Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Napsal: 02 dub 2022, 23:23
Zdravím, jednak se chci pochlubit a za druhé jsem tady v autech stejnou výbavu nenašel, tak třeba někomu pomůžu s rozhodováním
Delší dobu jsem přemýšlel o náhradě stávajícího i30 kombi 2. generace 1,6 MPI z roku 2015. Pevně jsem byl rozhodnutý pro automat a chtěl jsem jisto jistě Ford Focus ST-line, mám pro Fordy slabost. Člověk míní, okolnosti mění. Facelift Focusu mě neuchvátil a hlavně přišla komplet stopka na objednávky (kolaps dodávek dílů z Ukrajiny) + ceníkové zdražení o cca 30t Kč. Tak jsem se šel projet i30, pocity pozitivní, N line maska , zadek možná hezčí u standardní verze. Vzhledem k dodacím lhůtám (prý 6-9 měsíců) jsem už skoro rozhodování zaparkoval s tím, že počkám. Možná na Astru, popř. na ten Focus. Pak jsem pro zajímavost projel skladovky i30 a vyskočila na mě N LINE PREMIUM v manuálu, mé preferované barvě. Cena plus minus jako normální N LINE s DCT, navíc kousek od nás. Vidina auta bez čekání a v plné palbě převážila a tak jsme po diskuzi s manželkou ("řazení mě neotravuje") pořídili zase manuál. Auto jsem měl doma do 14 dní, což při dnešní situaci považuju za zázrak
Zatím se sžíváme, mám najeto asi 200 km. První pocity po vyjetí z autosalonu nic moc, pohodě úplně nepomohla kombinace letních gum a lehkého sněžení Pak jsem všiml divně vysoko umístěného volantu, snížil ho, doladil posed v sedačce a auto mi konečně sedlo . Motor je proti 1,6 MPI o něčem jiném, cestovní komfort na osmnáctkách úplně v pohodě. U iMT nevidím rozdíl proti standard manuálu, jen si musím zvyknout na nutnost startu s neutrálem. Zkusil jsem na dálnici aktivní asistent jízdy v pruzích a fakt to funguje pěkně Reálné využití ale asi nulové.
Ještě si budu muset zautomatizovat startovací proceduru: Neutrál -> start -> odkliknout hlášku na displeji -> pryč z Eco módu -> vypnout asistent jízdy v pruzích -> možná vypnout start stop (zatím mě neotravuje). A asi to sepsat, zalaminovat a hodit do přihrádky, kdybych auto někomu půjčoval Aspoň, že na vše jsou tlačítka...
Infotainment za mě ok, zklamalo mě jen chybějící bezdrátové android auto , vyzkouším ho, až poprvé nezapomenu vzít do auta kabel... A místo vzadu nic moc, jak jsem pochopil, tak i kvůli el. sedačkám. Ale sedí tam děti, no problem.
Auto hned po vyjetí z autosalonu začalo občas nesmyslně signalizovat auto v levém mrtvém úhlu, druhý den to samé. Ale v obou případech posněhávalo, dneska za normálního počasí už nic. Snad to bude dobré, jinak reklamace.
Až budu mít najeto víc, přidám další postřehy.
Delší dobu jsem přemýšlel o náhradě stávajícího i30 kombi 2. generace 1,6 MPI z roku 2015. Pevně jsem byl rozhodnutý pro automat a chtěl jsem jisto jistě Ford Focus ST-line, mám pro Fordy slabost. Člověk míní, okolnosti mění. Facelift Focusu mě neuchvátil a hlavně přišla komplet stopka na objednávky (kolaps dodávek dílů z Ukrajiny) + ceníkové zdražení o cca 30t Kč. Tak jsem se šel projet i30, pocity pozitivní, N line maska , zadek možná hezčí u standardní verze. Vzhledem k dodacím lhůtám (prý 6-9 měsíců) jsem už skoro rozhodování zaparkoval s tím, že počkám. Možná na Astru, popř. na ten Focus. Pak jsem pro zajímavost projel skladovky i30 a vyskočila na mě N LINE PREMIUM v manuálu, mé preferované barvě. Cena plus minus jako normální N LINE s DCT, navíc kousek od nás. Vidina auta bez čekání a v plné palbě převážila a tak jsme po diskuzi s manželkou ("řazení mě neotravuje") pořídili zase manuál. Auto jsem měl doma do 14 dní, což při dnešní situaci považuju za zázrak
Zatím se sžíváme, mám najeto asi 200 km. První pocity po vyjetí z autosalonu nic moc, pohodě úplně nepomohla kombinace letních gum a lehkého sněžení Pak jsem všiml divně vysoko umístěného volantu, snížil ho, doladil posed v sedačce a auto mi konečně sedlo . Motor je proti 1,6 MPI o něčem jiném, cestovní komfort na osmnáctkách úplně v pohodě. U iMT nevidím rozdíl proti standard manuálu, jen si musím zvyknout na nutnost startu s neutrálem. Zkusil jsem na dálnici aktivní asistent jízdy v pruzích a fakt to funguje pěkně Reálné využití ale asi nulové.
Ještě si budu muset zautomatizovat startovací proceduru: Neutrál -> start -> odkliknout hlášku na displeji -> pryč z Eco módu -> vypnout asistent jízdy v pruzích -> možná vypnout start stop (zatím mě neotravuje). A asi to sepsat, zalaminovat a hodit do přihrádky, kdybych auto někomu půjčoval Aspoň, že na vše jsou tlačítka...
Infotainment za mě ok, zklamalo mě jen chybějící bezdrátové android auto , vyzkouším ho, až poprvé nezapomenu vzít do auta kabel... A místo vzadu nic moc, jak jsem pochopil, tak i kvůli el. sedačkám. Ale sedí tam děti, no problem.
Auto hned po vyjetí z autosalonu začalo občas nesmyslně signalizovat auto v levém mrtvém úhlu, druhý den to samé. Ale v obou případech posněhávalo, dneska za normálního počasí už nic. Snad to bude dobré, jinak reklamace.
Až budu mít najeto víc, přidám další postřehy.