i30 Fastback 2019, 1,6 crdi 100 kW stredna vybava
Napsal: 01 lis 2020, 15:46
Minulu jesen som kupil naftovy Hyundai i30 Fastback. Stav 10 km. Prva evidencia je ale z 8/2019.
(Mal som 1,6 gdi 99 kW v benzine)
Cenovka 379.000 kc v Prahe.
Momentalne to ma na odometri 25.000 km s priemernou spotrebou podla PP 4,9 l. Najmenej to zralo 3,7 l na 100 km, to bol taky test na trase 80 km. Uz ma za sebou "sidelift", jednemu poliakovi v nakladiaku sa nechcelo sledovat lavy spatak. Vsetko nakoniec ok, celkom 120.000 kc skoda.
Kufor dostatocny, samozrejme nie je to kombik, ale povezie aj 211 cm skrinku z Ikea
Podvozok dobre naladeny, nerovnosti tlmi dobre. Chvalim brzdy, nastup je okamzity a s vacsimi kotucmi brzdi super. Interier nebudem hodnotit nejako extra, je to nizsia stredna trieda v strednej vybave, osobne potrebujem len tempomat a zadne parkovacie senzory, vsetko ostatne je ok. Velku vycitku mam k ovladaniu okna u vodica, kedy automaticky stahuje len dole. Niekde sa asi setrilo. Ale dokazem s tym zit. Da sa to asi vymenit za kus z havarky z Allegro, v Kladne ale upozornovali, ze mozno ma ovladaci panel samostatnu jednotku, takze to nemusi fungovat. Ma niekto skusenost?
Radenie bolo od novoty v manuale katastrofalne, z 2 do 3 to zaseklo opakovane, hned som reklamoval, v Prahe to udajne vyladili, namazali, nastavili. Nerobi to uz skoro vobec. Ma niekto skusenost a ako to odstranili v servise?
Prevodovka je fajn, po meste v trojke blizko 2000 ot., da sa aj 4.stupen, no uz to obtazuje dunenim, takze GPS 55 kmh je uz ale ok.
Motor dostava poriadne zabrat pravidelne, aj ked je to diesel, po zahriati takmer do max. Dynamika je pre mna dostatocna, 280 Nm, predbiehanie na okreske bez problemov, rychle pripajanie na dialnicu tiez ok, samozrejme poctivo cely pripajaci pruh (neznasam setrilkov v rychlosti 60 kmh, co sa napajaju nebezpecne, pomaly). Vyhodou je velky rozsah otacok pre dosiahnutie vyssieho krutiaceho momentu, cize od 1500 az do 4000 ot, kedy je este slusne % z 280 Nm.
Tankujem vyhradne Verva Diesel, pridavam obcas aditiva Miller Oils, aj ked sa mi raz rozlialo do kufra trosku, to bol obrovsky zapach.
Co sa tyka korejskych aut vo vseobecnosti, optimalny pomer cena/vykon. Nemam rad financnu politiku Das Auto, no ale ked to firmy kupuju, je to ich vec. Sukromne by som nekupil, nevidim zjavnu vyhodu oproti Hyundai, Octavia ma sice vacsi kufor, tu to ale konci. Rozdiel kludne aj 100.000 kc mi nepride adekvatny.
Uneseny som ale z testov a recenzii i30 N, zahranicnych ale aj lokalnych. Kedze som chcel a potreboval naftu, tak benzin v danom vykone bol nevhodny.
Auto servisujem v Kladne, som velmi spokojny s pristupom. Interval mam 30 tis km/1 rok, prva garancka v lete za 6.100 kc.
Ak ma niekto otazky pre porovnanie, rad pomozem, ak budem vediet.
(Mal som 1,6 gdi 99 kW v benzine)
Cenovka 379.000 kc v Prahe.
Momentalne to ma na odometri 25.000 km s priemernou spotrebou podla PP 4,9 l. Najmenej to zralo 3,7 l na 100 km, to bol taky test na trase 80 km. Uz ma za sebou "sidelift", jednemu poliakovi v nakladiaku sa nechcelo sledovat lavy spatak. Vsetko nakoniec ok, celkom 120.000 kc skoda.
Kufor dostatocny, samozrejme nie je to kombik, ale povezie aj 211 cm skrinku z Ikea
Podvozok dobre naladeny, nerovnosti tlmi dobre. Chvalim brzdy, nastup je okamzity a s vacsimi kotucmi brzdi super. Interier nebudem hodnotit nejako extra, je to nizsia stredna trieda v strednej vybave, osobne potrebujem len tempomat a zadne parkovacie senzory, vsetko ostatne je ok. Velku vycitku mam k ovladaniu okna u vodica, kedy automaticky stahuje len dole. Niekde sa asi setrilo. Ale dokazem s tym zit. Da sa to asi vymenit za kus z havarky z Allegro, v Kladne ale upozornovali, ze mozno ma ovladaci panel samostatnu jednotku, takze to nemusi fungovat. Ma niekto skusenost?
Radenie bolo od novoty v manuale katastrofalne, z 2 do 3 to zaseklo opakovane, hned som reklamoval, v Prahe to udajne vyladili, namazali, nastavili. Nerobi to uz skoro vobec. Ma niekto skusenost a ako to odstranili v servise?
Prevodovka je fajn, po meste v trojke blizko 2000 ot., da sa aj 4.stupen, no uz to obtazuje dunenim, takze GPS 55 kmh je uz ale ok.
Motor dostava poriadne zabrat pravidelne, aj ked je to diesel, po zahriati takmer do max. Dynamika je pre mna dostatocna, 280 Nm, predbiehanie na okreske bez problemov, rychle pripajanie na dialnicu tiez ok, samozrejme poctivo cely pripajaci pruh (neznasam setrilkov v rychlosti 60 kmh, co sa napajaju nebezpecne, pomaly). Vyhodou je velky rozsah otacok pre dosiahnutie vyssieho krutiaceho momentu, cize od 1500 az do 4000 ot, kedy je este slusne % z 280 Nm.
Tankujem vyhradne Verva Diesel, pridavam obcas aditiva Miller Oils, aj ked sa mi raz rozlialo do kufra trosku, to bol obrovsky zapach.
Co sa tyka korejskych aut vo vseobecnosti, optimalny pomer cena/vykon. Nemam rad financnu politiku Das Auto, no ale ked to firmy kupuju, je to ich vec. Sukromne by som nekupil, nevidim zjavnu vyhodu oproti Hyundai, Octavia ma sice vacsi kufor, tu to ale konci. Rozdiel kludne aj 100.000 kc mi nepride adekvatny.
Uneseny som ale z testov a recenzii i30 N, zahranicnych ale aj lokalnych. Kedze som chcel a potreboval naftu, tak benzin v danom vykone bol nevhodny.
Auto servisujem v Kladne, som velmi spokojny s pristupom. Interval mam 30 tis km/1 rok, prva garancka v lete za 6.100 kc.
Ak ma niekto otazky pre porovnanie, rad pomozem, ak budem vediet.