Stránka 1 z 1

i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 24 led 2021, 18:33
od Zuzii
Ahoj, rozhodla jsem se přidat do Hyundai party a vybrala jsem si pidi sporťáčka i10 n line. Můj dotaz zní, volili byste klasický čtyřválec 1.2 nebo šli cestou turba 1.0 T-GDI? Měla jsem jasno v T-GDI, ale teď jsem znejistěla, jestli nebude 1.2 přeci jen lepší a jistější volba... máte někdo s turbolitrem zkušennost?

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 24 led 2021, 18:50
od Axel.Foley
Vítej na fóru. Uživatel Mr. :hyu: měl litrový tříhrnek v služebáku a byl s ním moc spokojen. Jeho vlákno zde https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=108&t=32588, začíná ex-Ferdou s uvedeným motorem.

Projdi si i https://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=198, pár lidí s litrem se tam najde.

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 24 led 2021, 19:04
od idam.i
Zuzii skús napísať ako plánuješ využívať auto.To je dosť podstatné.

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 24 led 2021, 19:17
od dibarbora
Asi tak... charakter prevádzky by som pri výbere dal na prvé miesto.

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 24 led 2021, 19:52
od Sanchez
Moja zena ma treti rok 1,2 v Rio. Auto som jazdil, ale na dialnici straca. To tvrdi aj manzelka, hlavne ked presadla do fukanej naftovej 1,6 crdi :)
Do mesta si motor chvali, v pohode to dava okresky, ma to v exclusive vybave. N-line v i10 bude parada.
Par krat som niekolko dni jazdil 1,0 trojvalec s turbom. Motor postacuje aj na dialnici, ale obmedzene, cize kludna jazda.
Nevieme, ci si agresivny typ, alebo pohodak.
V malom auticku, ako i10 urcite je, turbomotor bude ako raketa.
Predpokladam, ze to bude priskrtene, ako vacsina, takze pri manualnej prevodovke to bude skakat ako koza za studena. Radej automat.

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 08:22
od Minko
jazdím 1.2 v i20 čochvíľa 4. rokom a dovolím si nesúhlasiť. áno 1.2 atmosféra sa správa inak ako oturbený motor. Preradzovať a preradzovať, to by malo byť pri atmosfére motto. Moja stráca dych akurát na niektorých prevýšeniach diaľnice, podradzovať však potrebujem pri trase BA-HE a späť iba na úseku PO-PP v okolí Spišského Štvrtka, tam to tempomat na 5. prevodovom stupni neudrží. Avšak len za predpokladu že idem svojich tachometrových tempomatových 115 km/h. Ak som išiel 130 km/h, ten kopček som síce ltt ale dal. :D

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 12:10
od Zuzii
Díky moc za všechny reakce. Přes týden to bude městské auto, ale víkendy chci vyrážet po dálnicích dál a nechci, aby se mi to do každého kopce zadýchalo... jezdím celkem rozumně, nemusím lítat 180km/hod, ale občas si ráda užiju trochu agresivnější jízdu, asi jako každý :)
Nicméně, pokud by to mělo být za cenu toho, že budu mít poruchový motor, který za 5let odejde, tak to si radši nechám 1.2 a nebudu to řešit :)
A rozhodně manuální převodovka... automat mi do sporťáčka fakt nepasuje, i když jsem možná sama proti sobě... :)

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 12:31
od Mr. HYUNDAI
Ten foukaný litřík není zrovna etalon spotřeby, většina motorů tohoto typu od konkurence je úspornějších, ale největší výhoda tohoto motoru je jeho až nečekaná spolehlivost!
Takže já bych se toho rozhodně nebál, když se o víkendech pěkně provětrá, tak to vůbec není špatná volba a těch 100 koní s tím bude pěkně "mlátit" :wink: ! V trochu těžší i20 BC3 ten motor jezdí moc pěkně =D> - viz naše dojmy - https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=217&t=39926

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 14:16
od Sanchez
Zuzii píše: 25 led 2021, 12:10 Díky moc za všechny reakce. Přes týden to bude městské auto, ale víkendy chci vyrážet po dálnicích dál a nechci, aby se mi to do každého kopce zadýchalo... jezdím celkem rozumně, nemusím lítat 180km/hod, ale občas si ráda užiju trochu agresivnější jízdu, asi jako každý :)
Nicméně, pokud by to mělo být za cenu toho, že budu mít poruchový motor, který za 5let odejde, tak to si radši nechám 1.2 a nebudu to řešit :)
A rozhodně manuální převodovka... automat mi do sporťáčka fakt nepasuje, i když jsem možná sama proti sobě... :)
Sportackom by som nazval i20 N :wink: Mame skoro 4 roky 1,2 a zatial bez chyby, aj ked sa jazdi hlavne mesto. Na dialnici to da 5,5 az 6 l. Ale ako pise kolega, fukanka je tiez ok, dynamika je ozaj citelne lepsia, aj ked litrik je litrik. Spolahlivost 1,0 tgdi neviem posudit.

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 14:41
od idam.i
Zuzii choď skúsiť do predajne,či ti 1,2 bude stačiť keď vybehneš na dialnicu.Pokiaľ nie,tak ber turbo no pamätaj,že tam je viac veci čo sa môžu pokaziť.
Lebo ako každy vie,čo v aute nie je,to sa nemôže pokaziť. 8-[

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 25 led 2021, 21:15
od slabostka
Zuzii píše: 25 led 2021, 12:10 Díky moc za všechny reakce. Přes týden to bude městské auto, ale víkendy chci vyrážet po dálnicích dál a nechci, aby se mi to do každého kopce zadýchalo... jezdím celkem rozumně, nemusím lítat 180km/hod, ale občas si ráda užiju trochu agresivnější jízdu, asi jako každý :)
Nicméně, pokud by to mělo být za cenu toho, že budu mít poruchový motor, který za 5let odejde, tak to si radši nechám 1.2 a nebudu to řešit :)
A rozhodně manuální převodovka... automat mi do sporťáčka fakt nepasuje, i když jsem možná sama proti sobě... :)
- z toho potom turbo so všetkými výhodami i nevýhodami... turbo potrebuje malú zmenu myslenia v užívaní auta... alebo hľadať inú atmosféru s vyšším objemomale zrejme v inom aute...

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 01 úno 2021, 19:51
od Axel.Foley
Zuzii: Jak dopadla volba motorizace?

Re: i10 2020 n line - 1.2 nebo 1.0 T-GDI?

Napsal: 01 úno 2021, 21:08
od idam.i
Veru tak,aj ja som celkom zvedavý. :-k