Kona 1,6 GDi HEV Mystic
Napsal: 08 zář 2020, 12:41
Měl jsem možnost si na 24 hodin vyzkoušet hybridní Konu. Zkušenost s Konou 1,0 T-GDi jsem udělal už v únoru 2018, s hybridním IONIQem na podzim 2017. A ani jedno z těch aut jsem zrovna nechválil (hodně eufemisticky řečeno). Dává tedy smysl zrovna v mém případě zkoušet Konu s hybridním ústrojím, ještě v době, kdy už se představilo modernizované provedení? Každá zkušenost je dobrá, tak proč ne .
Zcela záměrně se vyhnu nějakým rozsáhlým hodnocením a komentování vnějšího vzhledu. Kona se mi prostě nelíbí, základní tvar karoserie je pěkný, mnohé nápady zaslouží ocenění, ale celkové ztvárnění mi prostě nesedí. Svůj názor nikomu nevnucuji, chápu ty, kterým se expresivita tohoto provedení líbí, já jsem jen o něco konzervativnější . Názor si každý může udělat sám. Konu hybrid zvenku poznáte jen podle podle drobného chromovaného nápisu na pravé straně víka kufru a moc krásný, specifických, šestnáctkových kol: .
Jestliže exteriér Kony u mě zrovna neboduje, interiér je jiná káva . Současná výbava Mystic, kterou nějak detailně nemá smysl rozebírat, je vlastně stále stejná konfigurace jako kdysi Best of Kona. Najdete zde vyhřívané přední sedačky a volant, interiérový designový paket s barevnými rámečky, bezpečnostními pásy a prošíváním sedadel čalouněných kombinací látky a kůže, mnou milovanou černou stropnici, vnitřní kliky lakované klavírním lakem atd. Spalováky mají kola 17'', hybridy zmíněné 16'', hybrid si může užívat elektronické parkovací brzdy. S čím v konfiguraci Kony já osobně celou dobu "bojuji" je absence integrované navigace, LED světel a bezklíčového vstupu v nějaké nižší výbavě než je "plná palba". Nesnáším v autě kůži, a tak se Kona, i kdybych překonal její vzhled, vždy z výběru vyřadila nesprávnou konfigurací výbavy.
Ale ani výbavové faily nic nemění na tom, že interiér Kony je hezký, výborně funkční, přiměřeně prostorný. Sedadla jsou sice menší, ale stále dostatečně velká a pohodlná. Logika ovládání a uspořádání jednotlivých ovladačů a jejich celků odpovídá tomu na co jsme zvyklí i z ostatních modelů značky. Kdo s nějakým z poslední doby jezdil si prostě jen sedne a může vyrazit.
Zcela záměrně se vyhnu nějakým rozsáhlým hodnocením a komentování vnějšího vzhledu. Kona se mi prostě nelíbí, základní tvar karoserie je pěkný, mnohé nápady zaslouží ocenění, ale celkové ztvárnění mi prostě nesedí. Svůj názor nikomu nevnucuji, chápu ty, kterým se expresivita tohoto provedení líbí, já jsem jen o něco konzervativnější . Názor si každý může udělat sám. Konu hybrid zvenku poznáte jen podle podle drobného chromovaného nápisu na pravé straně víka kufru a moc krásný, specifických, šestnáctkových kol: .
Jestliže exteriér Kony u mě zrovna neboduje, interiér je jiná káva . Současná výbava Mystic, kterou nějak detailně nemá smysl rozebírat, je vlastně stále stejná konfigurace jako kdysi Best of Kona. Najdete zde vyhřívané přední sedačky a volant, interiérový designový paket s barevnými rámečky, bezpečnostními pásy a prošíváním sedadel čalouněných kombinací látky a kůže, mnou milovanou černou stropnici, vnitřní kliky lakované klavírním lakem atd. Spalováky mají kola 17'', hybridy zmíněné 16'', hybrid si může užívat elektronické parkovací brzdy. S čím v konfiguraci Kony já osobně celou dobu "bojuji" je absence integrované navigace, LED světel a bezklíčového vstupu v nějaké nižší výbavě než je "plná palba". Nesnáším v autě kůži, a tak se Kona, i kdybych překonal její vzhled, vždy z výběru vyřadila nesprávnou konfigurací výbavy.
Ale ani výbavové faily nic nemění na tom, že interiér Kony je hezký, výborně funkční, přiměřeně prostorný. Sedadla jsou sice menší, ale stále dostatečně velká a pohodlná. Logika ovládání a uspořádání jednotlivých ovladačů a jejich celků odpovídá tomu na co jsme zvyklí i z ostatních modelů značky. Kdo s nějakým z poslední doby jezdil si prostě jen sedne a může vyrazit.