Stránka 1 z 1

i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 19:19
od Mr. HYUNDAI
Decentní modernizace je na světě - https://www.auto.cz/hyundai-i20-ma-po-f ... rid-148639

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 19:28
od Mexican
ta farba je parada. Konecne sa Hyundai trochu odviazal

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 19:56
od Maras
Není decentní. Zrušili skvělou atmosféru 1.2DPi.👎

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 19:58
od Mexican
mne ta 1.2 prisla taka nijaka. Ale asi by to teraz bola v Stonicu lepsia volba ako 1.0Tgdi (kvoli rezimu jazdenia)

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 20:50
od slabostka
práve na také nijaké jazdenie je dobrý taký nijaký motor. Tak paleta jednoduchých áut sa zmenšuje.

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 21:06
od idam.i
1,2-ka na jazdenie po meste je určite vhodný motor.Jasné že na dialničné presuny to nie je no po meste určite príjemnejšie ako poskakovanie oturbeným trojválcom. =;

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 22:38
od i30mpact
Tak se můžeme začít vsázet, jestli i30 při faceliftu v létě přijde o 1,5DPi? :D

Re: i20 MY 2024

Napsal: 10 kvě 2023, 23:20
od thaischumi
Zůstane, navíc v automatu a MHEV :mrgreen:

Re: i20 MY 2024

Napsal: 16 kvě 2023, 14:34
od Goya
Takže z malého ještě relativně levného auta zůstane už jen to malé, protože ten doplatek za 3-válec+MHEV bude podle mě min. +60 tis. A to už jsme vlastně na ceně i30, takže i20 zrušíme nebo i30 taky zdražíme ...

Hlava mi to nebere. V porovnání emisí a spotřeby podle WLTP jsou na tom oba motory (1,2 vs 1.0) téměř podobně. Mám 1,2 hlavně na dojíždění do práce (20 tam a 20 zpět) a není to raketa. Opravdu pohoda město a okresky. Najeto mám zatím jen něco přes 6 tis s průměrem dle palubáku 4,5l/100km včetně zimy. Není problém se na trase 50+50 dostat na 3,8-4.0l. Před tím jsem měl 15 let Accenta 1.4 beznín a tam jsem se pod 6 litrů nedostal. Za mě s 1,2 spokojenost a jsem rád, že jsem ji stihnul :-(

Re: i20 MY 2024

Napsal: 24 lis 2023, 10:34
od martasak
To jste asi špatně volil (nebo většina špatně volila), protože za tohle může Brusel a částečně většina našich politiků + automobilky, že se více nebránily.
Normy měření EURO6d (kde se neměnily sice teoreticky limity, ale měnili se metodiky měření a metodiky výpočtu flotilového emisního průměru) prostě je technicky na hraně a použitelná auta mizí, prostě těch cca 100g CO2/km nelze rozumně dosáhnout, jen pomocí fejků, které vedou ke zdražování, nižší použitelnosti a kratší životnosti aut, to je Brusel plný zelených komoušů.

Brusel, zelený neokomunista Timmermans a celý ten spolek za to může. Je třeba to říct na rovinu.
Je to popsáno třeba zde.

Re: i20 MY 2024

Napsal: 24 lis 2023, 12:07
od frakab
Koukám na ceník a ta 1.2 zustala

Re: i20 MY 2024

Napsal: 24 lis 2023, 13:46
od Goya
Jj, je tam a ta barva tomu taky sluší. A cenové srovnání - objednával jsem 12/2021 Smart za 370 tis - za 2 roky jsme ve Smartu na 420 tis. :-(