Sportovní pružiny
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Sportovní pružiny
Zdravíčko, mám Lantru 1.8GT z 92 a zajímalo by mě jestli nemáte někdo zkušenosti se sportovními / tvrdšími pružinami. Auto drží na silnici jako přibité ale hlavně zadek mi přijde dost měkký.
- Reklama
sportove pruziny
Pred tyzdnom som si dal do 1.8GT namontovat sportove spruziny dopredu. Je to 100% lepsie - nenaklana sa, ale su dost tvrde a je to na komforte poznat. Do zadu si ich dam tiez - ten je makky az az.
spruziny lantra
Spruziny su original na Lantru, a myslim ze ked sa pohrabes po nete tak zozenies na 1.5 a 1.6 ku original nove - cena do 4000Kc za celu sadu. Mna vysli predne za 1200Kc s montazou.
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 13 dub 2005, 15:33
- Bydliště: kousek od Úval u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
No montovat sportovní pružiny bez montáže sport. tlumičů neni uplně to pravé. A montovat jen sportovní pružiny na jednu nápravu, to je už opravdu hodně mírně řečeno "napováženou", copak se asi stane s jizdníma vlastnostma takovýho auta, když se předek a zadek chová jinak?
Proč tímhle způsobem kazíte podvozek toho auta?
Když už chci snížit auto, tak rovnou koupím celý set, jak sport. pružiny, tak i tlumiče a to na všechny nápravy.
Pokud chci jen přitvrdit auto, pak stačí vyměnit jen tlumiče za sportovní.
A nesvádějte to na nedostatek peněz, každá sranda holt něco stojí a nějaký levný "tuzingový" úpravy se opravdu nevyplatí ...
Proč tímhle způsobem kazíte podvozek toho auta?
Když už chci snížit auto, tak rovnou koupím celý set, jak sport. pružiny, tak i tlumiče a to na všechny nápravy.
Pokud chci jen přitvrdit auto, pak stačí vyměnit jen tlumiče za sportovní.
A nesvádějte to na nedostatek peněz, každá sranda holt něco stojí a nějaký levný "tuzingový" úpravy se opravdu nevyplatí ...
Měl jsem tři roky Hyundai Coupe 2.0i, 1. generace ...
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
tvrdost pruzin
Conan: nic proti, mas pravdu, ale Lantru J1 az chces pritvrdit, tak to jen tlumicema nepojde. Musis tam spruziny vymenit, lebo co z tuhsich reakcii tlmicov, ked nalozene auto sedi na ceste jak kachna...
Je pravda, ze so sportovymi spruzinami sa pytaju sportove tlmice - to je fakt. A ze som dal tvrdsie spruziny len na jednu napravu? Na J1 Lantru aj to je spasa ...
Je pravda, ze so sportovymi spruzinami sa pytaju sportove tlmice - to je fakt. A ze som dal tvrdsie spruziny len na jednu napravu? Na J1 Lantru aj to je spasa ...
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
cau chlape.kazdy ma na to iny nazor.ten moj je,na mierne pritvrdenie podvozku stacia sport.pruziny,v kombinaci zo sport.tlumicmi je to uz docela tvrde a komfort tu zanika asi tak,ze po prejdeni par dier sa mozes citit ako naklepany rizek.a mozem ti povedat,ze na nas typ j-1 sa tazsie zhanaju sportove podvozky.Conan píše:No montovat sportovní pružiny bez montáže sport. tlumičů neni uplně to pravé. A montovat jen sportovní pružiny na jednu nápravu, to je už opravdu hodně mírně řečeno "napováženou", copak se asi stane s jizdníma vlastnostma takovýho auta, když se předek a zadek chová jinak?
Proč tímhle způsobem kazíte podvozek toho auta?
Když už chci snížit auto, tak rovnou koupím celý set, jak sport. pružiny, tak i tlumiče a to na všechny nápravy.
Pokud chci jen přitvrdit auto, pak stačí vyměnit jen tlumiče za sportovní.
A nesvádějte to na nedostatek peněz, každá sranda holt něco stojí a nějaký levný "tuzingový" úpravy se opravdu nevyplatí ...
Lantra 93 - 1,8GT 16V 93KW, 127konikov
Re: Sportovní pružiny
mam sportovni pruziny i tlumice a 17ctky a muzu potvrdit ze v zatackach sedi dobre jen zadek je takovy vselijaky ovsem mam i ladeny vyfuk a mam problem ze kdyz mi nekdo sedne dozadu vyfuk zacne klepat o zadni napravu nejaka rada?
LANTRA 1.6 84kw vyfuk montii sport,sportovni pera+tlumice,sportovni vzduchovy filtr, 17ctky disky