Nemmie - Fastback N-line Premium Shadow Gray 1.5 T-GDi 117Kw Mt
Napsal: 01 čer 2022, 14:57
Zdravím všechny na fóru, i já konečně přidám svůj vůz.
Jedná se o i30 fastback N-Line premium s manuální převodovkou a motorem 1.5 T-GDi, zakoupen byl minulý měsíc jako roční vůz s nájezdem 9000km za 569k. Přecházel jsem z octavia 3 po fl ve verzi liftback s motorem 1.4 Tsi 110kw. Pokud bych měl tyhle dvě auta srovnat, tak kvalita zpracování mi přijde stejná. Co se jízdních vlastností týče tak i30 má lepší řízení, lepší nápravy kdy oktávka se houpala, skákal ji zadek a do zatáček nešla tak pěkně, obě auta jsou na 18" kolech. Podvozek mi na n-linu nepříjde tak tvrdej jak tu někdo zmiňoval, ale tohle je asi dost subjektivní. Co se praktičnosti týče tak oktávka je o 20 cm delší na co se taky váže větší kufr.
Co se spotřeby týče tak jsem maximálně spokojenej, za ten měsíc mam dlouhodobou spotřebu 6.2 litru, kombinovaná okresky a město je teď kolem 6.8 litru a pokud jedu Prahu tak sem na 5 litrech na 100.
Co se výbavy týče tak rozepisovat to tu nebudu, ve verzi premium je vlastně uplně všechno co i30 může mít kromě panoramatický střechy.
Co se drobných úprav týče tak zatim jsem sundal spztky z rámečků a přilepil je patex oboustrankou na 120kg, drží to jak přibitý. Nechal jsem kvůli synovi dát do zadu černé 5% fólie protože zatmavení z výroby není dostatečný. Sundal jsem nápis i30 a zadní logo vyměnil za černé, nápis fastback taky. Momentálně je nápis dole protože jsem nechal auto strojně přeleštit a navoskovat protože z KB car v Liberci byl lak šíleně doškrábanej pravděpodobně z myčky, sice mi bylo tvrzeno že auta myjou ručně ale to bych tomu dotyčnýmu musel zlomit ruce za takovou práci.
Jedná se o i30 fastback N-Line premium s manuální převodovkou a motorem 1.5 T-GDi, zakoupen byl minulý měsíc jako roční vůz s nájezdem 9000km za 569k. Přecházel jsem z octavia 3 po fl ve verzi liftback s motorem 1.4 Tsi 110kw. Pokud bych měl tyhle dvě auta srovnat, tak kvalita zpracování mi přijde stejná. Co se jízdních vlastností týče tak i30 má lepší řízení, lepší nápravy kdy oktávka se houpala, skákal ji zadek a do zatáček nešla tak pěkně, obě auta jsou na 18" kolech. Podvozek mi na n-linu nepříjde tak tvrdej jak tu někdo zmiňoval, ale tohle je asi dost subjektivní. Co se praktičnosti týče tak oktávka je o 20 cm delší na co se taky váže větší kufr.
Co se spotřeby týče tak jsem maximálně spokojenej, za ten měsíc mam dlouhodobou spotřebu 6.2 litru, kombinovaná okresky a město je teď kolem 6.8 litru a pokud jedu Prahu tak sem na 5 litrech na 100.
Co se výbavy týče tak rozepisovat to tu nebudu, ve verzi premium je vlastně uplně všechno co i30 může mít kromě panoramatický střechy.
Co se drobných úprav týče tak zatim jsem sundal spztky z rámečků a přilepil je patex oboustrankou na 120kg, drží to jak přibitý. Nechal jsem kvůli synovi dát do zadu černé 5% fólie protože zatmavení z výroby není dostatečný. Sundal jsem nápis i30 a zadní logo vyměnil za černé, nápis fastback taky. Momentálně je nápis dole protože jsem nechal auto strojně přeleštit a navoskovat protože z KB car v Liberci byl lak šíleně doškrábanej pravděpodobně z myčky, sice mi bylo tvrzeno že auta myjou ručně ale to bych tomu dotyčnýmu musel zlomit ruce za takovou práci.