motor
Napsal: 30 lis 2020, 14:33
Zdravím vás, nesektali jste se někdo se závadou, že při studeném startu motor nastartuje, pak chvíli běží a najednou spadne jako do jiného řežimu a cuká, nejde přidat do otáček a špatně spaluje naftu, dýmý?
Vše se projevuje při klesající teplotě venku. Rozmezí tak 15stupňů. Pod 15 to začne takhle dýmyt. Při teplotě nad 15 normálně startuje a reaguje.
Při divném režimu se musí motor zahřát na provozní teplotu a pak kouření přestane a začne i pravidelně jet. Reaguje na pedál a netrhá se.
Na autě nové vstřiky i nový filtr.
Jedna věc je ještě v souvislosti. Pokud motor zdechnu v tomto ,,kouřivém,, režimu, musím pak dlouze startovat, nenaskočí hned. Pokud motor zhasnu v normálním režimu, motor chytá na brk. Takže večer dojedu, motor OK zahřátý, ráno přijdu a chytne na brnk. teplota pod 15, spadne do ,,kouřícího,, režinu, chcípne to a už dlouze startuji.
Díky Vladan
Vše se projevuje při klesající teplotě venku. Rozmezí tak 15stupňů. Pod 15 to začne takhle dýmyt. Při teplotě nad 15 normálně startuje a reaguje.
Při divném režimu se musí motor zahřát na provozní teplotu a pak kouření přestane a začne i pravidelně jet. Reaguje na pedál a netrhá se.
Na autě nové vstřiky i nový filtr.
Jedna věc je ještě v souvislosti. Pokud motor zdechnu v tomto ,,kouřivém,, režimu, musím pak dlouze startovat, nenaskočí hned. Pokud motor zhasnu v normálním režimu, motor chytá na brk. Takže večer dojedu, motor OK zahřátý, ráno přijdu a chytne na brnk. teplota pod 15, spadne do ,,kouřícího,, režinu, chcípne to a už dlouze startuji.
Díky Vladan