Stránka 1 z 1
Ztrata vykonu
Napsal: 17 kvě 2022, 13:12
od Progress86
Zdravim, ma jednu prosbu. Jiz delsi dobu mi blika (oranzovr) kontrolka motoru. Byl jsem s tim v nekolika servisech i autorizovanych (v jednom mi dokonce rekli, ze by si ho tam museli nechat na pozorovani cca 14 dni a najet s nim pres 2000km, coz mi prislo dost zvlastni), ale nikde mi nedokazali rici, co s autem je. Nekdy kontrolka zhasne a auto stejne vykon nema. Ted jsem natankoval premiove palivo a auti jezdilo cca 1500km jak nove, vykon super, tahlo to krasne i na sestku. Ted se zee kontrolka rozblikala a auto zase vykon ztratilo. Nema nekdo oodobne zkusenosti?? Predem dekuji za info. Pavel
Re: Ztrata vykonu
Napsal: 17 kvě 2022, 19:43
od idam.i
Skús upresniť motor,ročník a pod.
Re: Ztrata vykonu
Napsal: 27 kvě 2022, 07:37
od Progress86
Je to Hyundai i30, 2012, 1.6 CRDi, 81kw.
Re: Ztrata vykonu
Napsal: 27 kvě 2022, 07:47
od Mexican
tak ked citam "auti" asi mam jasno (s respektom a prosim neurazit sa)
Myslim, ze auto nebude moc vhodne pouzivane (system tras, rezim) a tak dochadza k systematickemu zanasaniu motoru
-> rozhodne auto nechat napichnut na diagnostiku a uzivatel musi vediet ci tam chyby su alebo nie su (mali by byt ak svieti kontrolka), skusit odpojit baterku na hodinu (aby si RJ vymazala pamat, pripadne zmazat chyby cez OBD (napr ELM327 + Torque)
-> vyjazdit idealne celu nadrz, natankovat obycajny diesel na Euroile a silne aditivovat (STP, VIF), vyjazdit v idealnom pripade vo vyssom tempe
-> rozhodne treba vediet kedy sa naposledy menil palivovy a vzduchovy filter a pripadne vymenit ak maju viac ako 30 000km
-> skontrolovat EGR a DPF, idealne v servise v ktorom sa na to specializuju
-> skontrolovat vstrekovace a lambdu
plati ze sa ide od menej narocnych (a lacnejsich) veci k drahsim
Re: Ztrata vykonu
Napsal: 20 pro 2023, 03:16
od RoMa72
Měl jsem to podobné a jako bonus občasné cukání udelal jsem to podobně viz příspěvek nahoře jen jsem to nenapichoval na diagnostiku takže odpojení od baterky výměna oleje filtrů včetně palivového první nádrž STP na DPF čištění filtru, druhá nádrž STP na čištění vstřiků, třetí na celkové vyčištění palivové soustavy samozřejmě jsem to trošku proháněl a vytáčel nevím sice co,ale jedno z toho zabralo a jako bonus se zlepšilo i turbo který mi přišlo, že tam občas ani neni už přes půl roku mám klid ani kontrolka ani cukání motor ma kultivovany chod jo a píšu tu o dieslu netuším jestli to ma benzín stejne