1.6 CRDi 81kw - Setrvačník
Napsal: 26 črc 2021, 12:21
Dobrý den, ahoj, zdejší diskuze jsem prošel opravdu hodně detailně, stejně tak i internet, ale nikde jsem se nedozvěděl zcela zásadní věc. U modelu i30, RV 10/2014, 1.6 CRDi 81kw, kód motoru D4FB, šestistupňová manuální převodovka, kód M56CF31-1. Objevilo se mi relativně nedávno, a relativně chvíli po garančce 5r/160000km cukání při rozjezdu a jízdě při nižších otáčkách, které by dle mého názoru mohlo odpovídat poškozenému dvouhmotovému setrvačníku, nicméně zase ani při studených startech nejsou slyšet žádné klapavé zvuky. Stejně tak dobře to dle mého názoru teoreticky může být DPF (kontrolka nesvítí, na diagnostice prázdno) nebo palivový filtr, který už není úplně v kondici.
Dotaz však zní, jestli tento model vůbec dvouhmotu má? Všude na internetu i u prodejců ND jsem našel pouze valeáckou dvouhmotu, údajně od roku 01/2015, ale všichni víme, jak to v těch přelomových letech je.
Najde se tu tedy někdo, kdo by mi mohl spolehlivě říct, jestli je k převodovce s výše uvedeným označením montován obyč setrvák nebo dvouhmotový, případně nějakou další indicii, podle které by to bylo možné zjistit?
Díky moc za informace, T.
Dotaz však zní, jestli tento model vůbec dvouhmotu má? Všude na internetu i u prodejců ND jsem našel pouze valeáckou dvouhmotu, údajně od roku 01/2015, ale všichni víme, jak to v těch přelomových letech je.
Najde se tu tedy někdo, kdo by mi mohl spolehlivě říct, jestli je k převodovce s výše uvedeným označením montován obyč setrvák nebo dvouhmotový, případně nějakou další indicii, podle které by to bylo možné zjistit?
Díky moc za informace, T.