Santa nestartuje
Napsal: 03 lis 2024, 14:02
Ahoj všem, píšu z důvodu bezradnosti už a tak třeba někdo poradí...
Tento pátek při jízdě auto škublo, objevil se 2x bílý kouř a motor zhasnul... Při 130km takže i posilovače takže velmi příjemný pocit
Každopádně jsme zvaokla asistenční službu a auto bylo odtaženo k mému znamenu, velmi šikovný mechanik který opravuje jen dráha velká auta.
Ještě upřesním, mám Santa Fe rok 2017 2.2 crdi 4x4 nafta v automatu.... Auto jsme vyložili u mechanika, ten do toho sendul a zkusil to nastartovat a říká hele to je baterka, už měla stáří 7 let a životnost je cca 9 při dobré vůli. Říkám ok, koupila se baterie, shodou okolností se v sobotu měl měnit olej a filtry a vyměnit dvě kladky.
Bohužel mechanik mi napsal že i po výměnné baterie auto nezařazuje jen točí a pak nějaké svkani se objeví ale že si myslí že nejde nafta do motoru. Udělá diagnostiku, ta nehlásí žádnou chybu bezva a co teď... Tajze zkontroloval vše co šlo, tlaky atd jak říkal, prostě vše aby eliminoval případně problémy. Zjistili jsme že tím jak zhasl motor a baterie byla ko mohlo dojít k desinchronizaci vstřiku, tak je Orelská aby si auto myslelo že jsou nové. A stále nic... Jelikož postulnym eliminováním jsme přešli k závěrečné fázi a to jsou vstriky. Má někdo zkušenosti s tímto? Jde o to že můj mechanik je levný, ale Hyundai servis to je 1400 na hodinu a sedřou člověka z kůže a nevím co teď s tím... Nechat někde otestovat vstriky nebo je nějaká možnost ještě překalibrovat vstriky nebo setkal se 3nkdo s podobným problémem nebo jak toto řešit??? Zítra budu volat servisu Hyundai ale řeším jak to vyřešit nebo získat info co se teda s autem děje. Jelikož dle diagnostiky auto nemá problme a mělo by jezdit ale nejezdí a než vyhazovat zbytečně velké peníze řeším jestli jde toto řešit jinak nebo rovnou vymontovat vstriky a nechat je otestovat? Nebo je problém ještě vážnější a jiný.... Předmět díky za radu a tipy nebo názor
Tento pátek při jízdě auto škublo, objevil se 2x bílý kouř a motor zhasnul... Při 130km takže i posilovače takže velmi příjemný pocit
Každopádně jsme zvaokla asistenční službu a auto bylo odtaženo k mému znamenu, velmi šikovný mechanik který opravuje jen dráha velká auta.
Ještě upřesním, mám Santa Fe rok 2017 2.2 crdi 4x4 nafta v automatu.... Auto jsme vyložili u mechanika, ten do toho sendul a zkusil to nastartovat a říká hele to je baterka, už měla stáří 7 let a životnost je cca 9 při dobré vůli. Říkám ok, koupila se baterie, shodou okolností se v sobotu měl měnit olej a filtry a vyměnit dvě kladky.
Bohužel mechanik mi napsal že i po výměnné baterie auto nezařazuje jen točí a pak nějaké svkani se objeví ale že si myslí že nejde nafta do motoru. Udělá diagnostiku, ta nehlásí žádnou chybu bezva a co teď... Tajze zkontroloval vše co šlo, tlaky atd jak říkal, prostě vše aby eliminoval případně problémy. Zjistili jsme že tím jak zhasl motor a baterie byla ko mohlo dojít k desinchronizaci vstřiku, tak je Orelská aby si auto myslelo že jsou nové. A stále nic... Jelikož postulnym eliminováním jsme přešli k závěrečné fázi a to jsou vstriky. Má někdo zkušenosti s tímto? Jde o to že můj mechanik je levný, ale Hyundai servis to je 1400 na hodinu a sedřou člověka z kůže a nevím co teď s tím... Nechat někde otestovat vstriky nebo je nějaká možnost ještě překalibrovat vstriky nebo setkal se 3nkdo s podobným problémem nebo jak toto řešit??? Zítra budu volat servisu Hyundai ale řeším jak to vyřešit nebo získat info co se teda s autem děje. Jelikož dle diagnostiky auto nemá problme a mělo by jezdit ale nejezdí a než vyhazovat zbytečně velké peníze řeším jestli jde toto řešit jinak nebo rovnou vymontovat vstriky a nechat je otestovat? Nebo je problém ještě vážnější a jiný.... Předmět díky za radu a tipy nebo názor