na fotky stale nemam pouzitelny internet ac jich az tak moc nemam .. nicmene cela navsteva byla v pratelskem duchu a probralo se kdeco, popili jsme caj, pozvykali tabak a asi tak nejak "pratelsky po indicku"
- nastrik podvozku neni .. napred nechapal co tim vubec myslim, tak jsem jim vysvetlil ze u nas snezi a pak se silnice soli aby neklouzaly
- ochranu podvozku maji max plastovou jako my, i pres mnohem horsi cesty (zvlast tady na Andamanech zapadnete do bahna i na dalnici) tak nenabizeji zadny kovovy plech
- trochu zajimavost jsou uzsi pneumatiky a to hyundai ma celkem siroke, logicky je to ekonomictejsi a pry je to lepsi i pro lepsi vydrz podvozku .. asi myslel neodpruzenou hmotnost (jakoze velke SUV melo max 215/60/R17)
- mimo Tucson a Alcazar maji vsechny modely maji vzadu torzku
- plechace jsou asi jen za priplatek aneb asi to vypada blbe a tady chce byt kazdej elegantni resp ukazat ze na to ma
- ptal sem se na odhlucneni a rikal ze v prednich blatnicich jsou vyplne a ukazoval i nad kolo tak nevim jestli maji i lepsi odhlucneni nez my - jen tu houbu mezi dverma a blatnikem
- infotainment byl graficky podobny a v anglictine umi kopu povelu i pro ovladani auta (zkouseli jsme anglictinu, hindi asi neda) .. pry se to jmenuje Alexa (mozna od amazonu?) .. tak nevim kde udelali soudruzi chybu a i30 umi skoro jen prepnout mapu nebo radio
- kvalita interieru fakt prekvapila, jakoze mi planda tapec v miste kam odkladam levou nohu pac je pod nim par mm mista, tak oni ho maji pevny
- kuze na volantu je tu mene casta, resp asi jen u lepsich modelu ale obecne plast
- ono je to cele tak nejak vic plastove tim ze plast ma jemnejsi nebo vubec zadny vzorek
- sedacky kombinace nejake kozenky a uprostred latka nebo celokozenka/kuze a u lepsich modelu ventilovane
- nejlepsi co tu meli je CRETA - neco jako Tucson, audio BOSE (v Tucsonu standarne).. med pro usi
- na asistenty si tu uplne nepotrpi, no on by tu nejaky line assist byl stejne k prdu, a tak ADAS kamerku maji opet jen lepsi modely a to v posledni dobe, za priplatek se u lepsich modelu da poridit nejaky smart cruise coz je asi prinejmensim line assist ale mozna i lepsi
- na druhou stranu digitalni kokpit taky maji takze se ridi tim co potrebuje ci chce zakaznik a ne jen tim ze to nekdo naridi
- exterier spasovani dilu bez chybicek - zadne uchylnosti jako nas nesedici uzsi plastovy zadni naraznik na kastli, spary hezky rovne
- aspon na me i30 je lak nad okny trosku krupice, hmm tady nebylo laku co vytknout
- zakladni i10 ma halogeny, ale jinak vidim snad jen LEDky
- vic se prodava benzin, ale maji i diesel a posledni rok i s ad blue, snazil se dopatrat jestli maji benziny GPF ale odpoved sem nepochopil
- pry ted vlada taky vic tlaci na elektromobilitu, ale zasmali jsme se pac Andamany maji elektrarny na ropu a solar sem tu videl asi jeden panel na lodi (ale chapu zbytek indie muze byt jiny)
- videl jsem jejich 1.5 kappu s DPI .. typek nevedel co je DPI tak sem mu ukazoval ze ma 4 valce a 8 vstriku

ale ten motor je uplne jiny nez mame my, vykon 115 koniku pri 6300 otackach
samozrejme kdo byl v asii tak zna obecnou saradu s vecma .. at uz jde o televizi ci auto, proste vsechny nalepky, ze je auto nove se nechavaji pomalu az do sesrotovani, igelit na sedackach je tam tak dlouho nez se roztrhne a pak se sezene jinej. Proste auto musi vypadat ze jste ho koupili nedavno. Jiste je to prakticke ale ta predstava ze mate ventilovanou sedacku a na ni igelit

je asi tak stejne cool jakoze mate v rohu televize velky napis FULL HD a ostatni parametry
clovek si rekne spinava Indie, a jak tak cestuje tak nekdy kouka jak jsou nekteri negramotni a prakticky nepouzitelni, ale ne vsichni tu prave slezli ze stromu - minimalne pri vyrobe Hyundai jsou na tom mozna lip nez my

a to nemluve o tech cenach a servisu predevsim