zabejvat.
Hlavu musis vymenit proto, ze Turbo v serii ma jinaj kompresni pomer, z toho samyho duvodu musis vymenit i ventily protoze maji jinej tvar coz ma na kompresi taky vliv, turbo je snad jasny. Proc menit ECU to taky mluvi smao za sebe, proste se motor s turbem musi ridit trochu jinak.
(vychazel sem pozue z prestavby LS na GT a nebral sem v uvahu instalaci nejkyho jinyho turbo packu.)
K tomu hulení: Naposledy ráno, slavili sme muj posledni den ve skole pred prazdninama
Napsal: 09 úno 2007, 20:50
od Petr HC
Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
Napsal: 09 úno 2007, 21:02
od Yurii
Ok tvuj nazor ti brat nebudu ale tvoje starost o kovany pisty a ostrejsi vacky je podle myho zbytecna
EDIT: s tou zivotnosti je to sporny
Napsal: 09 úno 2007, 22:10
od black_sheep
Petr HC píše:Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
mno ta prestavba neni fak zase tak tezka, pac ty motory jsou hodne podobny, resp ulne stejny az na par drobnosti.. jiny jsou akorat pisty, maj jinej tvar a delaj jinou kompresi, coz by mohl bejt problem... jinak to zustane stejny.. samozrejme nez prehravat software ECU tak by bylo jednodussi ji proste vymenit.. co se tyce prevodovky, turbo ma mirne jiny kvalty, ale ta N/A prevodovka s tim bude vic cvicit na ukor maximalky..
nejhorsi by bylo vyladit elektriku aby to slapalo jako ma, ale zase tak nemozny to neni.. dokonce N/A predelany na T/C svihaj jeste lip
Napsal: 09 úno 2007, 22:11
od Hujer
Nejlevnejsi reseni je opravdu prodat Ls a koupit turbo.Ktomu motoru,hlava by mela bejt stejna,ale jsou tam jiny pisty!Kupovat veci po castech a te se bavim o seriovce je nesmysl!Malej seznam:turbo a sberne potruby,vaha,elektro instalace,sani,pisty,ruzne hadice a trubky na olej,atd.proste nesmysl.
Napsal: 09 úno 2007, 22:19
od black_sheep
vzdyt to rikam no!!
Napsal: 09 úno 2007, 22:34
od Pajk
Taky to tak nějak vidím.To sis měl rozmyslet,když jsi už kupoval atmosférák.Co třeba výměna celého motoru z nějaké bouračky???
Napsal: 12 úno 2007, 10:54
od pener_jack
Cely saci okruh je jiny, kvuli hadickam z turba. Ale urcite by to slo, akorat by stim byl drobnej oser :]
nejlepsi by asi bylo prodat celou karu a koupit karu s turbinou... ovsem vymena motoru je taky moznost...
to jurij
Napsal: 18 úno 2007, 11:33
od arny
tak chlapci už mě to tu nebaví jste jeden chytřejší než druhej jedinej s kým souhlasím je hujer ale juri? když tomu tak rozumíš tak mi řekněte , jestli je rozdíl v průměru klikového hřídele v uložení u turba a u neturba.... tak co?? a chci přesnej rozměr v milimetrech....!!!!!!!
asi se tu začínaáme dělit na ty co s coupečkem žijou a na ty co si na borce jen hrajou.....
Napsal: 18 úno 2007, 20:33
od Yurii
Kadž to tak Bowiemu fungovalo x desitek tisíc km tak si nemyslim ze by to bylo az tak spatne.
EDIT: Mozna pisu veci co nejsou tak uplne technicky korektni ale nerikejte ze by to nefungovalo.