OPEL Mokka-e Ultimate
Napsal: 21 úno 2022, 19:23
Oranžová Corsa-e je zpátky na svém místě pěkně přisoslá k nabíječce, klíč jsem panu prodejci vrátil a výměnou dostal klíč od zelené Mokky-e.
K dispozici máme auto v nejvyšším stupni výbavy a nějakými extras k tomu.
Zde je inzerát na toto konkrétní předváděcí vozidlo - https://www.opel-ihned.cz/Opel/Mokka/kpeab898/ - ceníková cena Kč 1.059.990,-- - jestli byla Corsa masakr, co je potom tohle ?!
Tak jako obvykle začneme prohlídkou exteriéru .
Nejsem příznivcem SUV módy, ale v případě Mokky musím uznat, že tohle zvýšené auto se mi na pohled fakt líbí. Zejména v téhle jedovaté zelené metalíze s černou střechou a kapotou. Mokka byla první model značky Opel s masou Vizor a hned na první mrknutí mě oslovila. Nemůžu si pomoct, ale vzhled Mokky mě oslovuje ze všech úhlů. Dokonce ani fakt velké osmáctky na mě nepůsobí při pohledu zboku rušivě, a to fakt nejsem vyznavač víry „kola dělají auto“.
Oceňuji vyváženost proporcí, práci se světlem, minimum prolisů, které by narušovaly základní linii. Maska Vizor je zejména v kombinaci s Matrix světly naprostá pecka. Jestli má černá kapota nějaký praktický účel či efekt netuším, ale rozhodně v kombinaci s černou střechou vypadá výborně . Chromovaná linka pod linií střechy není zrovna moje krevní skupina, ale je zde možnost jí nahradit za černé nebo červené provedení – takže vyladit auto do podoby, jaká se konečnému zákazníkovi líbí tu rozhodně je.
Na zádi stojí za pozornost dvě věci. Jednak už u Corsy zmíněná centrální zadní mlhovka a pak je tu naprostý ergonomický a praktický kopanec – klika otevírání víka kufru není na obvyklém místě na patě zadních dveří, k čemuž by svádělo i vybrání na horní části zadního nárazníku, ale je až nad RZ, tedy vedle parkovací kamery - neustále špinavé ruce zaručené. Tohle se hlavou vymyslet fakt nedalo…
Opět máme zhruba 2 hodiny na to zjistit, jak tohle auto vypadá, funguje a jezdí. Protože Mokka stojí na stejném konstrukčním základu jako Corsa, je všechno mnohem jednodušší a rychlejší, základní i pokročilejší ovládání je nám už známo.K dispozici máme auto v nejvyšším stupni výbavy a nějakými extras k tomu.
Zde je inzerát na toto konkrétní předváděcí vozidlo - https://www.opel-ihned.cz/Opel/Mokka/kpeab898/ - ceníková cena Kč 1.059.990,-- - jestli byla Corsa masakr, co je potom tohle ?!
Tak jako obvykle začneme prohlídkou exteriéru .
Nejsem příznivcem SUV módy, ale v případě Mokky musím uznat, že tohle zvýšené auto se mi na pohled fakt líbí. Zejména v téhle jedovaté zelené metalíze s černou střechou a kapotou. Mokka byla první model značky Opel s masou Vizor a hned na první mrknutí mě oslovila. Nemůžu si pomoct, ale vzhled Mokky mě oslovuje ze všech úhlů. Dokonce ani fakt velké osmáctky na mě nepůsobí při pohledu zboku rušivě, a to fakt nejsem vyznavač víry „kola dělají auto“.
Oceňuji vyváženost proporcí, práci se světlem, minimum prolisů, které by narušovaly základní linii. Maska Vizor je zejména v kombinaci s Matrix světly naprostá pecka. Jestli má černá kapota nějaký praktický účel či efekt netuším, ale rozhodně v kombinaci s černou střechou vypadá výborně . Chromovaná linka pod linií střechy není zrovna moje krevní skupina, ale je zde možnost jí nahradit za černé nebo červené provedení – takže vyladit auto do podoby, jaká se konečnému zákazníkovi líbí tu rozhodně je.
Na zádi stojí za pozornost dvě věci. Jednak už u Corsy zmíněná centrální zadní mlhovka a pak je tu naprostý ergonomický a praktický kopanec – klika otevírání víka kufru není na obvyklém místě na patě zadních dveří, k čemuž by svádělo i vybrání na horní části zadního nárazníku, ale je až nad RZ, tedy vedle parkovací kamery - neustále špinavé ruce zaručené. Tohle se hlavou vymyslet fakt nedalo…