1.4tgdi problemy v motorové části
Napsal: 04 zář 2022, 20:38
1. Jak jste na tom s reklamací aktuátoru turba? I po výměně stále rezonuje, i za jízdy a skřípe. Hyundai Motors tvrdí, že po výměně za modifikovaný aktuator zvuky mají přestat, ale nepřestaly. Autorizak už si neví rady a bombarduje Hyundai Motors o řešení, ale nic se neděje.
2. Syčení z motoru při 3-4 stupni do kopce pod plynem. Autorizak chce vyměnit olej v převodovce
Podle mě buď motor nasavá někde falešnej vzduch nebo někde vzduch uniká, nevíte po čem jít?
3. Řachtání z motorového prostoru při dojíždění na křižovatku, sjezdu z dálnice atd( bez plynu)..jde přesně o zvuk jako když jedete na jízdním kole z kopce nez šlapání( řachtání řetězu).. ale dle autorizáku je řetěz na pevno a ten řachtat nemůže.. musí být zařazená rychlost, jak se vyřadí, přestane, jak zařadim, začne zas řachtání, dělá to sporadicky.. takže řetěz to dle aut. není, ale co jinýho to může být neřeknou, protože neví, takže závada se neprojevila a pohoda jede se dál..
Díky za postřehy a rady.
Ať už přijdu do autorizáku s nějakym problémem, buď si neví rady, nebo je to normální.
2. Syčení z motoru při 3-4 stupni do kopce pod plynem. Autorizak chce vyměnit olej v převodovce
Podle mě buď motor nasavá někde falešnej vzduch nebo někde vzduch uniká, nevíte po čem jít?
3. Řachtání z motorového prostoru při dojíždění na křižovatku, sjezdu z dálnice atd( bez plynu)..jde přesně o zvuk jako když jedete na jízdním kole z kopce nez šlapání( řachtání řetězu).. ale dle autorizáku je řetěz na pevno a ten řachtat nemůže.. musí být zařazená rychlost, jak se vyřadí, přestane, jak zařadim, začne zas řachtání, dělá to sporadicky.. takže řetěz to dle aut. není, ale co jinýho to může být neřeknou, protože neví, takže závada se neprojevila a pohoda jede se dál..
Díky za postřehy a rady.
Ať už přijdu do autorizáku s nějakym problémem, buď si neví rady, nebo je to normální.