Stránka 1 z 1

Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 31 kvě 2024, 20:29
od mirisko2
Je možné, že po 1. garančnej prehliadke mám pocit, že motor v režime SPORT už nemá taký ťah?? , resp. ako keby medzi režimom NORMAL a SPORT už nie je taký rozdiel vo výkone ako pred prehliadkou... motor 1.5T-GDI

Dá sa to v servise po pripojení na počítač nejako softvérovo upraviť?

a ešte mi nastavili "napevno" servisný interval na palubnom PC, predtým som si nastavoval sám servisný interval Km, aj mesiace kedy má auto upozorniť, a v servise nastavili napevno a nedá sa stým nič robiť iba ho viem stlačením a podržaním vynulovať znovu na 15tis.Km... ako to vrátim späť?

Re: Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 31 kvě 2024, 20:46
od mozecek
Koukni na tlak v pneu .. treba ti ho "zkontrolovali" a mozna ufoukli vzduch a ted mas vetsi valivej odpor.
Servis ti taky muze nahrat jinou mapu motoru treba v ramci nejake svolavacky, a to by aktualizovali potom vsem se stejnym motorem.

Re: Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 01 čer 2024, 20:40
od Axel.Foley
mirisko2: Tipuji přehrání mapy motoru. Vrátit to nejde, původní (snad) mají jedině tam, kde ji nahrávají do čipu.

Re: Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 02 čer 2024, 08:30
od petzl62
Třeba se koncern rozhodnul "potichu" upgradovat výkony motorů na nové eko hodnoty ze 117 na 103 kW atd. :wink:
Ostatně už se s něčím podobným setkali majitelé dieslů po dieselgate #-o
Ale chci věřit, že by si něco podobného snad nedovolili [-o< :-#

Re: Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 02 čer 2024, 09:20
od Vysous
Já bych nevyloučil i možnost, že ti to jen tak přijde, ale nic se reálně nezměnilo. Pocit "jede to nějak divně" dokáže divy :D

Re: Otázka pre mechanika z Hyundai servisu

Napsal: 07 čer 2024, 08:41
od Hugo11
Tezko rict, nezbyde, nez se zeptat, ale i to samozrejme nemusi byt relevantni odpoved. Kazdopadne, pokud motor funguej OK, neni zrovna dobry napad, nechat prehravat nejnovejsi SW do jeho ECU. S vyvijejici se eko normou (a to i ruzne varianty napr. euro 6 (b, c, d atp.) resil zmeny vyrobce casto jen v sw a obvykly stav je takovy, ze s vyssi eko normou maji sice motory stejny maximalni vykon, ale horsi prubeh, reakce na plyn atp. , takze vysledek je takovy, ze to proste "jede hur" a nekdy i vic zere.