Stránka 1 z 1
Problem s bateriou a startovanim.
Napsal: 03 dub 2007, 10:42
od Ladislav Ilko
Ahoj Chcem sa spytat ci ma niekto skusenost s vybitou a bateriou.
Stalo sa mi ze moja polovicka zle zatvorila dvere, a vybila autobateriu,.Po jej dobiti na asi 13,5 V ale na kapacitu asi len 30% som nedokazal nastratovat.Vsetky svetla svietili, problem bol v tom ze strater sa ani nepretocil dokonca sa nezazali ziadne kontrolky.Prosim Vas moze to byt problem s Imobilizerom???Ale problem s poistkou od startera.Ak mate niekto podobnu skusenost prosim Vas poradte.
dakujem.
Laco.
Napsal: 03 dub 2007, 14:17
od Felotron
To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Napsal: 03 dub 2007, 20:47
od ivan
Felotron píše:To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Přesně tak,kup novou autobaterii,ta Tvá už na to prostě nestačí,ještě k tomu máš dieselový motor,musíš žhavit a ještě startovat s velkým odporem,benzínový motor tolik nepotřebuje,ale diesel jo!!
Napsal: 03 dub 2007, 23:59
od Borek
Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil.
Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu.
Bateria
Napsal: 04 dub 2007, 08:05
od Ladislav Ilko
Je to slaba bateria .Dik Moc.
laco.
Napsal: 04 dub 2007, 23:10
od ivan
Borek píše:Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil.
Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu.
Ehm
,mě se zdálo,že jsem tam viděl crdi,ale to se mi asi jenom zdálo
Jinak na autobaterie mám záťěžový měřák prověří sílu baterie!!