Stránka 1 z 1
zápach v interieru
Napsal: 14 dub 2007, 10:08
od davas
Ahoj zdravim. Mám od lonska matrix 1.6 16V(2004). Je to jako třetí auto do rodiny. Moc se s nim nejezdí. Ale loni se v autě objevil takovej divnej zápach. Klima to asi není,ta smrdí trochu jinak,ale nevylucuju to. Je to taková zatuchlina. I když se klima od podzimu nepoužívala,smrdí to i po zimě.Ten co mi to prodával říkal po roce na servisu,že tam má ješte jednoho matrixe a ten smrdí taky.Řekl bych že to asi začalo používáním klima,ale nejezdim s tim a ženských se ptejte od kdy to dělá.Koukal sem na pylovej filtr a ten je dobrej a nesmrdí. Něco sem slyšel o ucpaným odtokovým kánálku od výparníku. Nevíte kde ho mám pod autem hledat.Jinak super auto až na tu spotřebu 7,5 až 8 litru a strašný hučení kol na 100 km/h
Napsal: 14 dub 2007, 10:20
od Felotron
Jaky tam mas pneu? Jestli Kumho, tak to huci kvuli nim...
zápach v interieru
Napsal: 14 dub 2007, 11:34
od Masterixx
Pozri sa pod auto za prednou napravou skoro v strede a tam by mala trcat mala hadicka s priemerom asi 1cm. To je odpad kondenzu klimy. Ale radsej si odhrn koberec pri spolujazdcovych nohach pri stredovom paneli a tam sa pozri. Ja som ju mal zle nasadenu a isla mi voda dovnutra pod koberce. A tiez sa pozri na lavu stranu, ako je opierka na lavu nohu vodica, aj tam moze zatekat, je tam taky nestastny spoj plechov. Teraz ako sa oteplilo taketo navlhnute miesta zacinaju pekne kvasit.
Napsal: 21 dub 2007, 11:27
od davas
jsou tam origo,tak nevim. Asi kumho. Ty tam máš jaký? A hučí? Já jinak na ostatních autech jezdim michelin a tišší a trvanlivější pneu neznam
Napsal: 21 dub 2007, 20:10
od vipe
Ten zápach bude od klimačky a nebo v kufru vozíš mrtvolu.
Jo a Kumha jsou hučáky to je pravda.
Napsal: 21 dub 2007, 21:18
od Vita
Napsal: 23 dub 2007, 01:25
od Borek
Napsal: 25 dub 2007, 22:08
od davas
tak sem odkryl koberce a u řidiče je krásně suchej,ale pod spolujezdcem od předu nacucanej jako houba. Uplně za přístrojovkou je odhlučnění až k podlaze z molitanu, to je mokrý v celej šířce spolujezdcova prostoru a od toho odhlučnění začíná koberec s tou tlumící hmotou nebo co to je na něm nalepený a to je taky nalitý,ale řekl bych jen strana u prahu. Vysušil sem to až k sedačce a sedačku plánuju sundat o víkendu a vysušit to i pod ní. Ale kde se tam ta voda vzala? Asi to pak vezmu hadicí a budu na to stříkat dokud neobjevim nějakou skulinu. Kanálek odtoku sem profouknul a je ok pruchodnej.Nevíte jestli nebyla na tyhle auta nějaká svolávačka kvuli zatékání jako třeba u peugeotu s panoramatickou střechou?
Napsal: 25 dub 2007, 22:13
od ivan
Napsal: 25 dub 2007, 22:18
od davas
Napsal: 26 dub 2007, 02:45
od Borek
Jj-zasvěcení vědí,že jsem fanoušek,že Ivane
.Potkat starého Michelina,tak ho kopu do zadku až do Francie.
(Možná by chudák starý Michelin,kopal ty dnešní výrobce,co mu kazí jméno
).
Davas-pro tebe vysvětlení-na Michelin Pilot Sport jsem najel necelých 16000km(do hola
)
a jízda na nich byla hororem(hlavně na mokru).A to ještě v půlce najetých km je při první garančce prohodili(zadní x přední)a celá sada v pr....
