Problém s vyřazením na neutrál + brzda před nastartováním
Napsal: 18 zář 2020, 20:06
Zdravím všechny. Nevím jestli mi bude někdo schopný poradit, protože jsem k tomuto tématu nic nenašel.
Včera se mi stalo, že jsem před nastartováním nemohl vyřadit z 1 na N. Auto sálo přes noc. Současně jsem si všiml, že brzdový pedál je tuhý a při sešlápnutí se posunul max. pár cm s velkým odporem. Jako když už stojíte na brzdě. Spojka chodila normálně. Po nastartování se zařazenou 1 se brzdový pedál vrátil do normálu (chápu, že začal pracovat posilovač atd.) a přes a sešlápnutou spojkou se mi podařilo vyřadit na neutrál. Vždy po zaparkování zatáhnu ruční brzdu nadoraz a až po vypnutí motoru zařadím 1, pro jistotu. Chápu že by se to mohlo stát při stání v kopci, ale auto stálo na rovině.
Jde o kombinaci těchto dvou věcí (brzda a nemožnost vyřadit na N). Nikdy jsem se s tím dříve nesetkal, při jízdě bez problémů. Máte s tím někdo zkušenosti?
Doplním, že se jedná o TUCSON 2018, 1.7CRDI nájezd 30k manuální převodovka.
Předem děkuji budu vděčný za každou odpověď.
Včera se mi stalo, že jsem před nastartováním nemohl vyřadit z 1 na N. Auto sálo přes noc. Současně jsem si všiml, že brzdový pedál je tuhý a při sešlápnutí se posunul max. pár cm s velkým odporem. Jako když už stojíte na brzdě. Spojka chodila normálně. Po nastartování se zařazenou 1 se brzdový pedál vrátil do normálu (chápu, že začal pracovat posilovač atd.) a přes a sešlápnutou spojkou se mi podařilo vyřadit na neutrál. Vždy po zaparkování zatáhnu ruční brzdu nadoraz a až po vypnutí motoru zařadím 1, pro jistotu. Chápu že by se to mohlo stát při stání v kopci, ale auto stálo na rovině.
Jde o kombinaci těchto dvou věcí (brzda a nemožnost vyřadit na N). Nikdy jsem se s tím dříve nesetkal, při jízdě bez problémů. Máte s tím někdo zkušenosti?
Doplním, že se jedná o TUCSON 2018, 1.7CRDI nájezd 30k manuální převodovka.
Předem děkuji budu vděčný za každou odpověď.