Sarinovo modro-červené duo
Napsal: 03 kvě 2021, 22:03
Tak po třech letech přibyl k našemu Tucsonu v modré barvě přírůstek. Žena vždy chtěla auto v červené barvě (už Tucson měl být původně červený) a tak se mi to nakonec povedlo splnit. Výběr nakonec padl na i30 Fastback. Jako druhé auto do rodiny se nám z rodiny i30 zdál tak nějak nejhezčí, navíc vypadá prostě sportovně Vzhledem k tomu, že Tucson bude pořád hlavním autem, koupi nového jsme zavrhli a hledali nějaké s menším nájezdem a samozřejmě v dobrém stavu. Motorově benzín, jestli 1,0 nebo 1,4 nehrálo asi moc význam. Ve výbavě byla výhoda sehnání verzi s navigací a centrálním displejem. No a nakonec se povedlo, 1,4 T-GDI, v krásné červené barvě, ve verzi Style, r.v. 2018, s nájezdem nějakých 32 tis.
Musím říct, že jízda je velmi příjemná, podvozek je na naše cesty velmi dobře naladěn, s dírama a nástrahama cest se vypořádá velmi dobře. Motor je hrozně tichý, na křižovatkách mám neustále pocit, že to chcíplo (start stop vypínám). Auto jako celek je velmi pohodlné, svižné, kufr ideálně veliký. Některé funkce se mi oproti Tucsonu líbí, jako automatické ovládání všech oken (u Tucsonu je to jen u řidiče, u ostatních oken je nutné držet celou dobu otevírání nebo zavírání), hlášení otevřených oken při zamknutí (to Tusík neumí) a auto přepínání dálkových světel. To ale funguje na můj vkus dost svéhlavě, většinou zapomíná zlumit, pokud je auto dále ode mě, přitom jej už musím určitě oslňovat. Takže to je podle mě funkce tak 50 na 50. No uvidíme časem. Ale jako celek je auto velmi vydařené a i díky červené barvě překvapivě budí na ulici pozornost
Musím říct, že jízda je velmi příjemná, podvozek je na naše cesty velmi dobře naladěn, s dírama a nástrahama cest se vypořádá velmi dobře. Motor je hrozně tichý, na křižovatkách mám neustále pocit, že to chcíplo (start stop vypínám). Auto jako celek je velmi pohodlné, svižné, kufr ideálně veliký. Některé funkce se mi oproti Tucsonu líbí, jako automatické ovládání všech oken (u Tucsonu je to jen u řidiče, u ostatních oken je nutné držet celou dobu otevírání nebo zavírání), hlášení otevřených oken při zamknutí (to Tusík neumí) a auto přepínání dálkových světel. To ale funguje na můj vkus dost svéhlavě, většinou zapomíná zlumit, pokud je auto dále ode mě, přitom jej už musím určitě oslňovat. Takže to je podle mě funkce tak 50 na 50. No uvidíme časem. Ale jako celek je auto velmi vydařené a i díky červené barvě překvapivě budí na ulici pozornost