Trhanie motora pri 2000ot.

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

Ahojte,

mám taký delikátny problém s mojou i30, keď je vonku cca nad 12 °C tak mi lúbi motor trhnúť pri 2000 otáčkach. Robí to väčšinou keď vychádzam z mesta a jemno sa rozbieham. Vyzerá to akoby stratil tlak na pol sekundu. Cez zimu mi to auto nerobí vôbec. Už som kontroloval aj hadičky menil palivový, vzduchový filter, čistil EGR, aj sítko v nádrži, používal čistič vstrekov a tankujem len OMV prémiové a problém stále neprestáva, vôbec netuším čo by to mohlo byť má s tým niekto skúsenosti ? A samozrejme diagnostika nič neukazuje.
Motor v aute je 1.6 Crdi 66kw r.v. 2009.

Za každú radu už teraz Ďakujem.
Reklama
 

Bedmare
Příspěvky: 1
Registrován: 21 čer 2020, 21:24

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od Bedmare »

S největší pravděpodobností ti špatně rugluje turbo.
Uživatelský avatar
masarv
*
Příspěvky: 42
Registrován: 04 črc 2010, 23:41

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od masarv »

ako si dopadol s trhnutim pri 2000 otačkach
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

Trhanie som zatial vobec nevyriesil. Skusil som aj dekarbonizovat motor, dal som skontrolovat dpf ako mi radili v servise ale problem sa vobec nezlepsil. Pri kontrole dpf mi povedali ze filter je v poriadku, ale že auto dymi. Auto olej nepapa takze predpokladam, ze to bude asi niektora tryska.
Takze, ak na niečo prídem tak napisem.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od petzl62 »

Dpf u 2009? To máš exportní verzi, nebo mr 2010?? Pokud vím, tak dpf byly od r.2010
Zkontroloval bych podložky pod vstřiky a s tím nechal i přeměřit vstřiky.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od petzl62 »

Aktuální nájezd km?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

Auto je pôvodom z Rakuska vyrobene v CZ r.v 09
Najazd tam je 296 000km. Planujem menit aj rozvody a pritom uz dam skontrolovat aj vstreky.
Uživatelský avatar
masarv
*
Příspěvky: 42
Registrován: 04 črc 2010, 23:41

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od masarv »

Na mojej i30 pretrvávali obdobné problémy, jemný pokles pri 2000 ot/min., občasné kolísanie otáčiek po naštartovaní /vyššia teplota okolia/a zadymenie vo výfuku atď. emisie nešlo spraviť - stále vysoké, olej nepapalo vôbec. Použil som rôzne čistiace prípravky do nafty. Tiež som si myslel na niektorý vstrek. Všetko vyriešilo zablindovanie EGR ventilu a vypnutie v softvéry. Auto šlape ako nové.
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE
Uživatelský avatar
masarv
*
Příspěvky: 42
Registrován: 04 črc 2010, 23:41

Re: Trhanie motora pri 2000ot.

Příspěvek od masarv »

Zablendoval som EGR ventil, vypol EGR v softvery a auto ide ako má...
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“