Stránka 1 z 1

spotřeba

Napsal: 13 bře 2007, 23:37
od tombonjorno
brouzdám tady po foru a zjistil jsem u 2.0 16v že spotřeba se pohybuje kolem 10l. +- já se nemů žu dostat pod 12,5l po městě ať dělám co dělám. je to normální?

Napsal: 14 bře 2007, 07:07
od hlobilp
Ve meste to je naprosto normalni spotreba. Ja mam spotrebu, kdyz se s tim moc nepatlam, v pohode 15. Jinak tech 12-13 taky. To same, pokud jezdis jen kratke trasy se studenym motorem.

Napsal: 14 bře 2007, 07:54
od Tomikp
Ve městě normálka. Dá se to trochu stahnout vyhozenim kvaltu když to jede mírně z kopečka a rychlost by to brzdila. Nejhorší sou rozjezdy a kolony.

Napsal: 14 bře 2007, 14:26
od rbrodsky
Když jsem jel dlouhou trasu tak jsem se dostal na 7,6 ale moc jsem to nehnal asi kolem 110km/h, jinak po městě a krátký trasy za 10,3 a průměr kolem 8,5.Podle stylu jízdy.

Napsal: 14 bře 2007, 20:00
od ivan
rbrodsky píše:Když jsem jel dlouhou trasu tak jsem se dostal na 7,6 ale moc jsem to nehnal asi kolem 110km/h, jinak po městě a krátký trasy za 10,3 a průměr kolem 8,5.Podle stylu jízdy.
Ono stejně to nemá víc honit,když je každou chvíly někde nějakej malér!!
Já si to v klídku užívám!! 8) Pohoda,klídek,když otravuje nějaká koktávka jemně sešlápnu plyn a hhhhhhn a sem fuč!!! :lol: :lol: To sScupátkem mi moc nějak nešlo :oops: ,ale nevím jetli to bylo tím článkem mezi sedačkou a volantem!!! :D :lol: :wink:

Napsal: 04 dub 2007, 16:11
od stanyk
"Dá se to trochu stahnout vyhozenim kvaltu když to jede mírně z kopečka a rychlost by to brzdila. Nejhorší sou rozjezdy a kolony." ... ja mel ten dojem, ze u vsech modernich aut, resp. motoru, kdyz vyhodis kvalt tak motor zacne byt zivenej palivem, aby nechcipl... a spotreba byva casto vyssi.. sveho casu jsem to delal jeste s minulym autem, nez mi nekdo rekl, ze dela, blbost a ono to zni i logicky.. :) tak nevim

Napsal: 04 dub 2007, 17:27
od hlobilp
stanyk: na neutral maji auta spotrebu plus minus litr, dva za hodinu. To bylo vzdycky. U aut se vstrikovanim je pri sundani nohy z plynu spotreba nulova. Ale auto brzdi motorem, tim padem nedojede tak daleko. Zalezi na situaci, kdy je co vhodnejsi. Navic... nevim jak to je presne, u Octavie mi spotrebu nula pp ukazoval vzdycky, zatimco Focus pri otackach pod dva tisice to spotrebu podobnou jizde na neutral, ukazuje. Sonata radeji pp ani nema, to bych asi jezdil uplne jinak :lol:

Napsal: 05 dub 2007, 18:51
od Tomino82
je to normalni, ja mam 9-11 L na sto a kaslu na to, neresim to, bych se z otho jinak po*ral :)

Napsal: 05 dub 2007, 20:42
od David PLEVA
Já jsem na tom podobně: Bez klimy kolem 10 - 10,5l a s klimou zhruba 11l po městě. Ale jezdím jak důchodce, pomalé rozjezdy a klidná jízda. S těžkou nohou umím i za 14l. Ale to není k smíchu, spíš k pláči při dnešních cenách benzínu.

Napsal: 05 dub 2007, 20:58
od Kleskojot
ja jsem presedlal ze skodovky 1.2 :twisted: a jeszdim k benzince uplne stejne casto jen rychleji.:-) takze to hodnotim kladne. 7-12l na100.

Napsal: 05 dub 2007, 22:03
od hlobilp
Ted naposledy jsem mel spotrebu necelych 14 litru LPG pri prumerne rychlosti asi 110km/hod. Podotykam, ze to nebyla dalnice... Cesta z Jablonce nad Nisou do Vamberka brzy rano.

Napsal: 05 dub 2007, 23:58
od Borek
Já jsem naprosto spokojený-jezdím dost svižně 8) a spotřeba se pohybuje kolem 8,5l/100km.

Napsal: 06 dub 2007, 12:02
od ryba
ja taky, nejvic zatim kolem osmi minulou zimu na horach, jinak 6,5-7, jezdim mirne nad limity, dost tocim. Olej tak litr na 2000, ale to se mi zda ze to tlaci kolem ruznych tesneni...cert to vem, zas tak me to netrapi. Je to uz starej rezatej stroj, ma na to narok

Napsal: 06 dub 2007, 12:10
od Tomikp
stanyk píše:"Dá se to trochu stahnout vyhozenim kvaltu když to jede mírně z kopečka a rychlost by to brzdila. Nejhorší sou rozjezdy a kolony." ... ja mel ten dojem, ze u vsech modernich aut, resp. motoru, kdyz vyhodis kvalt tak motor zacne byt zivenej palivem, aby nechcipl... a spotreba byva casto vyssi.. sveho casu jsem to delal jeste s minulym autem, nez mi nekdo rekl, ze dela, blbost a ono to zni i logicky.. :) tak nevim
No záleží na situaci. Bud vyhodim kvalt a jedu z kopečka na neutrál. Protože když tam dám rychlost, což je druhá možnost, tak zdaleka nedojedu tak daleko a budu muset lechtat plyn. Protože nemam PP s okamžitou spotřebou tak nedokážu posoudit jestli je to výhodnější, ale jak už tu psal Hlobilp, na neutrál si to vezme +/- 1 litr na hodinu, což je nic, takže pokud by to rychlost brzdila, volím neutrál.