Stránka 1 z 2
Co mi vadí na Getzu?_
Napsal: 19 bře 2007, 22:45
od mgl
Zajímalo by mě, co vám na Getzu vadí.
Pokud jde o mne, mám tyto připomínky (čím nižší číslo, tím víc mě to štve):
1) příšerné originální stěrače
(gumičky) - neuvěřitelně dřely a přeskakovaly (musely pryč)
2) vibrace při sešlápnutí spojky (je to tím, že mám diesel?)
3) vyšší než deklarovaná spotřeba (té se nepřiblížím ani náhodou)
4) nešťastně umístěné ovladače obou mlhovek (nejsou vůbec vidět)
5) slabý věnec volantu (nepadne do ruky, tlustší by byl příjemnější)
6) chybějící kontrolka zapnutých světlometů (byl jsem na ní zvyklej)
7) centrál funkční pouze z dveří řidiče (to fakt nechápu, závada to není)
zpátečku musím někdy řadit opakovaně (napoprvé nechce zapadnout)
Máte stejnou zkušenost?
Re: Co mi vadí na Getzu?_
Napsal: 20 bře 2007, 07:47
od pavel11
Mé zkušenosti
1) příšerné originální stěrače
(gumičky) - neuvěřitelně dřely a přeskakovaly (musely pryč) -
souhlas
2) vibrace při sešlápnutí spojky (je to tím, že mám diesel?) -
nebylo a není
3) vyšší než deklarovaná spotřeba (té se nepřiblížím ani náhodou) -
v pohodě jsem ve spotřebě- nesouhlas
4) nešťastně umístěné ovladače obou mlhovek (nejsou vůbec vidět)-
u nové verze jsou opravdu blbě. Původně byly na středovém panelu nahoře a to bylo fajn.
5) slabý věnec volantu (nepadne do ruky, tlustší by byl příjemnější)-
částečný souhlas - koupil jsem si potah na volant v barvě vozu a je to fajn, nehledě na to, že pak v létě není volant horký a v zimě studený.
6) chybějící kontrolka zapnutých světlometů (byl jsem na ní zvyklej)
- nesouhlasím, mě osobně vůbec nechybí, právě naopak. Nesnáším, když na mě furt něco bliká a svítí.
7) centrál funkční pouze z dveří řidiče (to fakt nechápu, závada to není)
- nesouhlas. Máš na mysli centrál bez DO. Proč by se musely otevírat všechny dveře, když otevírám dveře jen u spolujezdce?
zpátečku musím někdy řadit opakovaně (napoprvé nechce zapadnout)
souhlas, ale pokud řadíš dle návodu, tzn. vyřadit, nechat 2-3 v N a pak zařadit zpátečku, pak je to po 1,5 roce provozu bez potíží. Zezačátku jde opravdu blbě.
Takové jsou moje zkušenosti. Bohužel už nemáme GETZíka (přenechán rodičům), ale vzpomínáme pořád. Byl to miláček a říkali jsme mu "Bobek". To myslím mluví za vše.
Napsal: 20 bře 2007, 08:12
od keman
7.souhlas.pokud stojim z prave strany auta a chci napr. vec,ktera je na zadni prave sedacce,tak je pekne k vzteku,ze se od spolujezdce neotevrou vsechny dvere.moznosti jsou dve,zalomeni ruky otevreni dveri zevnitr jak u stopetky nebo si dat kolecko kolem auta-delam to dost casto....
Napsal: 20 bře 2007, 08:13
od keman
accent 2000.ale stve me to stejne jak vas na getzu
Napsal: 20 bře 2007, 08:27
od Tomikp
To brnění spojkového pedálu diesely dělaj.
Re: Co mi vadí na Getzu?_
Napsal: 20 bře 2007, 09:59
od Kalahare
1) příšerné originální stěrače
(gumičky) - neuvěřitelně dřely a přeskakovaly (musely pryč) - to samý, zatím to ještě toleruju, ale zadní vydrží jen chvilku a pak to jen patlá a patlá...
2) vibrace při sešlápnutí spojky (je to tím, že mám diesel?) - nemám problém
3) vyšší než deklarovaná spotřeba (té se nepřiblížím ani náhodou) - zatím se držím trošičku výš, ale to je dano trasou, kterou jezdím
4) nešťastně umístěné ovladače obou mlhovek (nejsou vůbec vidět) - tak tohle je vážně peklo, mám sice jen zadní, ale musím se sehnout, abych ji viděl
5) slabý věnec volantu (nepadne do ruky, tlustší by byl příjemnější) - nevadí mi ani tak tvar, jako povrch, asi půjdu do nějakého fajného potahu z kůže
6) chybějící kontrolka zapnutých světlometů (byl jsem na ní zvyklej) - tak na tomhle taky nemuseli setrit
7) centrál funkční pouze z dveří řidiče (to fakt nechápu, závada to není) - setrivy korejcici
zpátečku musím někdy řadit opakovaně (napoprvé nechce zapadnout)
Máte stejnou zkušenost?[/quote] - sem tam, prozenu to pres 1 a pak uz to jde
Jinak dodám, že měnit žárovky v předních světlech je peklo!!!!! (ale to je teď u všech nových aut). Pak ten pás vzadu co visí ze střechy je taky zajímavej.
