Bayon BC3 1,0 T-GDi LPT Smart + Climate
Napsal: 02 črc 2021, 20:45
Po vlně testů Tucsonu NX4 je čas změnit téma .
Bayon je typickým představitelem aktuálně velmi módních crossoverů, hatchback segmentu B to není (ovšem z i20 vychází), na to je vysoký, SUV to není, na to je nízký – opravdu je tedy jakousi křižovatkou .
Výbava Smart již disponuje nejen předními LED pro denní svícení, ale i komplet přední světelnou technikou s touto technologií. Denní LED jsou společné s předními blinkry – velmi výrazné řešení, kde riziko přehlédnutí je sníženo na minimum . U vozů v bílé barvě mám při tomto pohledu pocit, že designér je fanoušek StarWars – mně to evokuje helmu Stormtrooperů .
Samotné členění přídě je velmi zajímavé – opět hlavní světlomety vlastně na bocích přídě, nad nimi již zmíněné DRL/blinkr, velká maska chladiče nad níž je v lakovaném pásu velký znak a úzká štěrbina před začátkem kapoty. Tohle auto si ve zpětném zrcátku s jiným nespletete. Základní tvar karoserie není až tak neobvyklý, má evokovat malé SUV a myslím, že se mu to daří. Jestliže příď a záď jsou skutečně originální, zboku působí Bayon konvenčně. A přitom celek působí esteticky kompaktně . Při bočním pohledu zaujmou první odkazy na příbuznost s výchozí i20 BC3 – stejná, zvláštně tvarovaná, zpětná zrcátka, shodné kliky dveří a identická 16‘‘ litá kola (velmi pěkná). Záď je opět poněkud divočejší a přijde mi snad i kontroverznější než příď. Tvar zadních skupinových světel je zajímavý, oceňuji umístění blinkrů na očekávané místo v zadních skupinových světlech, šetření se projevuje na jedné zadní mlhovce a jedné couvačce umístěných spolu s odrazkami výrazně níže. Zádi nicméně dominuje hodně výrazný znak , který je vždy v lesklém kovu na černém podkladu, to se fakt přehlédnout nedá .
Výrazný a nápaditý design jsme si v krátkosti prošli – fotky vydají za stovky slov a hurá do interiéru .
S počínající reklamní kampaní na nový model BAYON jsme dostali možnost si jej vyzkoušet na vlastní kůži. Během prodlouženého víkendu nám konkrétně bude dělat společnost Bayon 1,0 T-GDi 74 kW s manuální převodovkou ve výbavě Smart s paketem Climate v metalické barvě Brass – konfigurátor si tento vůz cení na Kč 468.890,-- vč. DPH po odečtení prémie.Bayon je typickým představitelem aktuálně velmi módních crossoverů, hatchback segmentu B to není (ovšem z i20 vychází), na to je vysoký, SUV to není, na to je nízký – opravdu je tedy jakousi křižovatkou .
Výbava Smart již disponuje nejen předními LED pro denní svícení, ale i komplet přední světelnou technikou s touto technologií. Denní LED jsou společné s předními blinkry – velmi výrazné řešení, kde riziko přehlédnutí je sníženo na minimum . U vozů v bílé barvě mám při tomto pohledu pocit, že designér je fanoušek StarWars – mně to evokuje helmu Stormtrooperů .
Samotné členění přídě je velmi zajímavé – opět hlavní světlomety vlastně na bocích přídě, nad nimi již zmíněné DRL/blinkr, velká maska chladiče nad níž je v lakovaném pásu velký znak a úzká štěrbina před začátkem kapoty. Tohle auto si ve zpětném zrcátku s jiným nespletete. Základní tvar karoserie není až tak neobvyklý, má evokovat malé SUV a myslím, že se mu to daří. Jestliže příď a záď jsou skutečně originální, zboku působí Bayon konvenčně. A přitom celek působí esteticky kompaktně . Při bočním pohledu zaujmou první odkazy na příbuznost s výchozí i20 BC3 – stejná, zvláštně tvarovaná, zpětná zrcátka, shodné kliky dveří a identická 16‘‘ litá kola (velmi pěkná). Záď je opět poněkud divočejší a přijde mi snad i kontroverznější než příď. Tvar zadních skupinových světel je zajímavý, oceňuji umístění blinkrů na očekávané místo v zadních skupinových světlech, šetření se projevuje na jedné zadní mlhovce a jedné couvačce umístěných spolu s odrazkami výrazně níže. Zádi nicméně dominuje hodně výrazný znak , který je vždy v lesklém kovu na černém podkladu, to se fakt přehlédnout nedá .
Výrazný a nápaditý design jsme si v krátkosti prošli – fotky vydají za stovky slov a hurá do interiéru .