Lantra 1.9D chip tuning.
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Lantra 1.9D chip tuning.
[IMG]http://ukazto.com/img_s
mall/Fotecky148.jpg[/IMG]
Chcem vediet ci je mozne dostat do tohto vozu chip, je kapinku lenive to moje vozitko aj ked za to mozem sam /pneumatiky 195/50/R15. a nechce ist lenochod inac drzi jak prihrebikovane
mall/Fotecky148.jpg[/IMG]
Chcem vediet ci je mozne dostat do tohto vozu chip, je kapinku lenive to moje vozitko aj ked za to mozem sam /pneumatiky 195/50/R15. a nechce ist lenochod inac drzi jak prihrebikovane
- Reklama
Jestli je to klasika diesel bez turba, tak z toho větší výkon nedostaneš.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,mám úplně stejný auto jako ty,dokonce i barvu.Na to,že ten motor má 50kW - já vím,žádná závodnička,ale přesto - tak to auto opravdu vůbec nejede.Neakceleruje,o předjíždění do táhlýho kopce si můžu jen nechat zdát...prostě mě to silně vadí.Příští týden to vezu k doktorovi,protože tohle není normální.Kdekdo už mě radil kdeco - jako třeba vysypanej katalyzátor,blbě nastavený časování rozvodům,špatně seřízený čerpadlo.Prostě to dám odborníkům a děj se vůle Alláhova.pokud mě řeknou,že v téhle modifikaci je to normální stav,lantra jde bez milosti z baráku .Protože abych do kopce nepředjel kamion je fakt silný kafe.A žádnej čip ti nepomůže,bo tenhle motor nemá žádnou řídící jednotku.Sokyno píše:tak to bylo prvni co me napadlo a narastla jenom dira v kapse prachy fuc vykon fuc, ma nekdo skusenosti sportovni filtr a diesel.
Lantra J2 byla dodávaná s dieselovými motory z PSA-áček!!Sokyno píše:to si asi napisem sam co?sak nech dakto poradi ne?
Peugeot a Citroen. Jde o starý dieselový motory(myslím koncepčně a technologií)Tyhle motory se poprvé objevily na začátku 80-sátých let minulého století!! Psa je vyrábělo z důvodu spolehlivost,malé spotřebě a dalo se to opravit doma na koleni!!
Jinak ty motory nejsou žádný závodníci,ale odvezou všechno a vždy!!
Jinak první verze byly většinou 1.8d s typovým označením 161 ,pak přišly
s 1.9d a ty měli označení 162 ,většinou se montovaly do P-305,P309,P405!!
Pak přišla nová modifikace začátkem 90-átých let 1.9d s typ označením DJZ nebo D9B
Tyhle motory má vaše Lantra!!
Ty motory jsou absolutně stejné jen se liší tloušťka ojnic!!
DJZ se dávaly do všech modelů vůbec je nejrozšířenější akorát tam byla změna vstřikování,buď tam byl Bosch,Lucas nebo Rotodiesel(jiný název pro Lukas)
Motor D9B se montoval většinou do dodávek Boxer nebo Jumper!!
Ale občas se také objevil v P306!!
Jinak Vy tam máte verzi motoru,která se montovala do P-306 a to ještě ktátkou dobu,protože co jsem viděl na obrázcích po bazarech tak,tam máte hliníkové sání,které Peugeot montoval pouze chvíly a v to letech 1995 až 1997!! Jinak sání mají všechny plastové takové černé!! Byl to takový mezityp,ty auta se lišily výbavou i vzhledem!! Jo pamatuju si ty doby jako kdyby to bylo včera!!
Jinak ta modifikace byla v tom,že hlavy dostaly simerinky na dříky ventilů,pak dostaly tvrzená sedla na ventily a zkrátily ventilové pružiny o 2 závity a dostalo to vakuovku na vačku ,předtím ji měly mimo a a ještě na řemínek(patent od Fiatu!! )
Co mě nejvíc štvalo u těhlech motorů je hlučnost a hlavně jejich tvrdý chod!! To 1.8d v třeba v P-205,to je úplně jiná káva a ještě k tomu to jezdilo jak fík!!
Ty 1.9d ty už byly línější a i trošku nenažrané a dost odcházely čerpadla na naftu!! Pak začli dělat i turbínové verze aby to aspoň trochu jelo,ale tam tomu každej dával sandál a pak praskaly hlavy!!
P.s Žádnej čip Ti nepomůže!! Jinak z kontrolovat tlaky,palivový filtr, a hlavně udělat nové vůle ventilů,jinak to nikdo moc nechce dělat,protože je to neskutečně pracné a neefektivní na kšeft!!
Ps Mimo mě!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Jak uz jsem nekde psal, sestra tenhle motor mela ve 206 1.9D a jelo to slusne, 170 to jelo bez problemu...a zapla klima taky nebyl problem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
No já nevim, ale to že to auto "jede i 170" je nejběžnější odpověď hrdých majitelů Fobie 1.2 HTP....tolik jede prakticky každý auto (pokud máš tu trpělivost, odvahu a dostatečně dlouhej a rovnej kus dálnice) .Hardcam píše:Jak uz jsem nekde psal, sestra tenhle motor mela ve 206 1.9D a jelo to slusne, 170 to jelo bez problemu...a zapla klima taky nebyl problem.
Jinak abych se vrátil k tématu, myslym si, že s timhle motorem toho opravdu moc dělat nejde (spíš teda vůbec nic) atmosferickej diesel je motor tak do nějakýho firemního pickupu na ježdění po městě, mimo město na okresce je to za trest, zase na druhou stranu se ale předjíždění stává opravdu adrenalinovím zážitkem
Neni zapotreba dlouha trasa ale pozadne vyrajtovat motor i pres 4800 otacek pak to jede do vysokych rychlosti to nejde tezko ale prdjet auto to jde ztezi chybi tomu strat z mista, jezdil sem na octavke je rychlejsi ale v zakrutach je slaba a pohodli je o nicem, nechci to zrovnavat ale na to ze jeto diesel tak by se mel chovat jako diesel do kopce to spomaluje jako 120 embecka, nejde do toho dostat treba nejaky turbo??? nebo sem videl nejaku rouru s vrtulkama co se dava pred sani???taky pri jde upravit cerpadlo nevi otom nikdo nic.???