Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout - BLUELINK
Napsal: 23 dub 2023, 19:44
valím na letiště na dovolenou asi 35 minut po dálnici, zastavím a bez vypnutí motoru mě za volantem střídá otec a jedeme dál. Po chvíli kouknu na telefon a všimnu si zprávy z Bluelink:
[Upozornění] Motor běží již 15 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
časově to vychází asi po 40minutách jízdy (s oním krátkým minutovým zastavením bez vypnutí motoru). Přístrojovka auta ale nesignalizuje nějaké závady motoru (teda bliká ISG .. protože jsem odpojil kabel od aku abych měl nabitou baterku až se za 3 týdny vrátím .. mám tam ještě další satelitní sledování a určitě to chce dojet s baterkou na 100% a ne na hranici vybití).
Raději teda zastavím .. ze zvyku otevírám motor jestli třeba něco nesmrdí apod. a nic, a raději teda zapojuju zpět ISG kablík k baterce. Po 5 min jedem dál, letadlo nečeká.
Od první hlášky uplyne 15min a přijde další hláška .. wtf. motor sem teď vypínal
[Upozornění] Motor běží již 30 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
dalších možná 150km bez keců, dokonce ani v dlouhé zácpě ve Vídni .. zpátky z letiště jel domů otec a teď v blueLink vidím že i on měl cestou zpět
[Upozornění] Motor běží již 15 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
odlítám a s autem jede domů otec - v pořádku dojeto dalších 220km, nebýt telefonu resp BlueLink, tak vše v pohodě.
Po přistání přišlo ještě asi 10 zpráv že auto není zamčené a poslední že není ani zavřené (dal sem pro sichr ověřit stav a vše zavřeno). Že by byl nějaký zmatený že jsem měl vypnutý telefon.. možná.
Víc mě trápí ty hlášky o vypnutí motoru .. možná má ta hláška vyskočit při nastartovaném motoru na volnoběh? Podle logu jízd je vše jak bylo - ujeté vzdálenosti i průměrné rychlosti odpovídají, takže auto muselo vědět že jedu - dokonce sem měl puštěnou i vestavěnou navigaci.
jsem první s takovou chybou?
[Upozornění] Motor běží již 15 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
časově to vychází asi po 40minutách jízdy (s oním krátkým minutovým zastavením bez vypnutí motoru). Přístrojovka auta ale nesignalizuje nějaké závady motoru (teda bliká ISG .. protože jsem odpojil kabel od aku abych měl nabitou baterku až se za 3 týdny vrátím .. mám tam ještě další satelitní sledování a určitě to chce dojet s baterkou na 100% a ne na hranici vybití).
Raději teda zastavím .. ze zvyku otevírám motor jestli třeba něco nesmrdí apod. a nic, a raději teda zapojuju zpět ISG kablík k baterce. Po 5 min jedem dál, letadlo nečeká.
Od první hlášky uplyne 15min a přijde další hláška .. wtf. motor sem teď vypínal
[Upozornění] Motor běží již 30 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
dalších možná 150km bez keců, dokonce ani v dlouhé zácpě ve Vídni .. zpátky z letiště jel domů otec a teď v blueLink vidím že i on měl cestou zpět
[Upozornění] Motor běží již 15 minut. Motor doporučujeme z bezpečnostních důvodů vypnout.
odlítám a s autem jede domů otec - v pořádku dojeto dalších 220km, nebýt telefonu resp BlueLink, tak vše v pohodě.
Po přistání přišlo ještě asi 10 zpráv že auto není zamčené a poslední že není ani zavřené (dal sem pro sichr ověřit stav a vše zavřeno). Že by byl nějaký zmatený že jsem měl vypnutý telefon.. možná.
Víc mě trápí ty hlášky o vypnutí motoru .. možná má ta hláška vyskočit při nastartovaném motoru na volnoběh? Podle logu jízd je vše jak bylo - ujeté vzdálenosti i průměrné rychlosti odpovídají, takže auto muselo vědět že jedu - dokonce sem měl puštěnou i vestavěnou navigaci.
jsem první s takovou chybou?