Režim "ECO" - využití
Moderátor: Moderátoři
Režim "ECO" - využití
Poradí někdo, jak by se měl správně používat provoz motoru v režimu "ECO" ? Zatím jsem zjistil, že v tomto režimu mám vyšší spotřebu než v režimu "NORMAL".
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
- Reklama
Re: Režim "ECO" - využití
Nijako... treba jazdiť v režime normal. Ten prepínač jazdných módov je tam len preto aby mali čo napísať do cenníka. V aute s manuálom má jedinú funkciu a to je zmena charakteristiky odozvy plynového pedálu. V režime ECO je reakcia plynu tupšia a na požadovaný výkon treba viac zatlačiť.. očividne To tvojmu štýlu nepasuje (podvedome asi pridáš viac ako by bolo treba). Ten kto premýšľa za volantom hentaké hlúposti nepotrebuje aby mal dobrú spotrebu...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Režim "ECO" - využití
Plus teda v pripade mild-hybridu je ECO rezim jediny, v ktorom vie auto plachtit.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Režim "ECO" - využití
To dibarbora : Hlavně, že máš výkon motoru 110,1 kW, jinak ale děkuji za odpověď.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
Re: Režim "ECO" - využití
Mám tam napísaný výkon uvedený v TP a v danom čase to mal aj importér v oficiálnom cenníku…. s tými 100 wattmi navyše…. a tých 100wattov stálo každého kupujúceho na Slovensku 100€ na poplatku za registráciu… motor už spadal do drahšieho riadku v cenníku …
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Režim "ECO" - využití
Pěkná lumpárna.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
Re: Režim "ECO" - využití
Neporadím, ale napíšu svůj postřeh.
Mám mild-hybrid s automatem a v režimu ECO zkoušel jezdit. Zjistil jsem, že je to naprosto nepředvídatelné jednání tohoto režimu, které nemá žádný přínos a od té doby ho už nikdy nepoužil.
Jezdím téměř výhradně v režimu Sport, a to proto, že v tomto režimu převodovka udržuje motor ve vyšších otáčkách, řadí ve vyšších otáčkách a nepustí motor pod 2000 otáček při plynulé jízdě, takže často ani nezařadí 7 převodový stupeň.