Ale stejně je to boží kára a nedám na ní dopustit. Jsem spokojen.
Napsal: 20 bře 2007, 10:18
od mgl
K tomu centrálu. Mám dvě děcka a když je vyndám z auta z místa za spolujezdcem, musím se vracet zpátky na druhou stranu auta, abych zamkl. To je k vzteku. Navíc když parkuješ u kraje silnice, musíš dávat pozor na kolemjedoucí auta. Kdyby se centrál nechal ovládat i od pravých dveří, bylo by to O.K. Mrzí mě, že jsem si nenechal dodělat DO. Nyní o něm vážně uvažuju. Musím se zeptat u dealera, kolik by ta užitečná věcička stála, předpokládám, že úplně laciné to nebude.
Co mi vadí na Getzu?_
Napsal: 20 bře 2007, 10:36
od Rici
Ahoj musím souhlasit,
U CRDI zpátečka asi nemá sinchrony, já řadím tak, že dám 1 pohnu autem a zpátečka zapadne, je to síla zvyku, ale něco za něco (cena).
Mlhovka není pod volantem vidět, v Korei asi mlhovku nemají tak jí tam dali, ale nevím místo čeho. Kontrolku světel neřeším, mám automatické zapínání.
Motor je bezvadný, ale spotřeba je vyšší kolem 6l, ale na druhou stranu
ten motor chce ukazovat co umí, topení je v zimě super.
Stěrače by potřebovali vyhřívání v klidové poloze jako TUCSON gumičky by byli měkké.
Centrál po dovybavení dálkou vsě řeší, 1kanál dveře, 2 kanál kufr a nemá to chybu.
Jinak spojka je díky motoru s velkým krouťákem při popojíždění (do kopce) cítit, ale přenáší se do nohy tvrdší chod motoru.
Vždy jsem jezdil benzíny, ale nafta je nafta (dokud se něco nepo...)
.
Re: Co mi vadí na Getzu?_
Napsal: 20 bře 2007, 11:39
od mario_liptov
Mne na Getzu vadí:
1) zpátečku musím někdy řadit opakovaně (z 50x asi raz nezaradim)
2) chybějící kontrolka zapnutých světlometů (tiez ma to stve)
10) vyšší než deklarovaná spotřeba (8-8,5l/100km leto, 10l/100km)
Napsal: 20 bře 2007, 14:54
od Hardcam
Na vsech autech jsem mel otevirani centralu jen od ridice a mam to i ted, nevyhodu v tom nevidim, v 99% oteviram dalkou kvuli alarmu.
Napsal: 20 bře 2007, 16:37
od vipe
1) stěrače hrůza
2) vibrace nepozoruji
3) jezdím po městě za 8,5 až 9
4) používám zřídka tak mi to nevadí
5) volant - jde o zvyk
6) kontrolka nevadí - mám automat na zapínání tak že nezapomenu
7) namontoval jsem si dálku tak je to v pohodě origo centrály to nemívaj
zpátečka občas jse blbě chce to pohnout autem
Jinak spokojenost je to
dělo.
Napsal: 20 bře 2007, 17:30
od Hardcam
Se 62,5kW to musi opravdu jezdit jak delo, kdyz si vezmu, ze jsem mival 1.5 se 66kW a urcite par kg navic.
Napsal: 20 bře 2007, 19:12
od Josef
1) stěrače gumy po roce je stejně měním
2) vibrace nepozoruji
3) jezdím po městě do 8, jinak dlouhodobý průměr 6,8
4) používám zřídka tak mi to nevadí
5) volant - jde o zvyk
6) kontrolka nevadí - mám automat na zapínání tak že nezapomenu
7) mám dálku tak je to v pohodě
problém tak 1:50. když už tak stačí jakoukoliv jinou rychlost a pohoda
Jinak spokojenost
Napsal: 29 bře 2007, 07:21
od Háza
- stěrače jsou slabší, ale přes rok mám originální a zatím fungujou
- vibrace nepozoruju
- průměr 5,6L
a to ho šetřim
- ovladače mlhovek jsou fakt blbě, ale zas tak moc je nepoužívám
- chybějící kontrolka světel je hodně nešťastný počin výrobce ale zvyknul jsem si
- v centrálu nevidím až tak problém, mám v plánu dodělat dálku tak to bude OK
- zpátečku dávám napodruhé jen zřídka, řekl bych že konkurence na tom bude podobně
Napsal: 09 dub 2007, 12:24
od Pb
Ahoj!
S většinou souhlasím. Mám 1,4 2007 a musím přidat pár osobních
poznatků. Krátké sedáky (korejci mají krátké nohy), dosti tvrdý na nerovnostech(jako Favorit). Jinak je to moc pěkné autíčko ,hlavně živé
a to není zajeté.
Šťastnou cestu přeje Bob.