Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Napsal: 01 lis 2023, 14:49
Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně řazení. Auto máme od roku 2011, 1.7 CRDi, 100kw, nafta (mauál)
Začalo nás zlobit řazení a to tak, že jednička a dvojka jdou těžko řadit. Není to permanentní problém (třeba jeden den to jde dobře a druhý těžko). Jinak to nedělá nic špatně, nerachotí, neklepe, není nic cítit ani slyšet. Jen to vlastní zařazení. Ostaní rychlosti jsou v pohodě.
Byl jsem se zeptat v servisu a tam si chlápek, kterého znám a myslím, že autům rozumí sedl do auta, zkusil si řazení a během chvilky mi
řekl, že to je na výměnu spojky i se setrvačníkem (dá se to vůbec takto určit?). Zeptal jsem se jestli to nemůže býát převodovkou, nebo nějakou její vyměnitelnou částí, stejně tak jsem se ptal i na spojku. nebo výměnu nějaké její části, ústrojí atp. To prý ne, je to spojka a stává se to prý u těchto typů spojek často. Auto má namotáno 110 000 Km. Takže není zhuntované, jezdíme skoro ukázkově. Chtěl bych se zeptat, jestli nemá/neměl někdo stejný problém a jestli je to opravdu na komplet výměnu celé spojky i se setrvačníkem, nebo je to jinak a může to být třeba nějaká obvyklá banalita. Nemám důvod nevěřit mu, ale asi si dovedete představit, co to bude stát. Nebo, jestli ještě před tím, než se do toho pustí není dobré třeba zkontrolovat něco v ústrojí, táhlo, kroužek, matku cokoliv.. než se to kompletně rozdělá. Tak díky za reakce, rady a pomoc.. M.
Začalo nás zlobit řazení a to tak, že jednička a dvojka jdou těžko řadit. Není to permanentní problém (třeba jeden den to jde dobře a druhý těžko). Jinak to nedělá nic špatně, nerachotí, neklepe, není nic cítit ani slyšet. Jen to vlastní zařazení. Ostaní rychlosti jsou v pohodě.
Byl jsem se zeptat v servisu a tam si chlápek, kterého znám a myslím, že autům rozumí sedl do auta, zkusil si řazení a během chvilky mi
řekl, že to je na výměnu spojky i se setrvačníkem (dá se to vůbec takto určit?). Zeptal jsem se jestli to nemůže býát převodovkou, nebo nějakou její vyměnitelnou částí, stejně tak jsem se ptal i na spojku. nebo výměnu nějaké její části, ústrojí atp. To prý ne, je to spojka a stává se to prý u těchto typů spojek často. Auto má namotáno 110 000 Km. Takže není zhuntované, jezdíme skoro ukázkově. Chtěl bych se zeptat, jestli nemá/neměl někdo stejný problém a jestli je to opravdu na komplet výměnu celé spojky i se setrvačníkem, nebo je to jinak a může to být třeba nějaká obvyklá banalita. Nemám důvod nevěřit mu, ale asi si dovedete představit, co to bude stát. Nebo, jestli ještě před tím, než se do toho pustí není dobré třeba zkontrolovat něco v ústrojí, táhlo, kroužek, matku cokoliv.. než se to kompletně rozdělá. Tak díky za reakce, rady a pomoc.. M.