Stránka 1 z 9
A co takhle NOS do Coupé?!
Napsal: 26 dub 2007, 17:33
od carboner
Zdarec. myslíte že je možný nacpat nos do coupe?
Technicky asi jo, ale možná se budou muset měnit válce, aby to vydžely. Je pravda , že je to taková malá "šílenost" a je to píš o tom že to "jen" mám v autě, ale i tak. Zajímal by mě názor a tak vůbec. :
Napsal: 27 dub 2007, 06:39
od Petr HC
Ach jo
Napsal: 27 dub 2007, 13:16
od carboner
Co se ti nezdá? Je to docela fešná věc i když trochu drahá
Napsal: 27 dub 2007, 13:22
od Tiburon_FX
no to snad ne?
už jsme tady měly několikrát Turbo, ale tohle už je moc
Napsal: 27 dub 2007, 13:28
od carboner
Myslíš. Proč? Pár koníků navíc se hodí.
Napsal: 27 dub 2007, 13:32
od Tiburon_FX
Jo na tom se rozhodně shodnem, kor u třeba u 2litru, ale čet jsi někdy něco o tom jak NOS funguje? co je potřeba všechno upravit? na kolik to vyjde? Mě to přijde jako taková blbinka pro Tunery na parádu...a myslim že tyhle motory na to nejsou stavěný ani trochu, o týhle variantě bych uvažoval, kdybych měl nějakou starou ameriku s BigBlockem V8. to se spíš klonim k tomu Turbu nebo Kompressoru, i když to je asi finančnějš náročnější varianta....tak jako tak mi to přijde jako vyhozený prachy...
Napsal: 27 dub 2007, 14:14
od carboner
Tak o NOS systémech sem toho přečet požehnaně. Vim co je třeba upravity a neni toho zrovna málo, ale pokud vím tak coupe má důležitý části vyrobený z hliníkový slitiny (aspon u 2.7 modelu) a ta by to měla vydržet. Máš ovšem pravdu v tom, že je to spíš pro tuningový nadšence a jde spíš o to, že máš v autě něco extra. Taky to má jedno úskalí. Na českejch tankodromech se to moc použít nedá, takže jedině na nějakym srazu pěkně na rovince na letišti.
Napsal: 27 dub 2007, 14:20
od Tiburon_FX
hlavně mě to neláká, protože je to pouze dočastný (opravdu hodně krátký) zvednutí výkonu, zas tolik jsem o tom nečet, ale tušim že jsou snad dvě varianty, z toho ta jedně je o poznání dražší, krom toho ti nikdo nezaručí, ani neřekne, jak dlouho a kolikrát to můžeš použít a jak dlouho to ten motor snese. Když už chceš pořádněj výkon, tak spíš zauvažuju o jinym autě, třeba takový BMW 850
se dá dneska už sehnat za hubičku
Napsal: 27 dub 2007, 14:35
od carboner
A co bys řek kombinaci s turbem?
Ale to by taky ten motor moch řampnout
Jo sou dvě verze a to Dry (suchá) a Wet (doslova vlhlá). Rozíl v nich je že suchá tam se cpe N2O až za čidlo a právě u wet verze se dava před to čidlo, který zaznamená menši podil O2 v palivové směsi a tak se ho do směsi začne cpát víc = o dost větší výkon. Mimochodem zvyseni vykonu u 4valcu je az 50HP a u 6v az 100HP.....Jiný auto? to je teda blbej vtip
Hyundaiko je u mě jasnym favoritem.
Napsal: 27 dub 2007, 14:40
od Tiburon_FX
tak to zvýšení výkonu bude asi taky odvislý od obsahu, a ne jenom od počtu válců ne? jinak by mě spíš zajímaly nějaký časy - jak dlouho to tam můžeš pumpovat, než ti vyletěj pýsty v doprovodu tančícý kliky kapotou
u mě je taky Hyundai jasnym favoritem, ale pouze co se týče levnýho Coupé, kdybych byl v jiný finanční situaci, tak se dávno prohánim v něčem jinym
Napsal: 27 dub 2007, 14:52
od carboner
No čísla. Prej se to dá dokut nevyprázdniš nádrž, ale pochybuju že to nějakej normální motor vydrží, jinak se hovoří většinou tak 5s plus minus par vterin. Taky to nesmiš zmačknou např při polovičnim plynu nebo při malejch otačkach (cca 2500)....Levný? zakoli si ho sehnal? ja mam vyhlidlou tu 2.7 novou skoro za 600tis.
Napsal: 27 dub 2007, 14:59
od Tiburon_FX
5sekund je málo...to by mi za to nestálo, krom toho, prostě k tomuhle systému nemám důvěru....Coupé levný je, myslel jsem to tak, jako že prostě je to nejlevnější varianta karoserie Coupé....je jedno jestly starý, nebo nový, prostě jako poměr cena/výkon/stáří/moje finančí možnosti mi přijde jako nejshůdnější......
Napsal: 27 dub 2007, 15:08
od carboner
No 5s je malo to jo, ale ono to funguje tak jako že te to postrci v pred a pak uz jen vesel jedes
Napsal: 27 dub 2007, 15:16
od Tiburon_FX
no je mi jasný že je to pouze na zrychlení, ale jak sem řek, nemám k takovejm úpravám důvěru, obával bych se o žvotnost pohyblyvejch částí motoru....mám radši klasický úpravy typu leštěný sání, svody, ostrá vačka, snížená hlava atd...takovejhle doping nemusim, znáš to takovýhle úpravy jsou vždycky něco za něco....
Napsal: 27 dub 2007, 15:20
od Nightmaster