Vysoká dymivosť na EK !!! 1.6 CRDI
Napsal: 19 čer 2021, 07:18
Zdravím, bol som s 1.6 CRDI 85kw rok 2009 bez DPF na EK a neprešiel som. Vysoká dymivosť nad limit. Po prvom meraní bol priemer 0.63, skúšal to znovu zopakovať, bolo to trochu lepšie 0.55 ale ajtak som neprešiel, lebo ten blbý Hyundai si stanovil limit 0.53 na motor bez DPF !!!!
Bežné limity dymivosti na diesle bez DPF s EURO4 normou su okolo 1.0 - 1.5.
Technik mi kázal pred opakovanou EK turovať motor až na podlahu na 5200 otáčkach a poriadne vypaliť výfuk, nič iné vraj nepomože.
To mám teraz pred každou Ek takto trápiť motor a turovať ho do obmedzovača lebo priblblý Hyundai motors si tam buchne od brucha maximálnu hodnotu dymivosti 0.53 ??? Inak v TP mam uvedenu hodnotu dymivosti 0.64, lenže oni na EK musia vychádzať so svojich tabuliek, kde ten limit je iba 0.53, takže ešte nižší než udal výrobca. Je toto normálne ? Mali ste niekto taketo problemy na EK s tymto motorom? Vraj aj KIA s tym ma velke problemy, ale tam maju aspoň limit 0.60 na ten motor.
Bežné limity dymivosti na diesle bez DPF s EURO4 normou su okolo 1.0 - 1.5.
Technik mi kázal pred opakovanou EK turovať motor až na podlahu na 5200 otáčkach a poriadne vypaliť výfuk, nič iné vraj nepomože.
To mám teraz pred každou Ek takto trápiť motor a turovať ho do obmedzovača lebo priblblý Hyundai motors si tam buchne od brucha maximálnu hodnotu dymivosti 0.53 ??? Inak v TP mam uvedenu hodnotu dymivosti 0.64, lenže oni na EK musia vychádzať so svojich tabuliek, kde ten limit je iba 0.53, takže ešte nižší než udal výrobca. Je toto normálne ? Mali ste niekto taketo problemy na EK s tymto motorom? Vraj aj KIA s tym ma velke problemy, ale tam maju aspoň limit 0.60 na ten motor.