Stránka 1 z 1
Režim "ECO" - využití
Napsal: 22 zář 2024, 22:07
od vortata
Poradí někdo, jak by se měl správně používat provoz motoru v režimu "ECO" ? Zatím jsem zjistil, že v tomto režimu mám vyšší spotřebu než v režimu "NORMAL".
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 22 zář 2024, 22:29
od dibarbora
Nijako... treba jazdiť v režime normal. Ten prepínač jazdných módov je tam len preto aby mali čo napísať do cenníka. V aute s manuálom má jedinú funkciu a to je zmena charakteristiky odozvy plynového pedálu. V režime ECO je reakcia plynu tupšia a na požadovaný výkon treba viac zatlačiť.. očividne To tvojmu štýlu nepasuje (podvedome asi pridáš viac ako by bolo treba). Ten kto premýšľa za volantom hentaké hlúposti nepotrebuje aby mal dobrú spotrebu...
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 23 zář 2024, 08:58
od Srandista
Plus teda v pripade mild-hybridu je ECO rezim jediny, v ktorom vie auto plachtit.
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 23 zář 2024, 09:56
od vortata
To dibarbora : Hlavně, že máš výkon motoru 110,1 kW, jinak ale děkuji za odpověď.
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 23 zář 2024, 16:16
od dibarbora
Mám tam napísaný výkon uvedený v TP a v danom čase to mal aj importér v oficiálnom cenníku…. s tými 100 wattmi navyše…. a tých 100wattov stálo každého kupujúceho na Slovensku 100€ na poplatku za registráciu… motor už spadal do drahšieho riadku v cenníku …
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 24 zář 2024, 13:05
od vortata
Pěkná lumpárna.
Re: Režim "ECO" - využití
Napsal: 24 zář 2024, 14:58
od Birdr
vortata píše: ↑22 zář 2024, 22:07
Poradí někdo, jak by se měl správně používat provoz motoru v režimu "ECO" ? Zatím jsem zjistil, že v tomto režimu mám vyšší spotřebu než v režimu "NORMAL".
Neporadím, ale napíšu svůj postřeh.
Mám mild-hybrid s automatem a v režimu ECO zkoušel jezdit. Zjistil jsem, že je to naprosto nepředvídatelné jednání tohoto režimu, které nemá žádný přínos a od té doby ho už nikdy nepoužil.
Jezdím téměř výhradně v režimu Sport, a to proto, že v tomto režimu převodovka udržuje motor ve vyšších otáčkách, řadí ve vyšších otáčkách a nepustí motor pod 2000 otáček při plynulé jízdě, takže často ani nezařadí 7 převodový stupeň.