To se mě na žádném autě,ani pneu nestalo.I na protektorech(za starého režimu,jsem vždy alespoň 35-40000km najel).Teď mám Nankang NS1 a jsem v sedmém nebi
spokojeností(najeto 17000km a stále v pohodě).
Napsal: 29 dub 2007, 09:52
od davas
teď michelin energy a nikdy žádnej problem. Můj strejc na BMW 328i 1998 jezdí dosti volnou,a měnil původní micheliny po 80 tis. A měli ještě 3 mm vzorku. Ale je fakt že nikdy nejede přes 110 a nebrzdi nadoraz. Ale v německu občas jezdí dáĺnice 240 furt. Fakt si nestěžuju a nemám důvod měnit značku
Napsal: 29 dub 2007, 13:30
od Nightmaster
Napsal: 30 dub 2007, 01:06
od Borek
Davas-to je moje špatná zkušenost s Micheliny-když mám teď najeto na jiné značce pneu už více km než na M. a jsou tak na polovičním opotřebení,tak to na stejném autě a při stejném řidiči asi bude v nekvalitě
Michelinu.Těch najetých pár km,co vydržely mě naštvalo,ale daleko horší byla hlučnost a jízda na mokru(jako na mýdle)
A kdo má rád testy,tak i v těch většinou Michelin zametá v horší půlce.Nebo stačí mrknout na
www.pneushop.cz a je jasné,že peníze vs.kvalita je u M. v hodně špatném poměru.
Ale stejně jako třeba u olejů,když se někdo cítí lépe s jiným(značkovým
)nápisem-budiš mu přáno(moje vyhozené peníze to nejsou
).
Takže Davas,nic nenutím,nepřemlouvám na jinou značku,ani nic podobného-pouze popisuji zkušenost se slušně napsáno sra..kou od Michelinu a každý ať si koupí co chce.
Jo a zkus si přečíst,co jsi napsal
-viz poznámka Nighmastera o rychlostech tvého strýce.
Napsal: 30 dub 2007, 16:41
od davas
tak sem místo "ale" měl dát "občas" jezdí dálnice. Ono záleží jak s nima jezdíš. Když volnou tak drží moc. Na nákladních autech máme na předku na nich náběh 200 tisíc km plus možnost třikrát kostru protektorovat za studena(recamic) a dát na návěs,třeba continental se ti začne při první protektoru trhat v patce a goodyear nám nikdo nedoporučil protektorovat víc než jednou. Když sem ještě jezdil já(už na to mám řidiče) stáčel sem za deště sjezd z dálnice a najel na čáru,to kam se VOLVO sunulo na continentálech,který sem na na auta dal proto,že byly levnější, skončilo nakonec jen projetými svodidly. Nikdy se mi tohle nestalo s Michelinama. Občas se stane že nějakej řidič přejede klín. Michelin to vždy vydržel a continentál a pak goodyear i barum,který byly na autech už při koupi to odnesly pokaždý. Jo a říká se,pokud využíváš potenciál kvalitní pneu a nekvalitní stejně,kvalitní vydrží míň. Jedinný kam bych michelin nedal sou motorky. Tam, když sem ještě jezdil, sem nazul sadu jen jednou a nevydrželi nic. Vždy sem jezdil jen sportovní pneu a nejlepší na vlastnosti a výdrž měli Pirelli. Na těch se dali čtyři tisíce najet,ale při jízdě na palici. Micheliny se v náklonu vlnily a vydrželi o tisíc míň. Pak možná ještě dunlop,ale ty když si třeba v ČB na velkým kruháči přehřál jízdou v malým pruhu na stupačku 110 km/h třeba 20 koleček v kuse(kolečko půl km) se pak v zatáčce taky vlnily. Ale byly jednoznačně nejlevnější. U dvoustopých zůtanu věrný jen velkýmu M