Stránka 1 z 2

problém s posilovačem řízení

Napsal: 11 bře 2007, 10:47
od Karel Hušek
zdravím všechny,
mám problém s elektrickým posilovačem řízení, při parkování couváním se posilovač přehřeje a vypne. v servise mi řekli že závadu nelze odstranit.
nemáte někdo taky tento problém?
muj getz je ročník 2006 je to diesel crdi 1,5

Napsal: 11 bře 2007, 13:16
od vipe
Prosímtě kam jezdíš do servisu. Jak nejde odstranit co to vypouštěj z držky to snad neni možný, podle popisu máš ročník 2006 tak to máš v záruce, tak se tam vrať a ať ti to opraví nebo vymění vadnou část. Přeci si nekupoval auto s tím že na parkování se ti bude vypínat posilovač když ho právě pro to parkování nejvíc potřebuješ, nehledě na to že bez toho posilovače snad ani neutáhneš volant. :twisted:

Pani Nováková čeho se ještě nedočkáme od těch servismenů. :shock:

Napsal: 11 bře 2007, 14:28
od weena
To bych toho dotyčnýho co to řekl poslal vřele do ... Co to je za servis.. jaký KOKOTY tam zaměstnávaj!!!!! :idea:

....hm

Napsal: 11 bře 2007, 19:28
od Juraj
:shock: tak takéto stanovisko servisu snáď ani nemôžu povedať, že sa to nedá opraviť. To si asi z nás pán prispievateľ KAREL robí srandu :!: :lol:

Napsal: 11 bře 2007, 22:03
od Karel Hušek
Byl jsem v servisu mnohokrát ale všichni jen krčí rameny. S podobnou neochiotou jsem se nikdy nesetkal.Mám na něm najeto 21 000 km a při vypnutí posilovače řízení skutečně nelze utáhnout.Koupil jsem ho jako nové v prodejně v Praze Pruhonice a z toho zřejmě zde plyne neochota ho garantovat /opravit v rámci garance/. Samozřejmě to nevzdám, je to příliš mnoho peněz.

Napsal: 11 bře 2007, 22:16
od vipe
Dyk jim to může bejt jedno kde jsi to kupoval nech si potvrdit že je to neopravitelná závada a máš vychechtáno nebo se obrať na importéra ten je dá do latě. :wink:

Napsal: 11 bře 2007, 22:47
od MartasZ
Jednoduše změň servis, zrovna v Praze jich je ;)

..hmm

Napsal: 12 bře 2007, 08:11
od Juraj
..v tomto prípade nieje čo riešiť. Ak servis určil že posilovač je v rámci záruky nefunkčný, jednoducho ho mal objednať z centrálneho skladu a do 5 - 7 dni ho vymeniť kus za kus a tak by si tam mal nový a nebolo by čo riešiť. Tvoj pôvodný vadný posilovač by sa poslal importérovi a následne výrobcovi.

Karel : mimochodom koľko máte rokov? ....pretože takto pristupovať zo strany servisu ku vlastníkovi nového auta sa možno dá ak má cez 70 rokov alebo okolo 18 rokov

Napsal: 12 bře 2007, 18:47
od Vita
No to je opravdu sila, co se dnes v tech servisech deje ..... :shock:

Napsal: 12 bře 2007, 20:22
od Janjan
Tomu "Karle"nerozumím. Závada je zcela zjevná, vůz je v záruce, tak co řešíš?
Nepamatuji, že bych někdy neuspěl s reklamací. Jednou jsem reklamoval zboží, prodavač neustále něco oponoval, že vada není zřejmá, že to není tak zlý a bla, bla, bla..... A já mu na to povídám: "Tak jsem si Vás poslechl a teď můžeme sepsat ten reklamační protokol". Do týdne jsem měl zboží vyměněné za nové.
Jsem přesvědčený, že najdeš to správné řešení a že všechno dobře dopadne. Tak to nevzdávej a bojuj!

?????

Napsal: 14 bře 2007, 13:39
od Kalahare
To si dělaj srandu, ne???? Příště někomu řeknou, že motor je neopravitelný, kupte si nove auto.... Ko****

POZOR!

Napsal: 15 bře 2007, 17:14
od muno
U elektornických posilňovačov je tento efekt možný.
Je to automatický chránič elektronickej cievky, ktorá je súčasťou posilňovača.
Avšak táto funkcia sa aktivuje, až po dlhom používaní posilňovača, resp. po neustálom točení volantom na mieste.
Vtedy sa rosvieti kontrolka EPS, no je to len na pár sekúnd.
Záleži ako dlho parkuješ :wink:

Napsal: 24 lis 2007, 08:54
od bigosp
Mám najeto 150000 km myslíte, že by jsem už měl vyměnit olej v posilovači řízení?
Už jste to nekdo dělali?
Pokud ano tak prosím poraďte. CO? KAM? JAK?

Napsal: 24 lis 2007, 09:43
od zubmachine
bigosp

Fiha, getz a 150000km? Velmi pekna hodnota? Ako sa sprava cele auto po tolko km? Mal si uz nejake vazne zavady? Ako je na tom motor? Napis nejake informacie, urcito to bude zaujimat viac majitelov Getz-u:) diki!

Napsal: 24 lis 2007, 12:44
od bigosp
Podělím se s Vámi tedy o zkušenosti s Hyundai GETZ po 150000 km.

Pokud jsem ještě jezdil na benzín tak spotřeba mezi 6,0 - 6,5 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Na LPG spotřeba 7,0 - 8,0 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Nyní konečně nejezdím do práce 280 km denně, ale nějakých 70, je to teprve měsích takže spotřebu ještě nevím přesně, ale je o dost menší ( okresky, kde se nedá jezdit více než 100 km/hod.
Jak měřím spotřebu: např. září 07 najeto 4669,7 km, spotřebováno 350,97 litrů LPG, utraceno 4697 kč. To je 1,01 L / 100 km, pr.spotřeba 7,52 L LPG na 100 km.
To bylo LPG asi o 1,5 kč levnšjší než teď. K tomu je třeba připočítat benzín, nádrž na půl roku.

Tak a k údržbě:
9 krát motorový olej s filtrem
4 krát vzduch filtr
4 krát zap. svíčky
2 krát zap. kabely ( 87170 km / 107994 km )
2 krát brz. kapalina ( 28562 km / 112179 km )
2 krát brz.destičky (60665km/117320km,vždy měněno s velkou rezervou)
1 krát klíňáky , rozvoďák a kladky ( 94226 km )
1 krát levé rameno ( 105110 km )-rána do patníku starline
1 krát indukční cívka nebo co to je ( 108500 km ) originál
1 krát chl. kapalina ( 109000 km )
1 krát paliv. filtr ( 59801 km ) originál
1 krát brzd. kotouče ( 117320 km ) originál
1 krát výměna převod. oleje ( 146070 km ) CASTROL TAF-X

chystám se na kapalinu v SERVU

A k závadám:
orig. zap. okousaly myši, koupil jsem NIPARTS 950 kč- za chvilku podéně popraskaly fajfky, potom STARLINE 300 kč a zatím pohoda
na ty rozkousané kabyly jsem jezdil a tím jsem zničil tu indukční cívku nebo co to je 1800 Kč
na náledí jsem dělal u nákupního centra hovadiny a bouchl jsem kolem do patníku a ohle jsem levé rameno koupil jsem STARLINE asi 1500 Kč a doteď OK

do 60000 km servis Hyundai ( velká nespokojenost) potom doma v garáží ( mimo rozvody ty dělal servis sítě ELIT )

Takže za závady jsem si mohl sám nebyla to chyba Getzíka.

PNEU Letní KUMHO najeto 46210 km
Zimní PIRELLI najeto 82652 km
současné letní i zimní jako nové

SERE MNE JEDNA VĚC reziví mi přední kapota 3 puchýře , za 4 roky dost brzo

S LPG naprostá spokojenost

S autem taky: co mám rodinu je trochu menší, ale sám najedu 90 procent km. Na hory se musí do a na auto vejít lyže, sáně, kočár, věcy na týden. To auto sedí na řiti, ale jede.

Na jeře jsem chtěl koupit Sonatu a dát ji na plyn, ale koupim motorku V-stroma. Druhé auto musí počkat.

Pokud Vás moje zkušenosti zajímaly tak jsem rád.
Přeji spoustu šťastných km BIGOSP