i20 MY 2024
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
i20 MY 2024
Decentní modernizace je na světě - https://www.auto.cz/hyundai-i20-ma-po-f ... rid-148639
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i20 MY 2024
ta farba je parada. Konecne sa Hyundai trochu odviazal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i20 MY 2024
Není decentní. Zrušili skvělou atmosféru 1.2DPi.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i20 MY 2024
mne ta 1.2 prisla taka nijaka. Ale asi by to teraz bola v Stonicu lepsia volba ako 1.0Tgdi (kvoli rezimu jazdenia)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i20 MY 2024
práve na také nijaké jazdenie je dobrý taký nijaký motor. Tak paleta jednoduchých áut sa zmenšuje.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: i20 MY 2024
1,2-ka na jazdenie po meste je určite vhodný motor.Jasné že na dialničné presuny to nie je no po meste určite príjemnejšie ako poskakovanie oturbeným trojválcom.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i20 MY 2024
Tak se můžeme začít vsázet, jestli i30 při faceliftu v létě přijde o 1,5DPi?
-
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: i20 MY 2024
Zůstane, navíc v automatu a MHEV
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Re: i20 MY 2024
Takže z malého ještě relativně levného auta zůstane už jen to malé, protože ten doplatek za 3-válec+MHEV bude podle mě min. +60 tis. A to už jsme vlastně na ceně i30, takže i20 zrušíme nebo i30 taky zdražíme ...
Hlava mi to nebere. V porovnání emisí a spotřeby podle WLTP jsou na tom oba motory (1,2 vs 1.0) téměř podobně. Mám 1,2 hlavně na dojíždění do práce (20 tam a 20 zpět) a není to raketa. Opravdu pohoda město a okresky. Najeto mám zatím jen něco přes 6 tis s průměrem dle palubáku 4,5l/100km včetně zimy. Není problém se na trase 50+50 dostat na 3,8-4.0l. Před tím jsem měl 15 let Accenta 1.4 beznín a tam jsem se pod 6 litrů nedostal. Za mě s 1,2 spokojenost a jsem rád, že jsem ji stihnul
Hlava mi to nebere. V porovnání emisí a spotřeby podle WLTP jsou na tom oba motory (1,2 vs 1.0) téměř podobně. Mám 1,2 hlavně na dojíždění do práce (20 tam a 20 zpět) a není to raketa. Opravdu pohoda město a okresky. Najeto mám zatím jen něco přes 6 tis s průměrem dle palubáku 4,5l/100km včetně zimy. Není problém se na trase 50+50 dostat na 3,8-4.0l. Před tím jsem měl 15 let Accenta 1.4 beznín a tam jsem se pod 6 litrů nedostal. Za mě s 1,2 spokojenost a jsem rád, že jsem ji stihnul
Hyundai Accent GLS, 1.4 MPi, silver metalic - 02/2007- 2022
Hyundai i20 Smart climate, 1.2 DPi, atlas white - 11/2022
Hyundai i20 Smart climate, 1.2 DPi, atlas white - 11/2022
Re: i20 MY 2024
To jste asi špatně volil (nebo většina špatně volila), protože za tohle může Brusel a částečně většina našich politiků + automobilky, že se více nebránily.
Normy měření EURO6d (kde se neměnily sice teoreticky limity, ale měnili se metodiky měření a metodiky výpočtu flotilového emisního průměru) prostě je technicky na hraně a použitelná auta mizí, prostě těch cca 100g CO2/km nelze rozumně dosáhnout, jen pomocí fejků, které vedou ke zdražování, nižší použitelnosti a kratší životnosti aut, to je Brusel plný zelených komoušů.
Brusel, zelený neokomunista Timmermans a celý ten spolek za to může. Je třeba to říct na rovinu.
Je to popsáno třeba zde.
Normy měření EURO6d (kde se neměnily sice teoreticky limity, ale měnili se metodiky měření a metodiky výpočtu flotilového emisního průměru) prostě je technicky na hraně a použitelná auta mizí, prostě těch cca 100g CO2/km nelze rozumně dosáhnout, jen pomocí fejků, které vedou ke zdražování, nižší použitelnosti a kratší životnosti aut, to je Brusel plný zelených komoušů.
Brusel, zelený neokomunista Timmermans a celý ten spolek za to může. Je třeba to říct na rovinu.
Je to popsáno třeba zde.
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
Re: i20 MY 2024
Koukám na ceník a ta 1.2 zustala
Hyundai i20 COMFORT CLUB 1,2 MPI 62 kW/ 84 k (2021)
Hyundai i20 1.2 55 kW (2017 - 2018)
Hyundai i20 1.2 55 kW (2017 - 2018)
Re: i20 MY 2024
Jj, je tam a ta barva tomu taky sluší. A cenové srovnání - objednával jsem 12/2021 Smart za 370 tis - za 2 roky jsme ve Smartu na 420 tis.
Hyundai Accent GLS, 1.4 MPi, silver metalic - 02/2007- 2022
Hyundai i20 Smart climate, 1.2 DPi, atlas white - 11/2022
Hyundai i20 Smart climate, 1.2 DPi, atlas white - 11/2022