Po kolika kilometrech doporučujete výměnu svíček?Jezdím do práce 30 km a zpět,a na svíčkách mám najeto 28 242 Km.
Dáváme jen NGK 4288.Čeká mě STK.
díky na váš názor-Ladislav
Výměna svíček
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Výměna svíček
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
- Reklama
Re: Výměna svíček
...ako to máš v príručke pre majiteľa...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Výměna svíček
Vím kolik Km mám napsáno v příručce,jen jsem chtěl vaše zkušennosti...
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
Re: Výměna svíček
tie NGK 4288 (plkr7a) sú dual platinum, takže 80-90.000 km na benzíne, 60,000 na LPG
-
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 07 dub 2022, 17:19
Re: Výměna svíček
My taky dáváme jen NGK svíčky do všech U naší i20 1.gen. 1,2l 57kW jsme zatím najeli ani ne 75tis. km a měnili jsme je jen jednou cca v 55tis. km. Předešlý majitel auta si je ale měnit nechával.
Za sebe můžu z vlastní zkušenosti NGK jen doporučit. Nejvíc zkušeností s nimi máme u starý Lantry RD ('2000), kde jsme s nimi najeli 285tis. km. Tehdy doporučoval NGK před Championy. Nejprve jsme NGK měnili poměrně často, pak jsme na výměnu tu a tam zapomněli, takže jedna čtveřice najela možná i tak 90tis. km a po vyndání vypadaly velmi zachovale To, co motor při 285tis. km postihlo, nakonec nebyly svíčky ani třmeny/řemeny, ale vadný senzor synchronizace válců (nebo jak se to jmenovalo), kvůli čemuž starý dobrý 1,6l G4GR motor trochu víc vibroval a asi mu to dávalo trochu zabrat (po výměně senzoru zas běžel hladce dál). Rozhodně za nic nemohly svíčky. Nutno ale dodat, že nepatříme mezi agresivní řidiče a jen vzácně vytočíme nad cca 4,5+tis. ot./min., takže by ses měl spíš zeptat nějakých zdejších závodníků rtuťovitý povahy
Kde jsou ty časy, kdy si člověk u starých (hlavně) dvoutaktů musel důkladnějš vybírat, pořád kontrolovat atd.
Za sebe můžu z vlastní zkušenosti NGK jen doporučit. Nejvíc zkušeností s nimi máme u starý Lantry RD ('2000), kde jsme s nimi najeli 285tis. km. Tehdy doporučoval NGK před Championy. Nejprve jsme NGK měnili poměrně často, pak jsme na výměnu tu a tam zapomněli, takže jedna čtveřice najela možná i tak 90tis. km a po vyndání vypadaly velmi zachovale To, co motor při 285tis. km postihlo, nakonec nebyly svíčky ani třmeny/řemeny, ale vadný senzor synchronizace válců (nebo jak se to jmenovalo), kvůli čemuž starý dobrý 1,6l G4GR motor trochu víc vibroval a asi mu to dávalo trochu zabrat (po výměně senzoru zas běžel hladce dál). Rozhodně za nic nemohly svíčky. Nutno ale dodat, že nepatříme mezi agresivní řidiče a jen vzácně vytočíme nad cca 4,5+tis. ot./min., takže by ses měl spíš zeptat nějakých zdejších závodníků rtuťovitý povahy
Kde jsou ty časy, kdy si člověk u starých (hlavně) dvoutaktů musel důkladnějš vybírat, pořád kontrolovat atd.
Re: Výměna svíček
- pri svieckach nemas co laborovat. Jednoznacne bud NGK alebo denso ako mas oredpisane a km mozes o chlp skratit interval. Inak sa neda nic vymysliet. Neviem ake skusenosti by si ocakaval. Keby si sa pytal napr. na neorigo cievky to uz by bolo zaujimave ak by niekto vyskusal.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Výměna svíček
Děkuji za zajímavý příspěvek-Ladislavcestovatelcasem píše: ↑13 kvě 2024, 19:17 My taky dáváme jen NGK svíčky do všech U naší i20 1.gen. 1,2l 57kW jsme zatím najeli ani ne 75tis. km a měnili jsme je jen jednou cca v 55tis. km. Předešlý majitel auta si je ale měnit nechával.
Za sebe můžu z vlastní zkušenosti NGK jen doporučit. Nejvíc zkušeností s nimi máme u starý Lantry RD ('2000), kde jsme s nimi najeli 285tis. km. Tehdy doporučoval NGK před Championy. Nejprve jsme NGK měnili poměrně často, pak jsme na výměnu tu a tam zapomněli, takže jedna čtveřice najela možná i tak 90tis. km a po vyndání vypadaly velmi zachovale To, co motor při 285tis. km postihlo, nakonec nebyly svíčky ani třmeny/řemeny, ale vadný senzor synchronizace válců (nebo jak se to jmenovalo), kvůli čemuž starý dobrý 1,6l G4GR motor trochu víc vibroval a asi mu to dávalo trochu zabrat (po výměně senzoru zas běžel hladce dál). Rozhodně za nic nemohly svíčky. Nutno ale dodat, že nepatříme mezi agresivní řidiče a jen vzácně vytočíme nad cca 4,5+tis. ot./min., takže by ses měl spíš zeptat nějakých zdejších závodníků rtuťovitý povahy
Kde jsou ty časy, kdy si člověk u starých (hlavně) dvoutaktů musel důkladnějš vybírat, pořád kontrolovat atd.
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
Re: Výměna svíček
Svíčky měnit zhruba okolo 3/4 jejich doporučené výměny.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...