Stránka 1 z 1
Santa Fe 2025
Napsal: 28 říj 2024, 20:45
od Rebelius
Ahoj, mám zálusk na nové Santa Fe 2025 plug in hybrid a nevím co bude říkat ta 1.6 na ty starty když je potřeba její výkon. Byl jsem teď projet a několikrát i ve městě se nastartovala třeba jen na několik minut. Nemá někdo zkušenosti s tím jak se to projeví na carbonizaci toho motoru ? Dlouho jsem hyundai neměl a po poslední zkusenosti jsem trošku opatrný a nejsem si jist jestli to mají soudruzi z
vyřešené
Díky za názor a ideálně za skutečnosti.
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 28 říj 2024, 21:12
od dibarbora
Motor (vrátane olejovej náplne) sa zohrieva v nehybridnom Tucsone čo mám ja bezmála 20km... takže asi nepotrebuješ 4 VŠ aby si si spočítal ako sa ten motor bude mať v tom "orloji" s planétovou prevodkou, elektromotorom a trakčným akumulátorom.... kde bude vrčať len občas ale zato hneď vo vysokej záťaži..
Ak to nedoplnili o tepelné čerpadlo (Tucson - nemá), tak to bude celú zimu vrčať na voľnobeh aby si nezamrzol. Za mňa servisná pasca hlboká ako macocha.
BTW. už som zachytil sťažnosti majiteľa HEV Tucsona, ktorý sa sťažoval na pribúdajúci olej - benzín v oleji. Po nejakom čase riešenia reklamácie mu servis/importér odporučil upraviť režim používania auta... aby nejazdil v meste...
... to nevymyslíš.
Aj vzhľadom na nastavenú cenu, nedôstojné(vzhľadom na kategóriu auta) svetlá dokážeš kúpiť u konkurencie lepšie v podstate za porovnateľné peniaze.
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 28 říj 2024, 21:44
od Rebelius
To je přesně to co se mi na tom nezdá, jen se mi nechce věřit že by do toho
šlo, když je jasné co by to mohlo dělat za paseku. To že ty motory nemají rádi krátký běh je známé. Není tu někdo kdo má a používá , jak se to chová třeba při topení? Díky
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 29 říj 2024, 08:36
od JoKo
ja som nedavno menil auto, bol som pozriet aj santa fe, ale po pravde, v pripade hyu by som nad phev vobec neuvazoval. z mojho pohladu nechapem ich logiku. aj pri novom santa fe by podla predajcu nemalo dojst k zmene oproti predchadzajucej generacii a za mna mi najviac vadi, ze v zime sa vzdy startuje spalovak... aj ked chcem prejst 3km na elektriku, tak sa nastartuje spalovak
to si uz mozem rovno kupit hev
navyse, neda sa vyhriat/vychladit interier vozidla pred jazdou, hoci niektore cz testy to tvrdia, ale sk importer a aj predajca hovorili, ze to nejde. tak, ak uvazujes nad phev, ja by som sa pozrel inde.
co sa tyka spolahlivosti, tak to neviem, osobnu skuenost nemam, len to, co cital dibarbora, tak som zachytil aj ja.
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 29 říj 2024, 17:23
od Rebelius
Díky za názory, potvrdili jste mi to co jsem si myslel a zvolím jinou značku a nebudu zbytečně pokoušet štěstí. Tomu motoru moc nevěřím. Půjdu do Lexusu RX450 , tam snad díky jejich zkušenostem s PHEV a motorem od Toyoty našlápnuto vedle. Diky za konzultace
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 29 říj 2024, 17:42
od idam.i
JoKo gratulujem k Highlanderu.Myslím že dobrá voľba.
Niekde som čítal,že končia predaje v našich zemepisných šírkach.Tak neviem či kecali?
Re: Santa Fe 2025
Napsal: 29 říj 2024, 19:00
od dibarbora
Rebelius píše: ↑28 říj 2024, 21:44
To je přesně to co se mi na tom nezdá, jen se mi nechce věřit že by do toho
šlo, když je jasné co by to mohlo dělat za paseku. To že ty motory nemají rádi krátký běh je známé. Není tu někdo kdo má a používá , jak se to chová třeba při topení? Díky
Už som to napísal niekoľko krát... za ponukou a konštrukčným riešením HEV/PHEV H/K treba hľadať motiváciu ponúknuť zákazníkovi zaujímavý výkon, chovanie podobné bežnému spaľováku a zároveň sa nesprotiviť najnovším emisným obmedzeniam...
Ak sa stotožníš s vyššie napísaným a auto si kúpiš pre jeho výkon, používanie prispôsobíš jeho konštrukčnému riešeniu (na dlhé trasy), tak to nejako fungovať bude. Na dlhodobé vozenie sa okolo "komína" to ale pohon určite vhodný nie je a ani nebude.... ako som vyššie napísal, ani počas záruky...