Hueeey - I30 kombi N-Line PE - 1,5 T-GDi, IMT, Engine Red
Napsal: 19 led 2023, 13:57
Ahoj všem!
Přicházím do k Vám skupiny s novým vozem Hyundai I30... v kombíku... v N-Line... v benzínu... s nějakým divným řazením... zkrátka s červeným autem. Doufám, že to tady bude jen o samých radostech a né starostech.
Předešlá motoristická historie nebyla moc košatá:
- na počátku to byla Jawa21, tedy hned po kočárku
- s řidičákem Renault 19 RN, benzín 1.8
- na chvilku velký krok zpět s Daewoo Kalos benzín 1.2
- pak splněný sen Alfa Romeo 159, nafta 1.9 JTDm, 110kW
- no a teď jsem tady tady s Hyundai I30
Abych řekl pravdu, za nic bych se té Alfy nevzdal...i se všemi radostmi a starostmi, co mi přinesla...kdo nezná, neví o čem je řeč. Ale pak najednou máte rodinu a nebaví vás neustále něco řešit. Tak přišla změna. Zadání bylo jednoduché. Nějaké kombi nebo prostorné SUV, ideálně nové nebo skoro nové... a ať si ho můžeme dovolit. Ať to trochu jede, raději benzín, a když to k něčemu bude vypadat, bude to vítaný bonus.
Nemaje předsudků jsem prohledal snad všechno, co na trhu je a rovnou jsem vyloučil finanční nesmysly jako Audi, BMW, MB, DS, Volvo (ale jako podíval jsem se... to jo). Pokračoval jsem dál a zbyl mi Renault Megane, Škoda Octavia, VW Golf, Mazda CX5, I30, Tucson, Kodiaq, Insignia, Peugeot 308...
Nebudu to dlouze pitvat... po porovnání nabídek a to včetně nabídek financování, neb na účtě prostě nemám mega, to dopadlo na Hyundai.
Dilema mezi Tucson a I30 bylo vyřešeno až překvapivě rychle. Přesedlaje z nízkého kombíku jsem si v SUV připadal až komicky nekomfortně. Spousta místa uvnitř, nemnoho místa v kufru také nebyla pro SUV zrovna lichotka. A v neposlední řadě je Tuscon povedený z venku, ale interiér mi nesedí tedy vůbec.... zkrátka asi jsem typický kombíkový jedinec.
Zbývala jen konfigurace... nejsilnějí benzín ač skřížený s hybridem se jevil jako ideál. Hodně jsem váhal nad řazením... měl jsem možnost půjčit si na pár desítek km I30 s DCT a nebylo to zlé. Vlastně to bylo sakra dobré... ale jako každý moderní automat to ve městě má své mouchy a ten pocit, že nemám co dělat s rukama a nohama mi zatím vadí. K tomu asi dospěju. Každopádně jsem vzal raději IMT, ačkoli kdoví co to vlastně je... uvidíme. Z plejády barev jsem nadšený moc nebyl, neboť neuznávám dnešní touhu být šedý a uniformní... proto jsem šel do povedeného odstínu základní červené Engine Red. Krásná barva. Poslední neznámou byla úroveň výbavy... tam jsem extra nenáročný. Jediný požadavek je výškově stavitelné sedadlo, pro spolujezdkyni a automatická klima. Dlouho jsem váhal mezi Family Smart a Nline PE... nakonec zvítězila verze Nline kvůli výrazně lepším sedadlům a pěkným prvkům na karoserii... a že ladí červené prošívání sedadel a volantu s červenou barvou auta byl argument zase pro moji paní.
Objednáno konec června.
Předáno začátek ledna.
Přicházím do k Vám skupiny s novým vozem Hyundai I30... v kombíku... v N-Line... v benzínu... s nějakým divným řazením... zkrátka s červeným autem. Doufám, že to tady bude jen o samých radostech a né starostech.
Předešlá motoristická historie nebyla moc košatá:
- na počátku to byla Jawa21, tedy hned po kočárku
- s řidičákem Renault 19 RN, benzín 1.8
- na chvilku velký krok zpět s Daewoo Kalos benzín 1.2
- pak splněný sen Alfa Romeo 159, nafta 1.9 JTDm, 110kW
- no a teď jsem tady tady s Hyundai I30
Abych řekl pravdu, za nic bych se té Alfy nevzdal...i se všemi radostmi a starostmi, co mi přinesla...kdo nezná, neví o čem je řeč. Ale pak najednou máte rodinu a nebaví vás neustále něco řešit. Tak přišla změna. Zadání bylo jednoduché. Nějaké kombi nebo prostorné SUV, ideálně nové nebo skoro nové... a ať si ho můžeme dovolit. Ať to trochu jede, raději benzín, a když to k něčemu bude vypadat, bude to vítaný bonus.
Nemaje předsudků jsem prohledal snad všechno, co na trhu je a rovnou jsem vyloučil finanční nesmysly jako Audi, BMW, MB, DS, Volvo (ale jako podíval jsem se... to jo). Pokračoval jsem dál a zbyl mi Renault Megane, Škoda Octavia, VW Golf, Mazda CX5, I30, Tucson, Kodiaq, Insignia, Peugeot 308...
Nebudu to dlouze pitvat... po porovnání nabídek a to včetně nabídek financování, neb na účtě prostě nemám mega, to dopadlo na Hyundai.
Dilema mezi Tucson a I30 bylo vyřešeno až překvapivě rychle. Přesedlaje z nízkého kombíku jsem si v SUV připadal až komicky nekomfortně. Spousta místa uvnitř, nemnoho místa v kufru také nebyla pro SUV zrovna lichotka. A v neposlední řadě je Tuscon povedený z venku, ale interiér mi nesedí tedy vůbec.... zkrátka asi jsem typický kombíkový jedinec.
Zbývala jen konfigurace... nejsilnějí benzín ač skřížený s hybridem se jevil jako ideál. Hodně jsem váhal nad řazením... měl jsem možnost půjčit si na pár desítek km I30 s DCT a nebylo to zlé. Vlastně to bylo sakra dobré... ale jako každý moderní automat to ve městě má své mouchy a ten pocit, že nemám co dělat s rukama a nohama mi zatím vadí. K tomu asi dospěju. Každopádně jsem vzal raději IMT, ačkoli kdoví co to vlastně je... uvidíme. Z plejády barev jsem nadšený moc nebyl, neboť neuznávám dnešní touhu být šedý a uniformní... proto jsem šel do povedeného odstínu základní červené Engine Red. Krásná barva. Poslední neznámou byla úroveň výbavy... tam jsem extra nenáročný. Jediný požadavek je výškově stavitelné sedadlo, pro spolujezdkyni a automatická klima. Dlouho jsem váhal mezi Family Smart a Nline PE... nakonec zvítězila verze Nline kvůli výrazně lepším sedadlům a pěkným prvkům na karoserii... a že ladí červené prošívání sedadel a volantu s červenou barvou auta byl argument zase pro moji paní.
Objednáno konec června.
Předáno začátek ledna.