Stránka 1 z 1
H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 09:49
od hall9000
Dobrý den
Syn si teď koupil starší I30 kombi s 1,6 benzínovým motorem 88kW Je to rok 2016 najeto cca 70t. Jelikož před tím jezdil s Oktávkou 2,0 TDi (sice staré 20let) zdáse mu zátah auta slabší. Změnil by něco chiptunning?
NAšel jsem toto
Výrobce Hyundai
Model I30
Kódové označení GD
Verze 1.6 16v MPI
Model motoru Gamma
Kód motoru G4FG
Sériový výkon (kW) 88
Sériový kroutící moment (Nm) 156
Základní navýšení - Výkon (kW) 96
Základní navýšení - Kroutící moment (Nm) 171
A jaké případně jsou s tím spojená rizika?
Pokud by to mělo smysl měl bych pro něj dárek k narozeninám....
Re: H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 11:04
od Pjotr1
Obecně se říká, že chip je znát jen u turbo motorů.
V porovnání i30 s 2.0 TDI půjde hlavně o točivý moment a upřímně zvýšení o 9% nebude ani poznat.
Za mně škoda peněz
Re: H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 11:23
od Richard555
No s atmosférou si musíš pro výkon dojít , tedy motor vytočit, což u 2,0TDI opravdu nemusíš
je to o zvyku, já osobně bych do nějakého čipu nešel.
Musí si syn uvědomit že má jen atmosféru 1,6 a krouťák nějakých 160Nm a to ještě kolem nějakých 4000 ot. tam už 2,0 TDI s otáčkami končila
Jestli synovi chybí zátah doporučuji koupit to co má můj syn a to SAB 9-5 AERO benzín 2,3 turbo 192KW, 380 Nm , v režimu sport 450Nm a lehce přes 200Kw
jízda je s tímto vozem silně návyková a kupodivu docela úsporná není žádný problém jezdit za 8 - 10 l benzínu
Re: H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 12:01
od idam.i
hall9000 píše: ↑21 črc 2023, 09:49
Dobrý den
Syn si teď koupil starší I30 kombi s 1,6 benzínovým motorem 88kW Je to rok 2016 najeto cca 70t. Jelikož před tím jezdil s Oktávkou 2,0 TDi (sice staré 20let) zdáse mu zátah auta slabší. Změnil by něco chiptunning?
NAšel jsem toto
Výrobce Hyundai
Model I30
Kódové označení GD
Verze 1.6 16v MPI
Model motoru Gamma
Kód motoru G4FG
Sériový výkon (kW) 88
Sériový kroutící moment (Nm) 156
Základní navýšení - Výkon (kW) 96
Základní navýšení - Kroutící moment (Nm) 171
A jaké případně jsou s tím spojená rizika?
Pokud by to mělo smysl měl bych pro něj dárek k narozeninám....
Nemá zmysel chip.Buď iné auto,alebo aspoň poriadne točiť.Po prechode z turbodiesel to chce trochu trpezlivosti.Inak chybný výber auta,teda motorizácie.
Re: H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 12:10
od Axel.Foley
Richard555 píše: ↑21 črc 2023, 11:23
Jestli synovi chybí zátah doporučuji koupit to co má můj syn a to SAB 9-5 AERO benzín 2,3 turbo 192KW, 380 Nm , v režimu sport 450Nm a lehce přes 200Kw
jízda je s tímto vozem silně návyková a kupodivu docela úsporná není žádný problém jezdit za 8 - 10 l benzínu
Hoooodně dobrá volba
Přeji hodně radosti za volantem.
Re: H I301,6 benzín 88kW Chipování
Napsal: 21 črc 2023, 12:11
od Axel.Foley
hall9000 píše: ↑21 črc 2023, 09:49
Dobrý den
Syn si teď koupil starší I30 kombi s 1,6 benzínovým motorem 88kW Je to rok 2016 najeto cca 70t. Jelikož před tím jezdil s Oktávkou 2,0 TDi (sice staré 20let) zdáse mu zátah auta slabší. Změnil by něco chiptunning?
Z mého pohledu také vyhozené peníze.