A teď ti dá odpověď konečně někdo, kdo
má od nova 18 roků(200). Je to 2,0l a náklady na opravy za ty roky jsou 0 (NULA KORUN!!!!!).Kdo to s orezlou Mazdou může napsat
.Vše původní-dokonce i kotouče... a náklady na provoz totálně minimální (olej,filtry,svíčky...-jsou na
doslova za pár korun). Takže žvejky slabostky, jsou mimo. I jízdně je Coupe velice dobré a že mám s čím v garáži srovnávat(viz.podpis)
. Co se starou Mazdou MX5?? Pro dva, s mizernou výbavou, bez kufru a starší v dobrém stavu, musíš hledat stejně jako Coupe.
Minulý měsíc jsem dceři koupil
2,0l po faceliftu (2007) v perfektním stavu
Na obou autech není ani náznak rzi, nic neklepe, vše funguje a jede to dobře. To snad hovoří za vše
Navíc o sametové V6 si MX může nechát zdát
. Pokud ti nevadí větší spotřeba, neuděláš chybu. S 2,0l se vejdeš i s občasnou "projížďkou",do 8l/100km. S V6 kolem 10l.
Pokud můžu radit, jako letitý majitel a ne žvanil, co to auto viděl na obrázku, bral bych 2,0l. Jede pěkně, motory jsou nezničitelné (stejně jako V6),výbava je stejná. Měl jsem nespočet možností na
srazech porovnat 2,0 a 2,7. Rozdíl v jízdě není tak velký a vzhledem ke spotřebě bych radil 2,0l. Je to starší auto, tak je potřeba vybírat. Když narazíš na udržovaný kus-bude ti dělat jen radost!