Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE
Napsal: 14 črc 2024, 12:33
Ahojte chalani. Obraciam sa k Vam s prosbou o pomoc.
Vlastnim Tucsona rok vyroby 2004, 83 Kw, 4x4,
Jedneho dna som siel z poobednej zmeny, ked na dialnici som stratil vykon, plyn mi nereagoval a musel som volat odtahovku pre odtiahnutie vozidla. Na druhy den sme sa pozreli na chybove hlasenia a bolo tam hlasenie P1645 BOOSTER NAPATIA VSTREKOVACOV - PRERUSENY
Zistili sme, ze alternator pri starte dava 17V.
Poistka ktora je hned za lavym svetlom 80A bola ako golfova lopticka.
Alternator objednany aj vymeneny. poistka vymenana.
Problem nastava teraz ked auto nechce nastartovat. Toci pekne ale nenaskoci. Pri odmerani konektorov ktore idu na vstreky sme zistili ze na vstrekovace mi neide prud.
Vytiahnute rele pre START ( ocistene kedze jedna nozicka bola zaoxidovana) To iste aj s hlavnym rele.
Plusovy pol na baterke som si vysimol ze je vydrany a je vidiet ze spodok polu je hrubsi ako vrch. Dalsia vec, plusovy pol nedokazem ani utiahnut lebo je tam ocividne zazrata ta matka s tym klobucikom. Nestretol sa niekto s tymto problemom? Myslite si ze dokazala dostat ranu RJ od alternatora ked mi pravdepodobne odisiel regulator napätia?
Za kazdu radu Vam dakujem.
PS: skusal som hladat vsade co sa tyka takeho problemu a na tomto fore ani nikde som nenasiel nic podobne. Maximalne nepravidelne starty u Santa Fe ale to sa ma netyka. Ja nenastartujem vobec.
Vlastnim Tucsona rok vyroby 2004, 83 Kw, 4x4,
Jedneho dna som siel z poobednej zmeny, ked na dialnici som stratil vykon, plyn mi nereagoval a musel som volat odtahovku pre odtiahnutie vozidla. Na druhy den sme sa pozreli na chybove hlasenia a bolo tam hlasenie P1645 BOOSTER NAPATIA VSTREKOVACOV - PRERUSENY
Zistili sme, ze alternator pri starte dava 17V.
Poistka ktora je hned za lavym svetlom 80A bola ako golfova lopticka.
Alternator objednany aj vymeneny. poistka vymenana.
Problem nastava teraz ked auto nechce nastartovat. Toci pekne ale nenaskoci. Pri odmerani konektorov ktore idu na vstreky sme zistili ze na vstrekovace mi neide prud.
Vytiahnute rele pre START ( ocistene kedze jedna nozicka bola zaoxidovana) To iste aj s hlavnym rele.
Plusovy pol na baterke som si vysimol ze je vydrany a je vidiet ze spodok polu je hrubsi ako vrch. Dalsia vec, plusovy pol nedokazem ani utiahnut lebo je tam ocividne zazrata ta matka s tym klobucikom. Nestretol sa niekto s tymto problemom? Myslite si ze dokazala dostat ranu RJ od alternatora ked mi pravdepodobne odisiel regulator napätia?
Za kazdu radu Vam dakujem.
PS: skusal som hladat vsade co sa tyka takeho problemu a na tomto fore ani nikde som nenasiel nic podobne. Maximalne nepravidelne starty u Santa Fe ale to sa ma netyka. Ja nenastartujem vobec.