Stránka 1 z 1

Problem s bateriou a startovanim.

Napsal: 03 dub 2007, 10:42
od Ladislav Ilko
Ahoj Chcem sa spytat ci ma niekto skusenost s vybitou a bateriou.
Stalo sa mi ze moja polovicka zle zatvorila dvere, a vybila autobateriu,.Po jej dobiti na asi 13,5 V ale na kapacitu asi len 30% som nedokazal nastratovat.Vsetky svetla svietili, problem bol v tom ze strater sa ani nepretocil dokonca sa nezazali ziadne kontrolky.Prosim Vas moze to byt problem s Imobilizerom???Ale problem s poistkou od startera.Ak mate niekto podobnu skusenost prosim Vas poradte.
dakujem.
Laco. :cry:

Napsal: 03 dub 2007, 14:17
od Felotron
To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.

Napsal: 03 dub 2007, 20:47
od ivan
Felotron píše:To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Přesně tak,kup novou autobaterii,ta Tvá už na to prostě nestačí,ještě k tomu máš dieselový motor,musíš žhavit a ještě startovat s velkým odporem,benzínový motor tolik nepotřebuje,ale diesel jo!! :wink:

Napsal: 03 dub 2007, 23:59
od Borek
Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:

Bateria

Napsal: 04 dub 2007, 08:05
od Ladislav Ilko
Je to slaba bateria .Dik Moc.
laco.

Napsal: 04 dub 2007, 23:10
od ivan
Borek píše:Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:
Ehm :oops: ,mě se zdálo,že jsem tam viděl crdi,ale to se mi asi jenom zdálo :shock: :oops:
Jinak na autobaterie mám záťěžový měřák prověří sílu baterie!! :wink: