I30N Fastback Baby blue
Napsal: 04 kvě 2023, 20:02
Zdravím,
tak jsem se po skoro 14 měsících na začátku dubna dočkal objednaného Nka s DCT a everyday paketem. Čekání bylo skutečně dlouhé ale rozhodně stálo za to. Hned po prvním nastartování upoutá jak auto fakt pěkně zní a to i v normálním, natož pak N režimu, kde umí auto slušně střílet do výfuku. Co se týká zvukového projevu, tak to je asi má jediná výtka k autu a to je hluk od kol, který je značný. Nevím zda to dělají P zera, které jsou samy o sobě hlučné, ale řekl bych že odhlučnění podběhů je skutečně mizerné. Uvažuji o odhlučnění.
Co se týká převedovky a motoru, tak tam není co vytknout. Chování převodovky je velmi dobré, rozhodně nejlepší DCT s kterou jsem jel. Oproti 7DCT co je třeba v II Tusconu je úplně někde jinde (a tam taky není špatná). Je to asi první DCT kde nemám pocit, že oproti hydroměniči je to horší. Co jednoznačně pochválit je řízení a diferenciál. Obojí je skutečně povedené a zvlášť v N režimu diferenciál pomáhá skutečně hodně. Kdyby dělali i slabší verzi s DCT tak bych o ní uvažoval, ale po pořádném projetí se v zatáčkách jsem rád že mám performance verzi.
Nevím jak ostatní majitelé Nka, ale N režim je na většině silnic nepoužitelný. Myslím že páteř by to asi delší dobu nezvládala. Musel jsem si udělat Custom režim s měkčím podvozke,
Pokud někdo uvažuje o Nku až ho bude možné opět objednat, tak rozhodně objednávejte. Stojí to za každou korunu a měsíc čekání.
tak jsem se po skoro 14 měsících na začátku dubna dočkal objednaného Nka s DCT a everyday paketem. Čekání bylo skutečně dlouhé ale rozhodně stálo za to. Hned po prvním nastartování upoutá jak auto fakt pěkně zní a to i v normálním, natož pak N režimu, kde umí auto slušně střílet do výfuku. Co se týká zvukového projevu, tak to je asi má jediná výtka k autu a to je hluk od kol, který je značný. Nevím zda to dělají P zera, které jsou samy o sobě hlučné, ale řekl bych že odhlučnění podběhů je skutečně mizerné. Uvažuji o odhlučnění.
Co se týká převedovky a motoru, tak tam není co vytknout. Chování převodovky je velmi dobré, rozhodně nejlepší DCT s kterou jsem jel. Oproti 7DCT co je třeba v II Tusconu je úplně někde jinde (a tam taky není špatná). Je to asi první DCT kde nemám pocit, že oproti hydroměniči je to horší. Co jednoznačně pochválit je řízení a diferenciál. Obojí je skutečně povedené a zvlášť v N režimu diferenciál pomáhá skutečně hodně. Kdyby dělali i slabší verzi s DCT tak bych o ní uvažoval, ale po pořádném projetí se v zatáčkách jsem rád že mám performance verzi.
Nevím jak ostatní majitelé Nka, ale N režim je na většině silnic nepoužitelný. Myslím že páteř by to asi delší dobu nezvládala. Musel jsem si udělat Custom režim s měkčím podvozke,
Pokud někdo uvažuje o Nku až ho bude možné opět objednat, tak rozhodně objednávejte. Stojí to za každou korunu a měsíc čekání.