Zdravim, schvalne jsem zkusil co na tvuj popis rekne AI
Zdravím! Chápu, že tento problém může být frustrující. Vzhledem k tomu, že diagnostika neukázala žádnou závadu a výměna palivového čerpadla ani čidla polohy klikové hřídele problém nevyřešila, může být příčina někde jinde. Zde je několik dalších možností, které by mohly způsobovat vaše potíže se startováním zahřátého motoru:
Snímač teploty motoru (ECT - Engine Coolant Temperature sensor): Tento snímač dává řídicí jednotce informace o teplotě motoru. Pokud poskytuje nesprávné údaje, může řídicí jednotka špatně dávkovat palivo, což může způsobit problémy se startováním zahřátého motoru.
Palivový regulátor tlaku: Pokud regulátor tlaku paliva nefunguje správně, může dojít k tomu, že se při zahřátí motoru nedostává dostatečný tlak paliva do vstřikovačů, což může způsobovat problémy se startováním.
Vstřikovače paliva: Ucpané nebo netěsnící vstřikovače paliva mohou způsobovat problémy se startováním, zejména když je motor teplý.
Zapojení a kabeláž: Problémy mohou být způsobeny i špatným kontaktem nebo poškozením kabeláže. Zkontrolujte všechny konektory a kabely vedoucí k čidlům a palivovému systému.
Řídicí jednotka motoru (ECU): Může být problém v samotné řídicí jednotce motoru, která při zahřátí nesprávně vyhodnocuje data a nespouští startovací proces správně.
Špatné uzemnění: Zkontrolujte, zda jsou všechny uzemňovací body na motoru a karoserii v pořádku. Špatné uzemnění může způsobit různé elektrické problémy.
Imobilizér: I když na palubní desce není žádné blikání nebo indikace od imobilizéru, stále může být problém v imobilizéru nebo jeho anténě.
Pokud máte možnost, zkuste se zaměřit na tyto oblasti a případně zkontrolovat nebo vyměnit uvedené komponenty. Může také pomoci konzultace s jiným servisem nebo mechanikem, který by mohl mít zkušenosti s podobnými problémy.