Vybijeni baterie
Napsal: 24 dub 2022, 17:58
Zdravim,
procetl jsem tu na foru podobna temata, tak se omlouvam se za vypsani noveho, ale mozna muj problem s vybijenim baterie je jinde.
Vuz je i30, benzin, hatchback 2008.
Byla pred par lety menena ridici jednotka jinak nic.
Pred dvemi lety jsem koupil novou baterii pred stehovanim do Fr. Po prejezdu do Fr a odstaveni vozu asi na den - komplet vybita baterie, po zmereni napeti jen cca 6V, takze asi odesel nejakej clanek. Koupil jsem tedy ve Fr novou , 52Ah. Byl klid az do ted. Kdy jedno rano auto neslo nastartovat, palubovka nesviti, central ani tuk, opet vybita baterie, napeti na baterce 11.7V. Nabil jsem ji nabijeckou v sobotu do plna, v nedeli jeste jizda cca 20km, po dojeti napeti na baterce cca 12.8V. Pri nastartovanem motoru je na baterii cca 14-15V, takze hadam altik dobijel, nicmene v po rano opet ani tuk. Vecer pred odchodem svetla urco vypnuta, packa svetel v poloze Off. Vnitrni osvetleni taktez nesvitilo, a central normalne zamkl potvrzenim blinkru, takze dvere tez musely byt zavrene.
Na muj vuz mi pred dvema lety prisel od Hyundai CZ dopis na svolavacku na instalaci nejakeho pridavneho rele PCB. Cislo svolavaci akce je SI: 01D010.
Protoze jsem stale ve Fr, volal jsem do Hyundai CZ, aby
mi rekli detaily ceho se to rele presne tyka a jestli by to mohlo mit souvislost s nahodnym vybijenim baterie. Bohuzel blizsi info nemaji a odkazali me na autoriz servisy. Coz me dost zarazilo, ze posilaji lidem dopis na svolavacku a neumi rict na co presne?
Je tu nekdo z automechaniku na Hyundai, kdo by mi o te svolavacce mohl rict vic prosim?
Jinak meril jsem ampermetrem proud po zamceni auta centralem, a z nejakych 2.5A to po asi minute kleslo na 0.01A - mereno na rozsahu 20A a chyba muze byt hadam tak 3.5% z rozsahu . Takze tech 0.01A neni moc vypovidajicich.
Jelikoz jsem ve Fr, nechce se mi to davat do servisu, bo by to stalo vic nez ma to auto cenu:)
Nejakej napad co s tim? Napadlo me povytahovat pro bezpecnou jizdu nepotrebne pojistky a postupne jednu po druhe po nekolika dnech vracet a tak mozna prijit na to co to vybijeni zpusobuje.
procetl jsem tu na foru podobna temata, tak se omlouvam se za vypsani noveho, ale mozna muj problem s vybijenim baterie je jinde.
Vuz je i30, benzin, hatchback 2008.
Byla pred par lety menena ridici jednotka jinak nic.
Pred dvemi lety jsem koupil novou baterii pred stehovanim do Fr. Po prejezdu do Fr a odstaveni vozu asi na den - komplet vybita baterie, po zmereni napeti jen cca 6V, takze asi odesel nejakej clanek. Koupil jsem tedy ve Fr novou , 52Ah. Byl klid az do ted. Kdy jedno rano auto neslo nastartovat, palubovka nesviti, central ani tuk, opet vybita baterie, napeti na baterce 11.7V. Nabil jsem ji nabijeckou v sobotu do plna, v nedeli jeste jizda cca 20km, po dojeti napeti na baterce cca 12.8V. Pri nastartovanem motoru je na baterii cca 14-15V, takze hadam altik dobijel, nicmene v po rano opet ani tuk. Vecer pred odchodem svetla urco vypnuta, packa svetel v poloze Off. Vnitrni osvetleni taktez nesvitilo, a central normalne zamkl potvrzenim blinkru, takze dvere tez musely byt zavrene.
Na muj vuz mi pred dvema lety prisel od Hyundai CZ dopis na svolavacku na instalaci nejakeho pridavneho rele PCB. Cislo svolavaci akce je SI: 01D010.
Protoze jsem stale ve Fr, volal jsem do Hyundai CZ, aby
mi rekli detaily ceho se to rele presne tyka a jestli by to mohlo mit souvislost s nahodnym vybijenim baterie. Bohuzel blizsi info nemaji a odkazali me na autoriz servisy. Coz me dost zarazilo, ze posilaji lidem dopis na svolavacku a neumi rict na co presne?
Je tu nekdo z automechaniku na Hyundai, kdo by mi o te svolavacce mohl rict vic prosim?
Jinak meril jsem ampermetrem proud po zamceni auta centralem, a z nejakych 2.5A to po asi minute kleslo na 0.01A - mereno na rozsahu 20A a chyba muze byt hadam tak 3.5% z rozsahu . Takze tech 0.01A neni moc vypovidajicich.
Jelikoz jsem ve Fr, nechce se mi to davat do servisu, bo by to stalo vic nez ma to auto cenu:)
Nejakej napad co s tim? Napadlo me povytahovat pro bezpecnou jizdu nepotrebne pojistky a postupne jednu po druhe po nekolika dnech vracet a tak mozna prijit na to co to vybijeni zpusobuje.